Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus profiler er synlige for alle

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Jeg fik åbenbart udtrykt mig uklart, for det var ikke dig, jeg mente - denne gang ;-)

Der er åbenbart mange, der tegner plus for at støtte Amino. Fint, hvis de føler for det. Men lad være med at være nedladende over for os, der altså ser plus som et tilbud og ikke som en økonomisk støtte.

Jeg skammer mig virkelig ikke over at bruge Amino "gratis"  Jeg mener at vi alle er her til gavn for hinanden. At du Jimi ikke havde overskud i starten til give andre svar eller hjælp betyder jo ikke, at du ikke har bidraget med noget. Dine spørgsmål har måske kunnet bruges af andre iværksætterer, der lige nu sidder og finder "gamle" tråde frem.

Du har sikkert også fået så meget erfaring nu, at det nu er dig der har overskud og viden at give videre til dem der har behovet.

Lad mig lige slå fast, at jeg - stadig - mener plus er en okay indførelse på Amino. Får jeg en dag brug for de features plus tilbyder, vil jeg da klart overveje at købe. Indtil videre bidrager jeg til Amino med den hjælp, jeg er i stand til at tilbyde ud fra de erfaringer jeg har. Jeg bruger gerne tid på, at finde svarerne, så det er ikke et spørgsmål om kun at modtage hjælp uden at gide bidrage med noget selv. Og sådan vælger jeg at tro, det hænger sammen for de fleste af os.

/Miriam

Martin: Læs venligst første linie igen. Jeg beklager, men jeg ved ikke, hvordan jeg så skal forklare dig, at det ikke var til dig, at det følgende blev skrevet.

Det var bla. andre til Jimi, som skammede sig over at bruge Amino gratis og til de (ikke alle kun nogle - og slet ikke Martin ;-)) som har nogenlunde samme holdning.

/Miriam

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:04

Miriam Frank:

Martin: Læs venligst første linie igen. Jeg beklager, men jeg ved ikke, hvordan jeg så skal forklare dig, at det ikke var til dig, at det følgende blev skrevet.

Det var bla. andre til Jimi, som skammede sig over at bruge Amino gratis og til de (ikke alle kun nogle - og slet ikke Martin ;-)) som har nogenlunde samme holdning.

/Miriam

Det må du undskylde, så misforstod jeg dig :-)

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Jeg syntes tilgengæld det er pisse klamt du bliver ved med at påstå baggrunden for det tiltag der er sket. Martin har endda pastet brevet fra Google.

Kom dog med i kampen mand

Læser du ikke mine svar?

Det her handler ikke decideret om dette tiltag, men mere om signatur forringelsen, der intet har med det andet at gøre.

Det handler ikke om at det koster at få mere, men om at man forringer det man tidligere fik gratis.

Men jeg overgiver mig, min mening er givet til kende, der er tydeligvis flere der er uenige end det modsatte, så det må jeg notere mig og tage med mig videre...

Tak for kampen allesammen, og nyd jeres kakao/kaffe på bænken. Smile
Jeg forlader tråden her..

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:08

Miriam :

Og grunden til at JEG skammede mig over det, er at jeg nok har fået en del mere hjælp end dig. Jeg har virkelig (!) tæret på de gode folk i SEO området. Hvis jeg skulle have betalt konsulentbidrag for den hjælp, havde det været dyrt.

Jeg er typen, som nok en del andre iværksættere også er, der helst vil klare tingene selv, eller i det mindste betale sig ud af dem. Så ja jeg skammede mig over at modtage SÅ meget gratis hjælp.

Nå, nok om det.

