Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar rigtig mange penge på din revisor!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

For kun 349 kr. plus moms kan du få vished om størrelsen på din revisorregning næste gang du skal have udarbejdet dit årsregnskab.

Er du en enkeltmandsvirksomhed kan du som kunde kunde hos regnskabs-skole.dk få udarbejdet dit regnskab for 2.500 kr. og hvis du er et ApS eller et A/S kan du få udarbejdet dit regnskab for 3.500 kr.

Her er hverken krav om du bruger det ene eller det andet regnskabssystem, ligesom der ikke er krav om hvor stort dit regnskab må være. Eneste krav er at du skal skal købe et års abonnement på Regnskabs-skole.dk. til 349 kr. plus moms samt at du leverer færdige og klare data til revisoren.

Hvad får du får pengene! Et opsat regnskab og ikke mindst underskrevet!! Det kan ikke gøres billigere!Yes

Henrik

DISCLAIMER
: Jeg har ikke nogen tilknytning til Regnskabs-skole.dk og har således heller ikke noget kendskab til kvalitetens af den pågældende revisors arbejde. Tilbudet er så godt at det bør om tales i tv-programmet Rabatten!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:50

Lyder godt nok lidt vildt..

Men der står ikke noget om revision af ApS og A/S - men kun opsætning af regnskabet.. Så er det med i prisen eller kommer det ud over??

Kan også være prisen kun er for virksomheder, der har fra valg revision.

Der står heller ikke noget om man får lavet skat og selvangivelse. Det får ret mange personlige jo lavet af revisoren og derfor kan det ikke direkte sammenlignes med det man giver til revisoren.

For at gøre det mere troværdigt skulle de nok skrive, hvilke revisor/firma der skriver under. Alle kan jo kalde sig revisor og derfor skrive under på et personligt, så kan være det kun er ApS og A/S der får det underskrevet af en reg. eller stats. revisor.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:56

"Hvad får du får pengene! Et opsat regnskab og ikke mindst underskrevet"

Det lyder da som et godt tilbudWink Jeg vil da gerne klatte en balance ind i en regnskabsmodel og skrive under på det. For mindre end 2500Wink

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:05

Jeg tror heller ikke at 2.500 kr. vil dække omkostningerne for revideringen af regnskabet.

Med en +5.000 billag om året, så vil det overraske mig meget hvis der er en revisor vil tage stikprøver og krydschecke diverse bilag i MM for blot 2.500 kr. - inklusiv udarbejdelse af årsregnskabet.

/Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:08

Christian Høj:

Det lyder da som et godt tilbudWink Jeg vil da gerne klatte en balance ind i en regnskabsmodel og skrive under på det. For mindre end 2500Wink

Lige præcis.. Og hvis det er personlige kan alle skrive under og kalde sig revisor. Og laver man sin "erklæring" rigtigt (for "revisoren"), Så kan man fraskrive sig et hvert ansvar og at det er den personlige der har ansvaret for det hele.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:06

Hej Henrik

Du har da ellers ikke forvane at anbefale så da jeg læste dit indlæg tænke jeg det må være godt gik ind på siden og forstod så at du må være i dit sarkastiske hjørne :-)

Hej fra Søren

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:15

Jeg læser Henriks indlæg som meget sarkastisk. Samtidig tror jeg der er en vis Anette Sand som måske lige skal tale pænt med dem, hvis hun ellers kan få fat i dem for der er ingen kontaktoplysninger overhovedet udover en formular. Jeg syntes også det skriger lidt til himmelen at man skriver at man har indgået samarbejde med en MEGET dygtig revisor samtidig med at man skriver at en revisor - som skulle være den dyre løsning - nemt koster 500 kr. i timen (ja mindst). Faktum er at den meget dygtige revisor hvis han/hun ellers er revisor altid vil foretage en vurdering af den enkelte kunde. Vil vedkommende tage den og hvad koster det.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:16

Hej Søren,

Både og !  Sandheden er at jeg ikke er i stand til at vurderer om det er et godt eller dårligt tilbud.

Jeg vil blot nøjes med at sige, at taget i betragtning af at der ikke er nogen begrænsninger og der reelt bliver leveret en revisorunderskrift (i det mindste for såvidt angår ApS og A/S) med det ansvar som det indebærer, så er det attraktive priser.

Jeg tror at der er mange som vil se "gennem fingerne" med om der reelt er udført revision. Eller alene tager en revisors underskrift på regnskabet for at være tilstrækkeligt.

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:18

Enig Bent!

Det kører noget tæt på Anette Sands koncept.

Henrik

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:01

Det er mere navne-ligheden jeg tænker på.

Hvad regnskabsdelen angår så er jeg mere skeptisk end Henrik. Det handler ikke bare om at opfylde nogle betingelser. Man skal også bruge regnskabet aktivt i sin virksomhed og det går dybere end som så

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)