Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 10 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke tænkt mig at lægge en større afhandling her .... og eftersom du ved hvorfor - er der jo ikke nogen grund til at jeg skal "aflægge eksamen" for dig.

Men hvis du mener det er af almen interesse, så vil det da være et super forum for dig, at fremlægge din dokumentation og viden.

Ha' en god dag.

mvh

Lillian

Lillian Pabst

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jammen JEN dog - Hvorfor er du anonym her ?

Nåe ja der skal tempo på – var ? du har måske meget tid til at lege her i Amino, men jeg har dog travlt med mine andre gøremål og kan ikke underholde her på fuld tid:

Men du skal da ikke sidde der og kede dig og være utoldmodig her er lidt til dig og så må det være ok med dig: StarStarStarStarStar

Det man får at vide ved læsning i din profil er at du producere kosmetik.
I en anden tråd at du ikke anbefaler Kina da du andetsteds herinde fraråder produktion i Kina og henviser til USA og Europa der er langt fremme med dette - Kina kan man ikke helt stole på med indhold ?

Nå men jeg er nu sikker på at du får nok at gøre hvis du vil i konkurrence på det marked!

Men her er en kort forklaring på hvad du skal holde øje med i kosmetik og hvorfor når talen falder på råolie destillater:

Du skal undgå produkter med følgende indehold:

Hud- og ansigtscremer med mineralolie (også kald paraffinum liquidum, vaseline, paraffin) og syntetiske fedtstoffer (isopropyl myristate eller sterate, octyl octanoate).
Disse vil lægge sig som en hinde over huden.

Tandpasta, skrubbecremer og sæber der indeholder syntetiske skummemiddel tørrer ud og skader huden. Mest almindelig er natrium Iaurayl (laureth) sulfat (eller sodium lauryl sulphate, SLS). I dag kan SLS produceres af kokosolie, men det er alligevel et for kraftigt skum for huden.

Sodium (natrium) -  Lauryl - Sulfat (forkortet SLS) der findes i hårshampoo's og tildels i tandpasta.

Men pas på stoffet er afledt af laurinsyre og skummer særdeles godt. Problemet med dette billige stof er bare at det kan trænge gennem huden og føre til skader på øjne, hjerne,  hjerte,  lever og nyrer.

Stoffet har også en evne til at forbinde sig med andre stoffer og danne nitrosaminer, der er kræftfremkaldende.

Så vær opmærksom på hvad du vælger her var det et destilat af råolie, ja du læste rigtigt såkladt SLS.

Kilde:

Navn:                       Sanna Ehdin

Alder:                       43 år

Profession:                Fil dr. i immunologi, forsker, forfatter, foredragsholder og kunstner.

Aktuel:                      Med ny bog ”12 uger til et selvheldbredende liv” (Forum)

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Nu har jeg så et lille indspark i denne tråd, så jeg ville da gerne starte med at linke til 

http://www.mlm.dk/index.php, som er en hjemmeside med forskellige nyheder, artikler, blogs m.v. om MLM og NM virksomheder.

Prøv den og få et meget klart indtryk af, hvad det er for virksomheder og personer, som beskæftiger sig med denne forretningsform. Jeg kan udmærket fortså, hvordan mange mennesker kan falde for denne form for forretning, men kan virkelig også forstå, hvorfor der er så mange kritiske bemærkninger og endda krav om en opstramning af lovgivningen, særligt de virksomheder, som udelukkende eller overvejende beskæftiger sig med rekruttering, som allerede i dag er ulovligt.

Problemet er, at der ikke ses at være nogen direkte konsekvens for de virksomheder, som rent faktisk overtræder loven. De er i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt blevet stoppet.

Næste link faldt jeg tilfældigt over på mlm.dk, som er en artikel om, hvordan man bedst overbeviser tvivlerne om, hvor god en forretning man har, om det så er MLM eller NM.

Artiklen hedder: "What People Are Looking For And Why They Can Be Recruited" af Doug Firebaugh

http://www.mlm.dk/page.php?id=16

I denne artikel henvises til de salgsargumenter til rekruttering, alle med indledningen "Imagine"

"Imagine the feeling of this:" (Name a Benefit...)

