Har da fundet ideen til min kones julegave. Så en lastbil med teksten "pas på, bagenden svinger". Tænkte den tekst, må kunne laves på en størrelse 44 trusse i selvlysende effekt. På den måde er der ingen som kommer tilskade når lyset bliver slukket
okay, det var så EN revisor med humoristisk sans .....spørgsmålet er så om din konen har sammen humor....jeg er lidt i tvivl om den ville blive vel modtaget hjemme hos mig
Enig men det er heller ikke normalt og kunne måske tages som udtryk for at der har været noget galt i de tidligere år. Revisorer og humor er faktisk ikke to modsætninger men ingen revisorer er ens. Kemi er et nøgleord her. Passer kemien ikke er det svært at få et godt samarbejde
Nej, vores virksomhed har ændret sig meget de sidste 3-4 år, og de udfører det samme arbejde, bare i langt mindre "avanceret" regnskab, men deres priser var forsat i den forkerte retning. Samtidig var der også krav til dem fra vores moderselskab, som jeg ikke rigtig har haft kontrol/indblik i, og derfor har det været svært at vurdere den samlet "varer" som vi har modtaget fra dem.
Mht. humor, så er jeg godt klar over at revisorer er ligeså forskellige som alle andre mennesker, heldigvis har jeg fået "opdraget" vores nuværende, så han er klar over tonen. . .Den første gang han opgjorde vores kontant beholdning (som var ca 10 K udaf oms. på +100 mio), fandt han en lille diff. (under 100 kr), og jeg siger så "stik dem i lommen, så stemmer det". også blev der stille
Den første gang han opgjorde vores kontant beholdning (som var ca 10 K udaf oms. på +100 mio), fandt han en lille diff. (under 100 kr), og jeg siger så "stik dem i lommen, så stemmer det". også blev der stille
Det er nok en bedre idé at bogføre på kontoen for kassedifferencer :-)