Hej
Må jeg som selvstændig erhvervsdrivende lige have lov til at mane en pæl igennem udtryk som at man skal være taknemmelig for at Amino eksisterer osv. osv. - det er noget bullshit. Martin Thorborg
har selv skrevet at man bliver Plusmedlem hvis man kan se en fordel i det, - ikke for at støtte Amino.
Amino er en forretning hvis potentiale, antal unikke brugere, trafik osv. osv. er skabt af brugerne, dvs. dig og mig. Om Amino kan udnytte dette potientiale er alene op til ledelsen, og således deler Amino jo vilkår med alle andre virksomheder.
Det er vel næppe forbigået nogens opmærksomhed, at riget fattes penge, og selvom man jo nok kunne have forventet lidt mere af en e-handelsmand som Martin Thorborg
, så forstår jeg det således at Martin har andet at se til. Der er også den mulighed at vi ikke har set sidste del af Plusfordelene som de var tiltænkt fra start.
At opdrage andres børn er det nemmeste, men jeg ville dog aldrig punktere hjulene på de brugte autocampere for at promovere mine nye autocampere som med den fordel at der er luft i dækkene. Her ville jeg forvente at kunne komme med nogle bedre argumenter for købet af en ny autocamper. Som Martin siger, - sådan er vi så forskellige.
Jeg synes der kommer nogle klare og ærlige (sådan virker de på mig) udmeldinger fra Martin Thorborg
omkring tingenes tilstand, og jeg betragter de forskellige ændringer på Amino og deres ofte lidt hovedkulds facon som et udtryk for den utålmodighed som præger en ægte iværksætter, today is yesterday - tomorrow is to late og det forstår jeg egentligt ikke at der ikke er større forståelse for. når der nu er så mange unge på Amino,
Men hvis ikke Thorborg vil bede mig om at støtte Amino, så skal han stramme ballerne an førend mit Plusmedlemskab er i hus, - og det handler ikke en skid om 1200 kr. - men om business.
Michael