Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus profiler er synlige for alle

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Du har ved flere lejligheder indikeret at jeg med mine holdninger har haft en skjul dagsorden. Det skuffer mig derfor endnu mere, at den hjælpsomhed som du udviser i virkeligheden drejer sig mere om linkbuilding end at hjælpe andre iværksættere.Wink   Tag Amino for det, det er! Et debatforum!

Det kan jeg jo ikke vide hvordan du er nået frem til Henrik, men du har bestemt ikke været i mine tanker i denne sag, absolut ikke, at du føler dig ramt kan jeg ikke gøre så meget ved, udover at skrive at det intet har på sig.
Hvad jeg har skrevet i en anden debat, har intet med denne snak at gøre.

@ alle
Læs det jeg skriver, der er intet skjult, det handler præcist og udelukkende om det der står på skrift, jeg er ikke typen der kører med skjult dagsorden.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00

Heri krisen tiden er 1200 kr. rigtigt mange penge og mange har ikke et CVR. Og kan trække momsen fra .

Var det en ide , at man lavet at man betalte flere forskellige beløb ?

Standard beløb f-eks..199 kr.

Man får jo massevis ting jeg ikke skal bruge i min plus profil

Nogle har bare brug for en annonce kampagne kan købe det til

Nogle synes det er dejligt at kunne skrive meget i deres profil , koster ekstra

Nogle synes det er dejligt evt. lave en blogs koster ekstra

Nogle vil have masser af links i deres signatur koster ekstra

Sådan kunne man blive

Lav 2 pakker f.eks. Mange bliver harm over at betale over 1000 kr. i denne krisetid og man har næsten ikke selv til sin egen husleje og man har ej brug for halvdelen af tingene selv.

Synes selv det der super med plus medlem så det støtter man da Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janno Damgaard Lassen:
et kan jeg jo ikke vide hvordan du er nået frem til Henrik,

Du læser ikke hvad jeg skriver. Jeg føler mig ikke ramt af denne tråd. Derimod efterlader du et billede af en, der bekymrer sig meget mere om linkbuilding end hvad Amino egentlig drejer sig om. Derfor er spørgsmålet skal jeg bruge tid påat diskutere med dig i denne tråd for fordi jeg er uenig med dig eller føde tråden for at du kan få lavet lidt mere linkbuilding??...

Sorry. Jeg sætter mig ud på bænken og drikker en kop varm kakao med Boysen!

Henrik

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 15:17

Gode venner...

Linkbuildingen er en indbygget fordel ved at være hjælpsom i et forum som dette... Ikke udgangspunktet som det nu skal lyde som om...

Hvis i ikke kan se problemet der opstår når de links pludseligt forsvinder må jeg bare erkende at i enten ikke forstår hvordan tingene hænger sammen på internettet eller ikke vil...

Janno Out!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:20

Henrik Krogh:
Sorry. Jeg sætter mig ud på bænken og drikker en kop varm kakao med Boysen!

Henrik

Gi' plads på den bænk! , og gerne en kop varm kakao. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:21

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeres højtprofilerede andre tiltag og services kan jeg ikke bruge. Tag fx jeres markedsplads:

Når man tænker på at det er selveste forfatteren til e-Pusher - en højt profileret bog om e-handel - der er står bag, så undrer det mig virkelig meget at den er så ringe. Er den lavet efter devisen: Gør Som Far Siger - Ikke Som Far Gør???

Hej Morten

I morgen kaos med børn og det hele, så overså jeg lige den her.
Du har fuldstændig ret, den stinker big time.
Vi har købt et færdigt produkt som vi troede vi kunne ændre mere end vi kunne og resultatet er super dårligt.
Vi har dertil kvajet os en masse og jeg kunne ikke være mere enig.
Marked er ubetinget Amino'e dårligste produkt og jeg tror faktisk at vi ender med at lukke det.
Hvis du vil se hvad vi virkelig kan, så se på Amino Freelancer. Det produkt er røv fedt og vi er super stolte af det og sådan skal alle vores produkter være.
Inden for ganske kort tid kommer der nyt design på alle vores services og vi opgraderer dem alle, så de kommer på højde med Freelancer.
Så det kan du glæde dig til.
Tak for din kritik som jeg tager 100 % til mig.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:26

Martin Thorborg:
Jeg syntes selv at Plus er latterligt billigt, vi er vel oppe på 30 - 40 features

... ja måske, men det kræver jo at folk er interesseret i at bruge disse features, og om de er lavet for kundernes eller firmaets skyld.

Alt i alt afhænger prisen på produktet jo af værdien for kunden. Jeg har stor glæde af Amino, men det koster mig også meget spildtid. Derfor er det klart at hvis mine fordele bliver indskrænket, og hvis tiltag gør det mere besværligt for mig at være "kunde" hos Amino, så bliver motivationen for at bruge tiden herinde også formindsket.

