Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 9 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den problematik har været aktuel i mange år og er det stadig selv eksperterne er uenige, men se dette link om brugen deraf og hvorfor man bruger dette. Denne artikkel er noget lang så den læses nok ikke men den er bestemt læseværdig.

Problematikken du rejser er omfattende og derfor bliver nedenstående det også:  

http://dinhverdag.astma-allergi.dk/deklarationer/forbruger/parabener

Her står bla.:

Miljøstyrelsen derimod har i 2004 givet alle parabener grønt lys ved en vurdering af sikkerheden ved brug af parabener som konserveringsmidler i kosmetik.

Astma-Allergi Forbundet tillader kun brugen af Methylparaben og Ethylparaben.

Du ved nok at det er konserveringen det handler om men også at det er i stort set alle produkter på markedet.

Men i større eller mindre grad - så dette er ikke noget enestående der kun gælder Forever Living Product. Egentligt underligt disse stoffer ikke forbydes anvendt hvis de skulle være så farlige som du antyder?    

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:36

Hej John

Ja desværre er der rigtig mange stoffer som ikke er på "forbudt listen" - men som ikke gør noget godt for vores hud, her tænker jeg bl.a. på den sværm af produkter til personlig pleje, som indeholder mineralske olie i forskellige varianter, men det har så stort et omfang, at det ikke er nemt at røre ved.

Har du fået svar dit spørgsmål til Fashion-S ? Måske på en PB ?

Vil da gerne se svaret ...

mvh

Lillian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:37

john sommer:

Jammen så brug dog din tid på noget mere konstruktivt

Du kan virkelig ikke se at det er konstruktiv kritik?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 11:48

Nikloaj,

Nej det kan jeg ikke - Jeg syntes I er meget langt fra at være konstruktive i jeres formuleringer - I er bare imod formen og det er jeres ret - Du fik nogle link til en Frederikshavner historie omtalt i TV ect. men nej - det er ikke godt nok - det til trods for at den gode historie viser at det kan lade sig gøre at skabe en god endog sædeledes god forretning også i Network Marketing. Derfor kan I ikke tages seriøse ! 

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:55

john sommer:
Men i større eller mindre grad - så dette er ikke noget enestående der kun gælder Forever Living Product. Egentligt underligt disse stoffer ikke forbydes anvendt hvis de skulle være så farlige som du antyder?   

Den form for konklusioner er ulødig blandt folk der ved hvad de snakker om, og anvendes oftest kun af folk der ikke ved hvad de snakker om.

Nu drejer det sig ikke alene om parabener, men også om de andre stoffer i produkterne. Og der hvor forskningen for alver ser udfordringer, det er når man kigger på langtidsvirkningen af disse stoffers sammenblanden.

Parabener er hormonforstyrrende - punktum.

Det der diskutteres er grænseværdierne for hvornår det er måleligt i forhold til fødsel af misdannede børn og hvordan parabener påvirker hverdagen. Man kan så enten have den indstilling som jeg og andre forkæmpere for rene produkter har, at så længe det skader, skal det ikke accepteres.

Eller man kan have den indstilling som du tilkendegiver og som deles af de store amerikanske virksomheder som betaler for stoffernes adgang via lobbyisme - som så på sigt er med til at skade mennesket og være med til at give mulighed for deformiteter frembragt af ussel mammon.

Parabener er konserveringsmidler, og i kosmetik er det ikke nødvendigt, da de kan erstattes af andre ingredienser eller udelades. Dem der ønsker en creme eller sæbe skal holde 1 år, skal alligevel ikke købe varen, for de bruger den ikke så.

Men fortsæt du og andre Forever Living sælgere bare med at yde jeres til en usundere verden.

Det der støder mig mest er faktisk, at man tager en ingrediens med så mange gode egenskaber som Aloe Vera og så blander man det op med hormonforstyrrende stoffer og i nogle tilfælde med mutagene og kræftfremkaldende stoffer.

Have a nice day - May Forever Living not be the way!

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 11:55

Hej Korntved,

Korntved:
indeholder mineralske olie i forskellige varianter

Ja det er ikke ok, men debatten derom raser. Så derfor vil flere og flere være opmærksomme derpå!

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:59

Korntved:
Ja desværre er der rigtig mange stoffer som ikke er på "forbudt listen" - men som ikke gør noget godt for vores hud, her tænker jeg bl.a. på den sværm af produkter til personlig pleje, som indeholder mineralske olie i forskellige varianter, men det har så stort et omfang, at det ikke er nemt at røre ved.

Har du styr på hvorfor mineralske olier i nogle tilfælde ikke er gode at bruge?

Jeg ved det godt, men vil bare lige sikre mig at der er substans i tingene.

Er vaseline en af dem? altså produkterne som du mener ikke skal sælges?

Køb ren argan olie her

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:01

Ja - vaseline er 100% petrolatum (hvis det er den flotte gule med den grønne firkløver) du tænker på - den kan faktisk bruges som fyrfadslys - hvis du sætter en væge i (det lugter bare ikke specielt godt).

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:03

Hej Korntved,

Korntved:

Har du fået svar dit spørgsmål til Fashion-S ? Måske på en PB ?

Nej men det skal nok komme mon ikke.

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:05

Korntved:
Ja - vaseline er 100% petrolatum (hvis det er den flotte gule med den grønne firkløver) du tænker på - den kan faktisk bruges som fyrfadslys - hvis du sætter en væge i (det lugter bare ikke specielt godt).

Er du sød og svare på mit spørgsmål? Ved du hvorfor nogle mineralske olier ikke bør anvendes?

Mener du således at vaseline ikke har gode dokumenterede egenskaber? til trods for det laves af mineralske olier?

Tag ikke fejl, jeg er ikke tilhænger af mineralske olier, jeg vil bare se om du kan dokumentere din udtalelse eller om det er den sædvanlige offentlige holdning du tilkendegiver.

Nå - er lige ude i nogle timer, glæder mig til at se svarene Smile

Køb ren argan olie her

Side 9 ud af 18 (177 indlæg)