Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Og den danske presse der alle uden undtagelse følger med på Amino

Que? Baserer du det på Aminos "heftige" mediedækning i Information, Politiken, Børsen eller medier som Ekstra Bladet og BT? Bemærk at de få resultater er enten 1) Brugerkommentarer eller 2) Dækning der skyldes et PR tiltag fra Martin.

Branchen er i forfald, men jeg har en stærk formodning om at journalisterne forventes at være produktive. Altså, de journalister, der til d.d. har overlevet fyringsrunderne.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:32
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

"...Og den danske presse der alle uden undtagelse følger med på Amino."

Aarh hva', Hr. Rosenstand - mon ikke det er at tage munden lige lovlig fuld?Det kan da vist kun være i Agurketiden.

Næ. Jeg er den eneste i min familie, der ikke endte som journalist, så jeg har dem siddende på to jyske aviser, Børsen m.fl. Og de fortælle rmig, at Amino dagligt kigges efter, fordi gode historier ofte starter her eller har omtale her med friske øjne.

Og jeg er selv blevet citeret på jp.dk to gange for noget, jeg har skrevet her på Amino. I øvrigt begge gange uden at være blevet spurgt. Også Computerworld bruger at citere her fra - feks. her: http://www.computerworld.dk/art/52281/virk-dk-sender-omkring-1-8-millioner-spammails-ud

For min skyld må du gerne drage i tvivl, hvad jeg fortæller - jeg lever fint med det. Jeg har troværdighed der, hvor jeg gerne vil have den Wink

Og du plejer din ditto på den måde, du har valgt at gøre det her. Er du stærk nok i troen på, at jeg bilder dig noget ind, skal du jo ikke bekymre dig mere om det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lasse H. Kristiansen:

Thomas Rosenstand:
Og den danske presse der alle uden undtagelse følger med på Amino

Que? Baserer du det på Aminos "heftige" mediedækning i Information, Politiken, Børsen eller medier som Ekstra Bladet og BT? Bemærk at de få resultater er enten 1) Brugerkommentarer eller 2) Dækning der skyldes et PR tiltag fra Martin.

Branchen er i forfald, men jeg har en stærk formodning om at journalisterne forventes at være produktive. Altså, de journalister, der til d.d. har overlevet fyringsrunderne.

Nej - jeg baserer det på samme grundlag som det meste andet, jeg skriver her på Amino: Faktuel viden. Og som du så uden tvivl ved: Journalister er nogle bastarder til at citere deres kilder - endsige linke til dem.

Men igen: Du behøver heller ikke tro på det. Det gør ingen forskel for mig Big Smile

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:41
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:
Men igen: Du behøver heller ikke tro på det. Det gør ingen forskel for mig

Jeg er skam bekendt med min frie ret til at tro, hvad jeg vil, men tak for tilladelsen. :)

Havde du formuleret dig lidt mindre absolut, så havde jeg godtaget udsagnet, men du valgte at skrive "alle uden undtagelser", hvilket jeg vælger at betragte som lidt af et postulat. Men skidt, det er et magert ben at koge suppe på, så mon ikke det er et fordampet allerede...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da din tråd jo sådan set handler om, at du ikke kan forstå, du ikke får henvendelser, så lad mig fortælle dig, hvorfor du ikke har fået nogen henvendelse for mig..

Jeg har lige nu været inde og læse din seneste tråd "Mere markedsføring i krisetider styrker indtjeningen"

Jeg havde ikke læst den før, sandsynligvis fordi overskriften ikke fanger mig - det lyder som et reklameindslag og ikke en debat - hvilket det jo sådan set også var.. og jeg gider ikke læse reklamer på nettet, slet ikke på amino.
Du kunne have skrevet "ved du hvordan bruger markedsføring bedst i krisetider?" eller lign., så havde jeg nok læst den, for at se, om der var noget jeg kunne bruge.

Sætninger som "du kan bruge tjene penge".. stavefejl som "Købnenhavn" eller "ufprpligtende" tyder på at du lige hurtigt og lidt sjusket har skrevet dit indlæg.. og en sjusket tekstforfatter er altså ikke lige det, jeg kigger efter.. i dit job må det være ekstra, ekstra vigtigt at læse sit indlæg 5 gange før man trykker på send-knappen.

Så starter du med at skrive noget spændende om, at der har været en meget spændende undersøgelse som egentligt lyder interessant og fanger mig lidt.. hvis du havde skrevet lidt mere om det, fx resultatet af undersøgelsen, hvordan de fandt ud af det, så havde jeg nok haft lyst til at læse videre.

Du springer videre til en lang smøre, hvor du fortæller om dig selv..
Min erfaring siger mig, at alle dem der siger, de kan 10.000 ting (bannere, annoncer, brochurer osv. du remser op) som regel ikke er ret gode.. man kan ikke være bedst til alting og dem vi plejer at hyre, er dem der er bedst til én ting, fx tekstforfatning. Det er den her med, at når man skyder med spredehagl, rammer man ikke bjørnen.

