Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 6 ud af 21 (206 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

FashionSeller:

Det kommer an på hvilke ambitioner du har for din forretning. Trustpilot vækster og gør det på flere markeder. Der findes rigtig mange alternative muligheder for at kapitalisere en side, uden det behøver involvere direkte salg.

Det er da fint for Trustpilot, men derfor er de stadig afhængige...
Og hvis der er alternativer, så er det sjovt at alle "mærker" i såvel DK, som resten af EU kræver penge for brug af dem... Er det ik sjovt? De kunne jo bare bruge nogle af de "MANGE" andre alternativer!

BZR:

Jeg havde eksempelvis en helt anden forretningsmodel i tankerne for mit koncept, fordi det ikke har noget med virksomheder at gøre.

Det ændre vel ik på, at konceptet + website + personale + reklame + branding mm koster penge?

BZR:

Gratisaviserne er også 100% afhængige af deres annoncører, men betyder det, at de ALDRIG ville skrive noget negativt om de virksomheder, som annoncerer? Nej. Sådan hænger verden ikke sammen.

Jo det gør den... De ville andre skrive noget negativt, om en kunde der smed reklamer for flere mio kr årligt. Trust me de er forretningsfolk...

BZR:

Hvis jeg lige nu laver en anmeldelse om f.eks. LOLMACHINE, som er en betalende kunde, så bliver den ikke fjernet eller redigeret. Det er troværdighed i mine øjne, og jeg er ikke stødt på eksempler som sætter Trustpilots lys under en skæppe. Faktisk husker jeg kun, at Getmore.dk engang konsekvent oprettede deres egne anmeldelser (og måske stadig gør det, ledelsen bag er nogle konkursryttere af format).

Det er jo fint nok, men det er bare ik troværdigt. At slå sitet op, som værende uafhængigt, når de reelt er i lommen på LOLMASCHINE, hvis de er partner, er direkte useriøst... Man er ik uafhængig, når en shop er en kunde i ens butik, det siger vel sig selv!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Der er ganske få i denne her tråd, der har bitchet over TrustPilot som koncept.

Er der overhovedet nogen?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vandklar.dk (Ja, jeg vælger lige at svare lidt udenom den diskussion der har været herinde om validering af, hvorvidt trustpilot giver resultater eller ej).

Hos billigvoks.dk, har vi haft stor glæde af brugen af Trustpilot - for vi bruger det aktivt! Vi har pt over 2000 anmeldelser, og sørger for at opfordre alle vores kunder til at anmelde os.

Når vi får en dårlig anmeldelse, sørger vi for at tage hånd om kunden og prøve at udbedre fejlen i offentlighed, hvilket næsten altid har resulteret i en glad kunde og en bedre rating. Idag har vi en samlet rating på 9.8/10, hvilket er markant højere end vores konkurrenter - og det bruger vi med største fornøjelse i vores markedsføring.

I og for sig er vi fuldstændig ligeglade med, om TDC eller DR har fået 92 dårlige anmeldelser, for vi er så tilpas egocentrerede, at vi ser trustpilot som vores helt eget brugerfeedback-værktøj. Hvis andre virksomheder ikke magter bruge det, så er det ligemeget, men eftersom vi har sørget for at linke vores egen side tæt sammen med vores trustpilot-profil, ser vi mere vores trustpilot-profil som en del af vores egen side, end som et netværk af virksomhedsanmeldelser.

Vi ser det som en fin og billig løsning - for hvis vi skulle have udviklet et brugerfeedbacksystem i samme kaliber som trustpilot internt i huset, så ville vi næppe slippe med 400kr pr måned.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Højbak:

Hej Vandklar.dk (Ja, jeg vælger lige at svare lidt udenom den diskussion der har været herinde om validering af, hvorvidt trustpilot giver resultater eller ej).

Hos billigvoks.dk, har vi haft stor glæde af brugen af Trustpilot - for vi bruger det aktivt! Vi har pt over 2000 anmeldelser, og sørger for at opfordre alle vores kunder til at anmelde os.

Når vi får en dårlig anmeldelse, sørger vi for at tage hånd om kunden og prøve at udbedre fejlen i offentlighed, hvilket næsten altid har resulteret i en glad kunde og en bedre rating. Idag har vi en samlet rating på 9.8/10, hvilket er markant højere end vores konkurrenter - og det bruger vi med største fornøjelse i vores markedsføring.

I og for sig er vi fuldstændig ligeglade med, om TDC eller DR har fået 92 dårlige anmeldelser, for vi er så tilpas egocentrerede, at vi ser trustpilot som vores helt eget brugerfeedback-værktøj. Hvis andre virksomheder ikke magter bruge det, så er det ligemeget, men eftersom vi har sørget for at linke vores egen side tæt sammen med vores trustpilot-profil, ser vi mere vores trustpilot-profil som en del af vores egen side, end som et netværk af virksomhedsanmeldelser.