"Imagine the feeling of People being riveted to what you have to say because they want to Listen due to HOW you are saying it. How would that feel?"

"Imagine the feeling of being in a Position to have the resources to help a great friend in need. How would that feel?"

"Imagine the feeling of knowing absolutely nothing could stop you if you decided to do succeed at something. How would that help you?"

Der er jo ingen tvivl om, at dette er en perfekt indgangsvinkel til rekruttering, idet der ingen, der reelt kan sige nej til disse spørgsmål.

Dette var så mit beskedne indlæg i denne tråd, men besøg hjemmesiden, hvor man iøvrigt også kan lære at klikke sig til en formue nettet eller lege med links o.s.v......

Jeg kommer desværre aldrig til at acceptere denne forretningsform, da den bygger på udnyttelse af andre og opfører sig som et "rovdyr" overfor dem, som virkelig knokler og forsøger at skabe en virksomhed.

Med venlig hilsen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 14:17

Tonny,

Det er ok med holdninger og sysnpunkter det har vi jo alle ret til - men til noget lidt andet vil du hjælpe mig med dette sp:

Jeg har kontakt med en som vil starte en forening - er der særlige regnskabskrav han leve op til?

mvh john sommer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:18

john sommer:

Jammen så brug dog din tid på noget mere konstruktivt - det eneste du opnår ved at hamre derudaf er at du skaber dig et dårligt image der kan medfører at nogle begynder at stille spørgsmål til din forretning !

Du synes ik der er kommet meget konstruktivt herfra eller hva? Du er et stereotyp på en MLM sælger... Du rammer lige præcist en af de punkter jeg lige listede! For dig er det altid modtageren af budskabet, som er en idiot, der intet fatter, og ik afsenderen...

Og folk kan da spørge det de vil... Vi har intet at skjule, og vores branche er da under langt større overvågning af de forskellige brands, end MLM branchen er overvåget af myndighederne!

john sommer:

Eks. har jeg nu hørt at der stilles spørgsmål til dine solbrillevares ægtehed noget med priserne samt spørgsmål om der er tale om hælervare?

Okay... Hvis folk har spørgsmål, så må de spørge, ellers er det svært at svare... Men der er flere herinde, som ved vi laver plain business, så der er intet problem der...

john sommer:

Jeg ved det ikke men nogle har så travlt med andre at denne slags spørgsmål kommer frem er det noget misundelse mon?

Igen hva vil du have jeg skal svare? Hvis de folk du omtaler ik har nosser til at spørge, så får de aldrig nogen svar i livet... Og hva folk mener og tror, er sådan set op til dem selv.
Det er ligeledes op til dem selv, hvor de vil handle... Så vil de hellere handle et andet sted end hos os, så står det dem frit for, og ingen sure miner her... Vi lever i en fri verden, hvor det enkelte individ må traffe egne beslutninger, og det ændres ik på nogen måde af en MLM debat...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:03

Hej Trend,

Modtageren af det afsendte budskab kan man ikke bebrejde hvis det ikke forstås.

Men når jeg spørger til det jeg har hørt så er det begrundet i det forhold at der på din hjemmeside kan læses føgende:

Dette er et spørgsmål, som vi ofte er blevet spurgt om siden vi startede. Det har forståeligt gjort folk en lille smule nervøse, for at købe varer hos os. Der har været spørgsmål omkring ægtheden af vores varer og der har endda været spørgsmål, om varerne vi sælger er hælervarer/stjålet. I korte træk, så vil alle gerne vide hvorfor og hvordan vi kan sælge disse eksklusive varer, til en betydelig lavere pris end vores konkurrenter. Så derfor, vil vi nu fortælle fra A-Z helt præcis hvordan vi arbejder. Før vi gør dette, vil vi igen gøre klart opmærksom på, at vores varer ikke er hælervarer/stjålet og at vores varer er 100 % ægte.

Og så var det bare at når I selv skriver dette må det have været et problem for jer kunne jeg tro?

