Hvor er det jeg skriver at du skal skamme dig eller bare på nogen måde insinuerer det? |
Janno Damgaard Lassen:Fashion-Seller:Janno Damgaard Lassen:Fashion-Seller:Engang var træ gratis, idag koster det penge. Det samme gælder mange andre råvarer eller ydelser. Samfundet og verden bevæger sig, og det går stærkt, så det med at hænge fast i fortiden gavner ingen.Og er du sur over Amino koster penge, så bare vent til brugerbetaling bliver hverdags ting i DK... Det er eneste måde, hvorpå tingene om en kort årrække kan hænge sammen økonomisk...
Undskyld men det hænger jo netop ikke sådan sammen, medmindre du mener at man skal betale for det træ man fik før det begyndte at koste penge...
Jeg kan sagtens se din pointe med links der forsvinder, men det lader til systemet er firkantet bygget. Men min pointe er, at ting ændre sig, og ting der engang var gratis pludselig begynder at koste penge.
Du kan sammenligne det lidt med de mange dating sites der er. De starter ud med at være gratis, og pludselig koster det penge. Pengene går jo ik lige ned i foret på bagmændede/damerne, men bruges til at optimere et site, så det følger tiden og de behov brugerne har.
Derfor har jeg fuld forståelse for, at Martin & Co er nødtil at tjene noget, hvis Amino skal udvikle sig og blive endnu bedre. Og eneste indtægtkilde ud over et sindsygt presset reklamemarked er brugerne.
Så jeg forstår udemærket din pointe, og er enig, men det lader til at platformen, som dette site er bygget på automatisk ændre alt i signaturen, hvis man laver rettelser.
100% enig...
men hvis de links ikke er særligt værdifulde som folk skyder mig i skoene, så er det da underligt at det pludseligt skal koste penge.
Det hele bunder i at martin godt ser værdien i linkbuilding, og ikke blot oplever at han kan tjene penge på det, men også bruger de allerede byggede links til pression (<---hedder det det?) imod dem der har hjulpet med at bygge forummet til det det er i dag. Jeg lever uden mine links, man var de afgørende for mine rankings ville jeg nok ende med at betale, usmageligt synes jeg dog det er...
Vi er enige, men uanset løsning som Martin vælger, så vil det betyde at nogle bliver sure. Om han så har truffet den rette løsning eller der kommer nogle tilpasninger må tiden vise, men han læser med og har altid taget alle forslag seriøst, både dem fra tråde og dem vi har sendt pr PB.
Så er sikker på han har det med i overvejelserne, når der skal laves noget næste gang, og så må tiden vise hva der sker...
Bliv gratis medlem