Vi ser det som en fin og billig løsning - for hvis vi skulle have udviklet et brugerfeedbacksystem i samme kaliber som trustpilot internt i huset, så ville vi næppe slippe med 400kr pr måned.

 

Læser du med her, deMib? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt se Andreas' pointe, men er den såkaldte feedback overhovedet noget værd. Ja, undskyld jeg har stadig mine tvivl.

Hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Højbak:

Hej Vandklar.dk (Ja, jeg vælger lige at svare lidt udenom den diskussion der har været herinde om validering af, hvorvidt trustpilot giver resultater eller ej).

Hos billigvoks.dk, har vi haft stor glæde af brugen af Trustpilot - for vi bruger det aktivt! Vi har pt over 2000 anmeldelser, og sørger for at opfordre alle vores kunder til at anmelde os.

Når vi får en dårlig anmeldelse, sørger vi for at tage hånd om kunden og prøve at udbedre fejlen i offentlighed, hvilket næsten altid har resulteret i en glad kunde og en bedre rating. Idag har vi en samlet rating på 9.8/10, hvilket er markant højere end vores konkurrenter - og det bruger vi med største fornøjelse i vores markedsføring.

I og for sig er vi fuldstændig ligeglade med, om TDC eller DR har fået 92 dårlige anmeldelser, for vi er så tilpas egocentrerede, at vi ser trustpilot som vores helt eget brugerfeedback-værktøj. Hvis andre virksomheder ikke magter bruge det, så er det ligemeget, men eftersom vi har sørget for at linke vores egen side tæt sammen med vores trustpilot-profil, ser vi mere vores trustpilot-profil som en del af vores egen side, end som et netværk af virksomhedsanmeldelser.

Vi ser det som en fin og billig løsning - for hvis vi skulle have udviklet et brugerfeedbacksystem i samme kaliber som trustpilot internt i huset, så ville vi næppe slippe med 400kr pr måned.

Tillykke med de gode anmeldelser , det er godt gået

jeg synes du skal skrive at dine kunder skal ligge deres faktura ud , for det virker ikke så troværdigt gode eller dårlige anmeldelser , vis det ikke kan dokumenteres at de har købt et produkt hos jer , ved ikke om dette kan lade sig gøre i deres system ellers er det ikke særligt troværdige gode eller dårlige anmeldelser .

Kunne du ikke bede din bruger om skrive en lidt længere brugerbeskrivelse dette vil også øge troværdigheden af anmeldelserne

De fleste har også kun stemt  1 gang , med det er vidste meget normalt på truspilot.dk , jeg synes det virker mere troværdigt med en aktive bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg synes du skal skrive at dine kunder skal ligge deres faktura ud , for det virker ikke så troværdigt gode eller dårlige anmeldelser , vis det ikke kan dokumenteres at de har købt et produkt hos jer , ved ikke om dette kan lade sig gøre i deres system ellers er det ikke særligt troværdige gode eller dårlige anmeldelser .

Denne funktion er allerede slået til, da man inden indtastningen af anmeldelen af Billigvoks, skal indtaste sit ordre-id.

 

Til dem som havde tvivl ved værdien af produktet, så behøver i jo ikke betale for henvise folk. I kan sagtens bruge Trustpilot til at indsamle anmeldelser med, uden at betale for en partnerpakken, denne pakke giver jeg blot et række fordele.

 

 

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Til dem som havde tvivl ved værdien af produktet, så behøver i jo ikke betale for henvise folk. I kan sagtens bruge Trustpilot til at indsamle anmeldelser med, uden at betale for en partnerpakken, denne pakke giver jeg blot et række fordele.

Hva er en masse positive anmeldelser værd, hvis eneste tidspunkt man må bruge dem, er når man hælder penge i lommerne på firmaet?
Alle nye besøgende går jo langt fra på Trustpilot, og nogle opdager det måske langt tid efter, at de har bestilt.

Og var brugen af Trustpilot så stor som der er nævnt, så undres man over de mange indlæg der er på diverse foraer, hvor der bliver spurgt om firmaer er reele. Det kunne de mange personer jo bare selv tjekke, men sjovt nok gjorde de det ik!

Så Trustpilot har reelt en værdi i det øjeblik, at man smider penge i lortet og må vise deres counter på ens side. Ellers er det intet værd. Og hvor er uafhængigheden så henne, som Trustpilot slår så ualmindeligt meget på?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem siger du ikke må bruge dem uden at hælde penge i firmaet? Kommentarerne kan jo laves uanset om du linker til dem eller ej, nogle opfordrer så deres kunder til at lægge en kommentar efter hver handel, og linker til denne side med kommentarerne, det behøver man ikke betale for. Du kan så få noget ekstra, hvis du betaler. Om det er pengene værd er op til en selv. Det kan man også på amino, her tvivler jeg også på jeg kan få et indlæg fjernet, der evt. kritiserer min butik eller koncept, kun fordi jeg er betalende medlem.