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:20

john sommer:
Jammen JEN dog - Hvorfor er du anonym her ?

Det spørgsmål stiller nogle, når de ikke er intelligente nok til at stille andre spørgsmål.

john sommer:
Nåe ja der skal tempo på – var ? du har måske meget tid til at lege her i Amino, men jeg har dog travlt med mine andre gøremål og kan ikke underholde her på fuld tid:

Hvad er det egentlig du vil sige?

john sommer:
Men du skal da ikke sidde der og kede dig og være utoldmodig her er lidt til dig og så må det være ok med dig

Du snakker sort.

john sommer:
Det man får at vide ved læsning i din profil er at du producere kosmetik.
I en anden tråd at du ikke anbefaler Kina da du andetsteds herinde fraråder produktion i Kina og henviser til USA og Europa der er langt fremme med dette - Kina kan man ikke helt stole på med indhold ?

Du snakker endnu mere sort, spørg og du vil få svar.

john sommer:

Du skal undgå produkter med følgende indehold:

Hud- og ansigtscremer med mineralolie (også kald paraffinum liquidum, vaseline, paraffin) og syntetiske fedtstoffer (isopropyl myristate eller sterate, octyl octanoate).
Disse vil lægge sig som en hinde over huden.

Det var ikke det jeg bad om information omkring. Igen fordrejer du tingene. Så hvis du vil blande dig i et spørgsmål der ikke er stillet til dig, så gør det ordentligt Smile

john sommer:

Tandpasta, skrubbecremer og sæber der indeholder syntetiske skummemiddel tørrer ud og skader huden. Mest almindelig er natrium Iaurayl (laureth) sulfat (eller sodium lauryl sulphate, SLS). I dag kan SLS produceres af kokosolie, men det er alligevel et for kraftigt skum for huden.

Sodium (natrium) -  Lauryl - Sulfat (forkortet SLS) der findes i hårshampoo's og tildels i tandpasta.

Men pas på stoffet er afledt af laurinsyre o.....

Profession:                Fil dr. i immunologi, forsker, forfatter, foredragsholder og kunstner.

Aktuel:                      Med ny bog ”12 uger til et selvheldbredende liv” (Forum)

Og hvad prøver du at fortælle mig her i forhold til at der er hormonforstyrrende, mutagene og kræftfremkaldende stoffer i Forever Livings produkter?

Prøv at hold fokus Hr. Sommer

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:43

Man kunnne vel ikke forvente andet - men trods alt JEN held og lykke med dit forehavende!Time 

mvh john sommer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:06

john sommer:

Og så var det bare at når I selv skriver dette må det have været et problem for jer kunne jeg tro?

Uden at lyde flabet, så skulle du evt starte med at læse teksten i en helhed. For der er faktisk flere ting, som du tydeligvis ik har læst eller valgt at springe over.
I den pågældende tekst er der på intet tidspunkt nævnt solbriller, men alligevel konkludere du, at der skulle være tvivl om disse...
Teksten omhandler ene og alene designer varer i form af tasker, bælter, sko og accessories, hvilket fremgår mange gange. Og folk med lidt kendskab til branchen ved, at kopivarer er et problem... Vi har så bare valgt at fortælle 100% ærligt, hvor og hvordan vi skaffer varerne, og hvis det kan skabe tvivl, så er du faktisk den første der påpeger det...
Men lad os bare sige, at vores målgruppe finder teksten både troværdig og underbyggende i forhold til de produkter de får leveret, og at ik en eneste har klaget over falske varer efter leveríng... Så vi ser det som en succes rate, mens du konkludere det som et problem :S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

john sommer:

Tonny,

Det er ok med holdninger og sysnpunkter det har vi jo alle ret til - men til noget lidt andet vil du hjælpe mig med dette sp:

Jeg har kontakt med en som vil starte en forening - er der særlige regnskabskrav han leve op til?

Det kommer an på foreningen, og især formålet med foreningen. Er det erhvervsmæssig, faglig, velgørende eller en helt tredie forening?

Hilsen

Side 10 ud af 18 (177 indlæg)