det er nok første gang at jeg har læst sådan en lang tråd mere eller mindre hele vejen igennem. men jeg er bare skuffet nu, der kom intet fornuftigt ud af det. Som andre siger så er amino et sed man sparrer med andre, giver den hjælp man har mulighed for på det givne tidspunkt og håber på at få lidt igen når man har brug for hjælp. personligt prøver jeg at svare når jeg synes det gavner tråden og ellers hvis det har min interesse. men det jeg vil markere er så at det er utroligt dumt at lægge en så kedelig tone herinde, da Amino.dk er meget godt med i søge maskinerne, og jeg selv har hørt fra flere at de tilfældigt har set mine amino indlæg i deres søgninger. så er det jo et kæmpe problem hvis en kunde med en lille smule respekt for sig selv tjekker op omkring en kommende samarbejdspartner og finder nedladende udtalelser i et "professionelt" forum. det her kommer kun at skade dit foretagende i fremtiden. |
Herg:men det jeg vil markere er så at det er utroligt dumt at lægge en så kedelig tone herinde, da Amino.dk er meget godt med i søge maskinerne
Google er gud
/allan