|
|
ThomasVJ:Martin Thorborg:
De påståede spam-idioter kan jo fortsat spamme indlæg og på den måde få link-juice ...
Martin Thorborg:
Vi har nu ændret Amino, så kun Plus Brugeres profiler er synlige for folk der ikke er logget ind.
Det vil gøre det omsonst at spamme Aminos profiler og dermed er problemet løst og Plus brugere har samtidig fået sig en lille fordel.
Dbh MartinÆrligt talt og på godt jysk syntes jeg at det her tiltag og det lukkede forum stinker rigtig meget af at presse citronen og få så mange aminoer som muligt til at blive plus-brugere. Hvorfor ikke bare køre hele den ærlige vej, melde rent ud og lukke Amino for indlæg for alle andre end plus-brugere?
Bare mine 5 ører ...
Hej Thomas
Vi har i dag slettet mere end 400 "påståede" spam profiler og jeg sender dig gerne en liste hvis du vil se dem (martin@thorborg.dk).
Vi har fået en advarsel sendt fra Google og der er ingen tvivl om at vi bliver straffet for det indtil vi gjorde noget ved det.
Min ide var at lukke helt af for profiler for brugere der ikke var logget ind, da vi så i det mindste standsede problemet i forhold til Google, men en af vores gode programmører fik ideen at spammerne næppe blev Plus medlemmer og så tog det en halv time at programmere en løsning på problemet.
Spam i indlæg fjerner vi løbende, da folk kan se det og anmelde det, så det har vi styr på.
Mht. at tone rent flag, så forstår jeg dig ikke, jeg syntes vi er ret klare i spyttet. Vi vil gøre hvad vi kan for at gøre så mange til Plus medlemmer som muligt, da vi så får flere penge til at udvikle nye services for. Amino Freelancer er lavet for de første penge vi har fået ind og der er flere nye services på vej, da vi får en del nye medlemmer hver uge. Jeg kan kun se at det er til gavn for alle, at Amino hjælper så mange som muligt og jeg kan ikke se at et eneste tiltage har forringet noget væsentligt for gratister. Og skulle nogen føle at noget vigtigt er blevet taget fra dem, så må det være muligt at finde de sølle 85 kr. om måneden, et Amino Plus medlemsskab koster.
Mht. at udelukke "ikke plussere" fra at skrive indlæg, så vil det være temmelig dumt. Det vil skade rigtigt mange iværksættere og dertil ødelægge forretningen Amino, så du kan være sikker på at det ikke sker.
Så ro på, det skal nok gå alt sammen.
Dbh Martin
Bliv gratis medlem