Og det her forstår jeg slet ikke pointen i "Nu er det naturligvis sådan, at gode priser er et relativt begreb - jeg skal som enhver anden virksomhed trække skat fra, og i modsætning til dig, tjener jeg jo kun på det én gang, hvorimod du kan bruge tjene penge på dét, jeg laver for dig igen og igen.".. Altså jeg kan godt forstå, hvad du mener, men det er rigtig dårlig formulering, synes jeg..
Gode priser er relative, jeg skal trække skat fra, jeg tjener penge 1 gang, du tjener penge flere gange. Du skulle heller uddybe den sidste halvdel, med hvordan jeg kan tjene penge på det igen og igen..

Så skriver du, at du ikke koster 1/4 af et normalt reklamebureau.. igen en indikation af, at du nok ikke er den bedst.. For så havde du vel tjent flere penge? Og godt nok er det vigtigt med pengene, men ikke i første omgang, først skal jeg blive interesseret i dine evner, før jeg overhovedet gider klikke ind på din hjemmeside og se hvad du er for en..

Jeg er sikker på, at du sagtens kunne finde masser af kunder herinde..
Det kræver blot, at du starter med at finde ud af, hvad du kan tilbyde fællesskabet og hvordan du kan hjælpe os andre.. og ikke kun kommer for at tjene penge og hive kunder i land.. Det er alt for gennemskueligt og ikke særlig tiltrækkende.
Fx kunne du svarer på nogle af de mange tråde, hvor folk vil have kritik af deres hjemmeside.. giv et par fif og gode råd om teksten på siden - hvis dine forslag er gode, skal der nok være nogen, som gerne vil høre mere fra dig og betale for det!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:47

TT Tekstforfatter:

Thomas Rosenstand:

"...Og den danske presse der alle uden undtagelse følger med på Amino."

Aarh hva', Hr. Rosenstand - mon ikke det er at tage munden lige lovlig fuld?Det kan da vist kun være i Agurketiden.

Øhh, Erhvervsbladet er fint repræsenteret her på Amino - de har faktisk sine egne tråde:

http://www.amino.dk/forums/14733.aspx

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 08:47

Jeg har ikke gidet at læse tråden, jeg har desværre ikke tid, men jeg vil alligevel gerne kommentere på det oprindelige emne da jeg kan fornemme sådan ca. hvor vi er nået hen.

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge - det støder mig ikke, jeg ved du har ret ! :-)

Thomas Thomsen. Jeg synes du har nogle gode referencer, - du har skrevet nogle rigtig gode tekster til dine kunder ! Jeg synes det er smukt at du lader referencerne tale for sig selv !

Et godt råd: Hvis du tror du er noget, så er der noget du har misforstået -og hvis du tror du kommer over gærdet - så er det også helt hen i vejret :)

Jeg har ikke selv behov for en tekstforfatter nu, men når jeg får brug for en er du garanteret for dyr !

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:57

Amino er vel et forum hvor man kan hjælpe hinanden og spare hinanden på de ideer og spørgsmål man har ang. iværksætteri. Det er min opfattelse at dette er den primære amino funktion. At du så vælger at bruge dine tråde til ren markedsføring (det er i hvert fald mit indtryk) sender et lidt desperat indtryk i min retning. I mine øjne er det noget uprofessionelt at "svine" mediværksættere til i et forum de bruger til at hjælpe hinanden.

Held og lykke med fremtidige kunder ;)

Se mit projekt til bedre vagtplanlægning.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:00

Jeg har lige spurgt EB om de ikke ville kigge inde og se den nye tråd :-)

Tænkte det kunne være en anderledes måde..

Mailen kan godt sendes i PM så i kan se hvad jeg skrev..

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det "sjove" med denne slags indlæg er at rigtig mange her på amino bliver tilgodeset.

Dem der vil af med frustrationer skriver i tråden

Dem der vil kværulere skriver i tråden

Dem der vil belære skriver i tråden

Dem der gerne vil fortælle om sig selv skriver i tråden

Dem der gerne bare vil "ses" skriver i tråden

Og så er der mig. Mig der griner i skægget over alle de kommentarer fra de travle iværksættere der alligevel sætter tid af til at lave indlæg med krydshenvisninger til gamle blogindlæg, tidligere tråde på amino, avisartikler og meget mere. På trods af at der er så travlt i butikken at ordrebøgerne er fyldt resten af året.. Men også de kommentarer fra nye på amino der endnu ikke har fundet sig til rette på dette forum. Det er fedt. Jeg synes de er gode de her tråde. Jeg kan godt lide at sidde her med en kop kaffe og lige scanne dagens indkommende i min reader og så falde over et af de her indlæg, hvor mange brugere går i selvsving. Det er altså sjovere at læse om end "hvordan man får et cvr nummer"

Så til de "trolls" der sidder derude og brænder for at komme med et svine indlæg, hold jer ikke tilbage.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)