Og til de der synes det er bedre med personlige kommentarer på ens hjemmeside med info til de pågældende. Det kan være en fin ide. Jeg kunne da sagtens finde på at gøre det. Jeg tror også det virker. Men reelt kan jeg jo ikke vide, om der er 300 utilfredse og 10 tilfredse. Det er jo klart når man selv har kontrol over det, at man kun sætter de positive på siden.

Når jeg googler vores hjemmeside, så kommer vores trustpilot feedbacks op som det 3. link. Her ville jeg da som forbruger finde det nyttigt med 250 kommentarer fra andre kunder, specielt når jeg som butik viser interesse i at linke til et sted, hvor de selv har mulighed for at kommentere en evt. handel. Selvom der spørges på andre fora du har været på, betyder det vel ikke man bevidst går uden om trustpilot? :)

På et forum, har jeg iøvrigt også mulighed for at lave en falsk profil og lovprise mit firma når nogen spørger. Jeg har også mulighed for at skrive en masse lort om en konkurrent, der ikke passer, hvis det er det jeg vil. Hvis denne kommentar kan bevises at være useriøs og løgn, har man ikke de store muligheder for at få det væk, det er der bedre muligheder for på trustpilot, selvom der ikke er nogen garantier. Men du har mulighed for at gå ind og give din vurdering af sagen, både som betalende og gratis medlem. Der er da mange betalende der får masser af dårlige karakterer der bliver stående. Hvis man mere eller mindre konsekvent fjernede de dårlige for de betalende, tror jeg hurtigt trustpilot ville få problemer med troværdigheden på nettet. Hvis man beskyttede en betalende, ville 3 andre nok droppe det, fordi der var spredt en masse dårligt om trustpilots politik med at fjerne dårlige berettigede kommentarer fra betalende medlemmer.

Det er bestemt ikke perfekt, men man kan jo fint være gratis medlem, og bygge sit feedback stille og roligt op. Når man har en hvis mængde, begynder der at tegne sig et billede. Det at butikken så selv linker til disse kommentarer, mener jeg viser man ikke prøver at skjule noget. Se hvad andre skriver om dig, og dan dit eget indtryk. Forbrugere kan også godt se forskel på berettiget kritik, og en der bare kalder dig en narrehat, og skal der en kommentar med på vejen for at vise det, har man også mulighed for det.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jesper Skov:

Til dem som havde tvivl ved værdien af produktet, så behøver i jo ikke betale for henvise folk. I kan sagtens bruge Trustpilot til at indsamle anmeldelser med, uden at betale for en partnerpakken, denne pakke giver jeg blot et række fordele.

Hva er en masse positive anmeldelser værd, hvis eneste tidspunkt man må bruge dem, er når man hælder penge i lommerne på firmaet?
Alle nye besøgende går jo langt fra på Trustpilot, og nogle opdager det måske langt tid efter, at de har bestilt.

Og var brugen af Trustpilot så stor som der er nævnt, så undres man over de mange indlæg der er på diverse foraer, hvor der bliver spurgt om firmaer er reele. Det kunne de mange personer jo bare selv tjekke, men sjovt nok gjorde de det ik!

Så Trustpilot har reelt en værdi i det øjeblik, at man smider penge i lortet og må vise deres counter på ens side. Ellers er det intet værd. Og hvor er uafhængigheden så henne, som Trustpilot slår så ualmindeligt meget på?

Man skal ikke undervurdere den gode placering på Google, dette spiller også en rolle hvis folk undersøger den virksomhed de handler hos. Angående troværdigheden vil der jo altid være skriverier omkring noget nyt, det samme gælder e-mærket som heller ikke har de bedste resultater på denne front. Dog er jeg selv kun stødt på (mange) positive forbrugere, og har faktisk gennem tiden ikke personligt snakket med en eneste negativ. Hvad professorer, konkurrenter og andre mener er jeg jeg ligeglad med.

Vil derudover sagtens mene at du kan bruge Trustpilot aktivt, hvis man ikke har nogle penge "at hælde i deres lommer". Jeg har selv tidligere gjort det samme en kort periode, hvor man blot kan lave sin egen grafik og linker direkte til sine anmeldelser på Trustpilot, gratis. 

Men valget er heldigvis helt frit. Mener du at de 300 kroner per måned kan bruges mere fornuftigt, så skal du selvfølgelig ikke vælge Trustpilot :-)

 

// Jesper Skov

 

Side 6 ud af 21 (206 indlæg)