Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 3 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forventer at kunne sende flere detaljer på mail en af de nærmeste dage.

Man kan ikke sælge andet fra webshoppen. Men det var da et godt forslag som jeg skal gå videre med.  

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ved at undersøge det og der er Acai i mindst et af produkterne.

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

Jeg vil ønske dig held og lykke med din forretning (mon ikke den verdensnyhed er Berry N?) Undskyld hvis jeg har ødelagt overraskelsen, men det er lidt synd og ødelæggende for branchen, at man bliver ved med det hemmelighedskræmmeri.

Jeg synes sgu, I er rigtig modige at springe med på en Preelaunch, og hvorfor så det? Fordi 90% er her ikke om 2 år, og 90% af de resterende er der ikke om 4 år. Lav selv regnestykket med 100 virksomhedsstarter. Personligt ville jeg aldrig turde gamble med min tid og mine penge ved at deltage i en prelaunch. Så hellere kigge på det om 2-4 år og se, om de stadig er der. For dem der er tilbage, vil de fleste "børnesygdomme" også være løst.

Men Go for it og kig dig ikke tilbage.

Dbh Jimmy

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Godt gæt.

Det er nu ikke fordi jeg normalt holder noget hemmelig, men en Preelaunch er jo noget særlig.

Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra og måske er de sikkert rigtige. Det er noget der ligner en butik i tøj branchen.

Du har ret i at det er en chance at tage. Jeg har sat det sådan op, at skulle jeg bruge noget lidt tid og penge, for at forfølge min drøm, så har dette firma lige så store chancer som alle de andre. Jeg vil ærgre mig hvis det om 5 år viser sig at det blev et af de store. Omvendt så er det jo ikke hus og hjem jeg sætter overstyr.

Jeg skrev i øvrigt Herning (talte med en fra Herning da jeg skrev) det er i Holstebro. (Haster der er kun 100 pladser)

Med Venlig Hilsen

Keld

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Lige nogle spørgsmål:

1) SKAL man have prøveprodukter?
2) Må man lave en webshop selv og sælge dem (eller kan man optimere den webshop selv som man vil)

/Niels

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Nej ikke som jeg har forstået. Men jeg vil helt klart anbefale dig at prøve produkterne selv, så du kan mærke og fortælle det til dine kunder.

2. Den færdige shop er ikke 100 % klar og de er ved at lave test på den. Jeg har kun set et billede af shoppen på tysk så de nærmere detaljer om dette må vente lidt. Om man må lave en selv? Nej det er ikke tilladt. Det er sådan at når man skriver om kostilskud så er der nogle regler om hvad man må sige og skrive. Man må ikke sig det kan helbrede noget fx. Så derfor er der helt styr på hvad der bliver skrevet om produkterne. Det er ikke noget der er styr på alle steder. Jeg kender til at alle drikke produkter i et firma blev send til Sverige og der kom nye navne m.m. Fordi nogen havde nogle papir under disken hvor der stod noget ulovlig.

Du får en side hvor du kan fortælle om dig selv m.m.  Hvis du har en shop i forvejen så kan du jo henvise.

Håber det var svar nok.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Når man googler Acai bær, så bliver man overrasket over hvor mange producenter der findes der sælger akai i en eller anden form.

Nu ved jeg ikke om "hele butikken" er sat på at opbygge med acai, for det lyder som "red ocean".

Et andet spørgsmål, indholder jeres produkt ALT hvad man behøver for at have dækket et optimal daglig behov for vitaminer, mineraler og sporstoffer ?

Der er jo meget snak om antioxidanter, disse er også MEGET vigtige, men de kan jo ikke stå alene kan de ?

Prøv at se om du med produktet (som er det vigtigste i AL forretning) - befinder dig i "Blue ocean" - eller "Red ocean" - det kan nemlig gøre en væsentlig forskel for din succes med MLM.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst (In blue ocean)Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Keld_J:

Lige nu er der tale om kostilskud men der kommer sikkert andre senere. 

Langtidsvirkende Energi.

Styrkelse af imumforsvaret.

Styrkelse af knogler.

Styrkelse af led.

og tilskud af antioxidanter som svare til 4-6 frugter.

Så vil jeg langt, langt hellere bare løbe en tur på 5 km hver anden dag, spise sundt og spise frugterne fremfor at æde et kosttilskud. Du opnår alt det samme som beskrevet ovenfor, men gratis i stedet for til en syg pris, der skal give overskud til 5-8 led/sælgere etc.

Man opnår desuden, at man kommer i form, lever længere og de sidste leveår vil være af en betydelig højere kvalitet end hvis du bare spiser et kosttilskud og tror, at den hellige grav er velbevaret!

PÅ MED LØBESKOENE og stik af fra sælgerne af kosttilskud - de kan med garanti ikke løbe dig op! Stick out tongue

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian

Nej Acai er en af de ting som er i et af produkterne.

Jeg har mulighed for at sende en brochure omkring produkterne, hvis det har interesse. Jeg vudere det er Blue Ocean som du kalder det. Der var sågar et af produkterne som indeholdt noget som fødevarestyerelsen slet ikke kendte.

Der er lavet test af dette produkt og de billeder vi så så meget overbevisende ud. Hvis det stemmer med virkligheden så er jeg tilfreds. Produkterne er godkendt og klar til salg.

Der er jo fem produkter og jeg kan ikke sige dig om ALT er dækket ind, men der er antioxidanter, miniraler, vitaminer og andet godt.

Send en mail til infoHobro@gmail.com så skal jeg sende dig en mail så kan du selv vudere om det er ok.  

Keld

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Det vil være spild af porto, jeg kunne godt sige ja for at være nysgerrig og flink.. men det giver ikke omsætning i din butik.Smile

Hvis alt er godkendt, så er det vel ikke noget problem at fortælle mere om det ?

PS: Jeg er godt tilfreds med det produkt jeg bruger i dag.

Blue Ocean er produktet nok næppe, da markedet for kosttilskud er ENORMT, og desværre er der ikke så mange der kan lægge noget

håndfast forskning, videnskab og dokumentation til - kan du det med dit ?

Men sørg for at undersøge hvem der står bag firmaet, om de har råd til at udbetale din provision, om de er troværdige o.lign.

HELD OG LYKKE Smile

 

Side 3 ud af 12 (120 indlæg)