Resten af debatten er slut for mit vedkommende. Man kommer ikke videre ved at køre i ring, og ikke se afkørselsskiltet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke at man på den ene side kan sige at Plus ikke er pengene værd, og på den anden side brokke sig højlydt over at der er en værdi man ikke får hvis man er gratisbruger. De to ting ophæver da hinanden? Hvis det der før var gratis, havde så høj en værdi for en at det er SÅ meget brok værd, så kan jeg altså ikke få ind i mit hoved at det ikke er værd at betale for? Så kan man selvfølgelig sige at "det er princippet i det", men for mig er definitionen på et princip "noget man synes uden at have et reelt argument for at man synes det". ;-)

Det er jo heller ikke sådan at nogen er blevet lokket ind på Amino under falske forudsætninger, og NU klapper fælden så. Man må da gå ud fra at alle er begyndt at debattere her af lyst og ikke direkte for egen vindings skyld? Ellers er man i hvert fald næppe bedre end man beskylder Amino for at være.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:33
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Janno Damgaard Lassen:
2) her bliver vi nok ikke enige... at det kan ændre sig gør det hverken fair eller etisk forsvarligt. Hvordan tror du dine gratis kunder i seo suporten vil reagere hvis du om et par år tager penge for det du har markedsført som gratis?

Jeg har ikke lovet brugerne af den gratis version af SEO Supporten, at det de får i dag altid vil forblive sådan. Det ville være uærligt. For naturligvis kan jeg ikke forpligte mig til det i al evighed ("evighed" er så¨fandens lang tid :))

Jeg synes altså du har en lidt urealistisk forventning der, Janno. Man kan ikke sætte verden i stå, og forlange at jorden stopper med at dreje rundt, lige når den står i en attraktiv vinkel i forhold til solen.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:39

Anja Lysholm:

Jeg forstår ikke at man på den ene side kan sige at Plus ikke er pengene værd, og på den anden side brokke sig højlydt over at der er en værdi man ikke får hvis man er gratisbruger. De to ting ophæver da hinanden? Hvis det der før var gratis, havde så høj en værdi for en at det er SÅ meget brok værd, så kan jeg altså ikke få ind i mit hoved at det ikke er værd at betale for? Så kan man selvfølgelig sige at "det er princippet i det", men for mig er definitionen på et princip "noget man synes uden at have et reelt argument for at man synes det". ;-)

Det er jo heller ikke sådan at nogen er blevet lokket ind på Amino under falske forudsætninger, og NU klapper fælden så. Man må da gå ud fra at alle er begyndt at debattere her af lyst og ikke direkte for egen vindings skyld? Ellers er man i hvert fald næppe bedre end man beskylder Amino for at være.

Ét ord: BRAVO!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har ikke lovet brugerne af den gratis version af SEO Supporten, at det de får i dag altid vil forblive sådan. Det ville være uærligt. For naturligvis kan jeg ikke forpligte mig til det i al evighed ("evighed" er så¨fandens lang tid :))

Jeg synes altså du har en lidt urealistisk forventning der, Janno. Man kan ikke sætte verden i stå, og forlange at jorden stopper med at dreje rundt, lige når den står i en attraktiv vinkel i forhold til solen.

Ja, hvad kan jeg sige til det?

I og for sig ikke en skid, for du har jo ret... Smile

Jeg må jo blot genoverveje min egen personlige holdning... for der er jo ret mange der er uenige kan jeg konstatere, og specielt fordi nogle hvis mening jeg sætter højt er det, får det mig til at tænke...

Og så vil jeg i stedet glæde mig over at en debat som denne giver mig chancen til at genoverveje mine holdninger...

Heldigvis er min seo ikke baseret på de links, så alt i alt går det nok alt sammen...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:00

Hej Martin

Det selvfølgelig møg irriterende at Amino bliver spammet med urelevante links, så det er godt I har sat en stopper for dette!

Jeg vil dog spørge, om det er imod Aminos relement at underskrive sig med et link i stedet for at placere linket i sin signatur?

Eksempel:

Mvh Adam

Danmarks billigste C-map finder du på maritim-elektronik.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27

sutjek:

Hej Martin

Det selvfølgelig møg irriterende at Amino bliver spammet med urelevante links, så det er godt I har sat en stopper for dette!

Jeg vil dog spørge, om det er imod Aminos relement at underskrive sig med et link i stedet for at placere linket i sin signatur?

Eksempel:

Mvh Adam

Danmarks billigste C-map finder du på maritim-elektronik.dk

Det har vi ikke regler om, men det er klart, at hvis folk begynder at omgå de tiltag vi laver, så må vi jo kigge på det.
Men vi har så fandens få regler, så vi håber at folk tænker selv :-)

Dbh Martin

Side 9 ud af 10 (97 indlæg)