|
Det er godt at der bliver ryddet op på Amino. Der er tilsyneladende brug for en hovedrengøring blandt profilerne. Ja nu det sagt. Er fandme træt af folk der siger : " Jeg er her bare for at hygge mig og ikke lave forretning ", for så at kigge i deres debataktivitet på deres profil, og se dem søge efter kunder og samarbejdspartnere Folk der siger : " Jeg bruger det ikke så meget. Så det er ikke det værd ", for så at se i deres debataktivitet. Folk der siger " Jeg er her kun for linkjuice ". Jamen så ved vi da hvem vi overhovedet ikke kan regne med troværdige indlæg fra. Ud med hyklerne og ind med dem med nosser. Dem der vil noget. Dem der er iværksættere.
|
Martin Thorborg:Nej Miriam, der misforstår du mig.
Det jeg siger er, at der er nogle der gerne vil have alle plus fordelene, men som ikke vil betale.
Alle der "bare" bruger Amino som den er, er mere end velkommen, det siger da sig selv.
Så fald helt ned :-)
Dbh Martin
Ja, så tydeligt var det jo så altså ikke (for mig).
Der har været flere af den slags diskussioner og hver gang går diskussionen over i om man vil støtte eller ikke støtte Amino, ved at blive plusmedlem. Og at det nærmest er på sin plads at vise sin taknemmelighed ved at tegne et plusmedlemsskab. Det er jo slet ikke det et plusmedlemsskab handler om. Eller hvad?
Til Jimi: Man kan jo godt bruge Amino debat rigtig meget uden at have brug for et plusmedlemsskab.
Tager jeg fejl - igen?
/Miriam
Bliv gratis medlem