Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 5 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Japping...jeg ved ikke, hvad du mener med meget begrænset information ang. opgaver, jeg har udført. Under "Arbejde" ligger der adskillige eksempler på mit arbejde, ovenikøbet med Brief, altså en beskrivelse af, hvad kundens opgave gik ud på, så man kan sammenligne denne med løsningen.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den holder til gengæld ikke, Lasse. Det mindste man kan gøre er at tage et møde med tekstforfatteren og finde ud af, om der er kemi. Jeg har arbejdet med en lang række produkter og serviceydelser, og der er ikke en den store forskel på fremgangsmåden - det eneste, der virkelig er af betydning er i fællesskab at finde frem til budskabet.

Hvis jeg skulle tage et møde med alle ligegyldige personer der forsøgte at sælge mig noget ville jeg ikke kunne lavet andet ...

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:22

Nielco IT - John Nielsen:

...hvis jeg skulle vælge en tekstforfatter til brochurer eller hjemmeside, ville jeg som udgangspunkt forvente, at vedkommende som noget helt naturligt og absolut grundlæggende i sin skriftlige kommunikation, kunne stave korrekt samt benyttede bare et minimum af tegnsætning.

Den sad lige i skabet Wink

Forøvrigt; tak for i dag - det var et meget givtigt møde og en imponerende opfølgningsmail du har sendt her til aften. Det styrker mig yderligere i troen på, at vi får et fornuftigt samarbejde.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:28

Thomas, 

TT Tekstforfatter:
Nej, jeg er ikke arrogant, men jeg fortsår jer simpelthen ikke. I modsætning til de fleste andre tekstforfattere har jeg rent faktisk indsat en del af mit bedste arbejde på min hjemmeside, men mange af jer tager jeg ikke den tid, der skal til for at studere det og prøve at forstå, hvad reklame kan gøre for jer - hvor meget tid, det kan spare jer for. Jeg har givet det ene gode tilbud efter det andet, og selvom der en del, der godtager det, så er der ikke desto mindre uforståeligt mange, som aldrig vender tilbage. Hvorfor jeg tænkler - "sig mig, hvad er det I forventer for nogen priser? Tænker I overhovedet over, hvor lidt, der er tilbage efter skat, og at jeg kun tjener på det én gang, hvorimod I kan tjene på det igen og igen og igen?" Der er ikke noget her i liver, der er gratis. Der er en årsag til klichéer som: "Den, der intet vover, intet vinder!"

Jeg har ulejliget mig med at læse nogle af dine cases/tekster fra hjemmesiden og synes det er godt arbejde. Jeg forstår godt din pointe, men har aldrig fået et tilbud fra dig, så jeg opfatter det er lidt 'fornærmende' at du sætter mig i bås på forhånd. Jeg forstår naturligvis det ikke er mig personligt, men hvis jeg endte med at beslutte at hele pakken: teksten, tryk, porto, analyse, opfølgning var for dyrt ville jeg blive en af dem du på forhånd havde beskrevet.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:28

Nu havde jeg ligesom selv pointeret, at der var nogle sjuske-stavefejl i forbifarten - noget, man aldrig ville finde i mit arbejde, hvilket også fremgår tydeligt af min hjemmeside.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:31

Tak, Jesper G! :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:34

Mikkel Mikjær Christensen:

Gab! Du har tydeligvis ikke fattet en brik!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:36

TT Tekstforfatter:

Mikkel Mikjær Christensen:

Gab! Du har tydeligvis ikke fattet en brik!

Nej jeg ved godt jeg er dum at jeg ikke forstår dit geniale budskab ... undskyld :(

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:41

kører det her ikke bare i ring.....?? Vi har vist alle forstået budskabet...

1. amino er for iværksætter og et "støtte" forum

2. Vi har alle (næsten) et godt sammehold

3. Synes alle hjælper alle

Så er det da bare bonus at kunne få kunder, eller finde en der kan hjælpe en !!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:42

Pointen er, at alle gode forretningsmænd forstår at alliere sig med de bedst mulige samarbejdspartnere og til den bedste pris. At du kalder mig for en "ligegyldig" person, der prøver at sælge dig noget, må stå for egen regning.

Side 5 ud af 12 (112 indlæg)