Hej Martin Undskyld min bramfrihed, men jeg synes sgu snart at det her grænser til chikane af os der ikke er plusprofiler. Det startede med at i begrænsede vores mulighed for flere links i signaturen, til kun et. Det er røvirriterende at have bygget en masse links på den gode måde ved at bidrage til Amino med sin viden og hjælpsomhed, for blot at blive frataget rettigheder og muligheder, under dække af at man får mere som plus'er. Nu med dette tiltag bliver det blot endnu værre for efter at have fået frataget de mange gode links, hvoraf værdien nok er begrænset, men mængden alligevel udgør en del, er vi mange der har opdateret vores profilside, og skaffet den noget linkjuice, fordi vi der alligevel stadig kunne få en del rigtigt gode, og med en fornuftig indsats også relevante links indeholdt i god tekst, det tager du nu også fra os, hvad er så det næste? At du skjuler dine tiltag der tydeligvis handler om penge i kassen er skuffende, og handlede det blot om spam, kunne du nøjagtigt lige så nemt have lavet en regel om at kun moderator eller crew godkendte profiler kunne ses i google, men det skaffer selvfølgelig ikke flere plus profiler, eller penge i kassen. Jeg forstår godt at amino skal tjene penge, men for mig er grænsen ved at være nået, og værdien af at hjælpe herinde så forringet at jeg seriøst overvejer blot at skride for good... Det minder mig faktisk lidt om grundejeren der i årevis har ladet folk gå over hans grund på vej til stranden, så meget at der er kommet en nedtrådt sti der hvor de går. Jeg føler mig taget i røven på samme facon, og er rigtigt skuffet over at de tiltag jeg gør herinde blot bliver taget fra mig lidt efter lidt. Jeg håber du kan tilgive tonen, men nok er nok, og jeg vælger at tage bladet fra munden her og lade det skinne igennem hvor røvrendt jeg faktisk føler mig. Janno |
Janno,
Selvom jeg er plusmedlem synes jeg, at du har fuldstændig ret i det du skriver
og glæder mig meget til at se svaret fra Martin, han har sikkert en masse
dokumentation over alle de slemme udlændinge
Lars