Jeg er dog glad for at det går den rigtige vej for Amino. Og når det er tilfældet, så er der jo ingen grund til at ligge søvnløs på grund af de få der brokker sig.

Hilsen Morten

Hej Morten

Det er jeg glad for du siger, men som du kan se, så bruger jeg også tid på de få der brokker sig, for jeg vil virkelig gerne forstå jer.
Det der måske irriterer mig lidt, er at jeg aldrig har sagt at Amino er velgørenhed. Det er en forretning som skal fungere så godt for "kunderne" som muligt og samtidig give et fornuftigt afkast til de 5 investorer der står bag.
Havde jeg ævlet løs om at jeg gjorde det her for iværksætternes skyld og man skulle købe Amino Plus for at støtte Amino, så kunne jeg tage kritikken mere nært. Men jeg toner 100 % rent flag og har ikke brug for sympati eller hjælp. Amino Plus er for de Amino'er der syntes det er pengene værd og ingen andre. At der så er nogle få der ikke vil betale, men gerne vil have varerne, det må jeg og de leve med.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janno, jeg tror lidt du glemmer den akutte panik-situation Martin stod i. Har du fået den slags breve fra Google selv? Hvis ikke du reagerer MED DET SAMME og få fjernet dine hackede sider, så ryger du på røv og albuer ud af Google meget hurtigt - og det ville altså virkelig have været noget seriøst lort for Amino. I den givne situation er en enhver nødløsning - næsten uanset hvem der så rammes lidt af den, acceptabel for et site som Amino.

Du må jo holde konsekvenser opå mod hinanden. Havde Amino ikke gjort noget hurtigt kunne det have kostet en MEGET stor del af trafikken. Nu gjorde de så noget, og ja, det har så pisset nogle få brugere af, der i værste fald forlader Amino. Sur røv for alle - men jeg tror nu jeg selv ville have gjort det samme i den aktuelle situation :)

Hen ad vejen kan det så være, at Martin og Amino teamet kan finde nogle bedre løsninger - men når "vandet fosser ud af vandrøret" så må der handles hurtigt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31

Finn Pedersen:

Jeg har lige skrevet et blogindlæg på min blog på amino, jeg er ikke plus medlem,  er bloggen også lukket for "ikke plussere", mht. synlighed på nettet ?

Har jeg forstået det rigtigt, at links mv. er lukket for "ikke plussere", så "ikke plus" debatten nu ikke mere tæller med, som links til nettet ?

Jeg synes det er ærgerligt, linkjuicen var måske det, som har gjort det "værd" at være aktiv på Amino, at bruge tid på at skrive indlæg og svare på forskellige indlæg. Personligt er jeg ikke på Amino, for at finde kunder, jeg er her med lyst til at lære lidt af nogle rare IT folk og prøver så at give lidt retur af en mange årig erfaring med drift af virksomhed.

Jeg ved ikke om det er pengene værd at blive betalende medlem, det bliver formentlig kun en mindre del af Amino'erne, som opgraderer og så er linkargumentet pludseligt udvasket noget, med en noget begrænset "plus skare" til at debattere og give link tyngde til nettet.

Ærgerligt - ærgerligt, men kun tiden kan vise om Amino beholder sin store bredde på debatten, noget af charmen kan risikere at forsvinde.

Finn

Hej Finn

Nej, bloggen er ikke lukket af, det eneste der er lukket af, er din profil hvor man kan læse om dig og det eneste det kræver for at læse den, er at man opretter en gratis Amino Profil.
Men hvis du kun bruger Amino til at ranke højere i Google, så vil jeg egentlig helst have at du finder et andet sted at være.
Amino er ikke et sted for folk der vil højt i Google, det er et debatforum for iværksættere.

Og igen, Amino vokser med raketfart, så gør dig ingen bekymringer om Amino's fremtid, den skal vi nok kæmpe for, tro mig.
Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:33

Kom lige til at tænke på din kommentar i et andet indlæg om ePusher , hvor du skrev at e-Pusher koster det den gør fordi du synes den er det værd (er ikke den korrekte gengivelse af dine ord, men du forstår sikkert betydningen.).

NÅr du så skriver:

Martin Thorborg:
Jeg syntes selv at Plus er latterligt billigt

Burde prisen for et plus medlemsskab så ikke være MEGET højere?? Stick out tongue

Jo, men det kan den ikke bære endnu. Folk skal først forstå værdien af Plus og vi skal dertil gøre det endnu bedre og så vil prisen selvfølgelig på sigt også afspejle den merværdi.

Dbh Martin

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)