Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 6 ud af 12 (112 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

At du kalder mig for en "ligegyldig" person, der prøver at sælge dig noget, må stå for egen regning.

Det har jeg ikke kaldt dig, følte du dig truffen?

TT Tekstforfatter:

Pointen er, at alle gode forretningsmænd forstår at alliere sig med de bedst mulige samarbejdspartnere og til den bedste pris.

Jeg allierede mig skam også med den bedst mulige tekstforfatter, skide dygtig fyr, og jeg fik nogle super-priser. Desværre ville mine kunder ikke betale det han kostede :(

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Pointen er, at alle gode forretningsmænd forstår at alliere sig med de bedst mulige samarbejdspartnere og til den bedste pris. At du kalder mig for en "ligegyldig" person, der prøver at sælge dig noget, må stå for egen regning.

Er det så her man skal komme med udtrykket "pris og kvalitet følges ofte ad"?

Jeg ved ik hvor meget du kender til Amino eller bare generelt markedsføring, men du laver virkelig nogle alvorlige begynder fejl...

1: Du forstår ik at bruge et "socialt medie", som Amino godt kan betragtes som, i en fornuftig henseende, men ser det hele som en stor markedsplads
2: Du sammenligner lav pris og høj kvalitet i samme sætning?
3: Du vil markedsføre dig selv, men gør det halvhjertet
4: Du lytter ik, men ser kun din egen mening som den rigtige
5: Du kender ik din målgruppe, dennes behov eller måde at udtryke sig på. Med andre ord famler du dig frem i mørket i den modsatte retning af stikkontakten!!!

Måske skulle du bare komme ned på jorden til alle os andre, og få noget hjælp med dine spørgsmål, så du selv får mest muligt ud af din forretning. For det ser ud til det er dig, som ik fatter noget, fremfor os andre. Men vi er heldigvis så åbenhjertede, og vil hellere end gerne hjælpe dig, selvom du gerne ville træde på os som start.

Og et lille råd til fremtiden. Døm ik folk før du kender dem!!!

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:00

TT Tekstforfatter:

Pointen er, at alle gode forretningsmænd forstår at alliere sig med de bedst mulige samarbejdspartnere og til den bedste pris. At du kalder mig for en "ligegyldig" person, der prøver at sælge dig noget, må stå for egen regning.

Ikke desto mindre har du med dine to første indlæg gjort dit til, at du bliver betragtet som en ligegyldig person. Du fører dig frem som en fantastisk og fenomenal tekstforfatter men formår end ikke at skrive ét eneste fornuftigt indlæg og klynker op om, at vi ikke køber de ydelser, du sælger. Du har så vidt jeg kan bedømme en fin referenceliste, men du må have haft en bedre dag dengang de kunder valgte dig.

Den måde du har valgt at fremtone på Amino giver dig med sikkerhed ikke flere kunder. Hvad værre er, så ligger dit klynkeri sandsynligvis på Google (se bare her, 6. søgeresultat) i alt evighed - og hvor sjovt tror du det er for din virksomhed?

Hvis dit formål er at vinde kunder her på Amino, så er vejen frem at du yder noget før du nyder noget. Du kan sikkert sagtens bidrage fornuftigt til debatten uden at du taber penge på det og samtidig kan du opnå den anseelse du tydeligevis higer efter - også her. Det er netop det, alle "gode forretningsmænd" gør på Amino.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:03

TT Tekstforfatter:

Mester......... Hør nu.........

Du har flere gange pointeret at Amino ikke er et sted for dig. Kunne du så være sød at holde dig væk?

Jeg kan forstå at du ikke formår at sælge dine ydelser til os, og det har ført dig til den konklusion at du ikke synes Amino er værd at spilde tid på. Her er så et vink med en vogstang. Vi (ja jeg kan også generalisere) synes heller ikke du er værd at spilde tid på, så når vi nu allesammen har fået en fælles forståelse for at vi blot spilder hinandens tid, skal vi så ikke bare betragte det her som et dårligt engangsknald, og sige at det var forsøget værd, men det er ikke værd at gentage?

Med venlig hilsen

Morten 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, at denne tråd og indlæggene fra T.T. i helt fantastisk grad dokumenterer, hvad det er muligt at opnå med kommunikation. Jeg forstår ikke formålet med den destruktive adfærd, men vi kan da vist slå fast, at missionen er lykkedes til fulde:

1. Der er ingen risici for, at T.T. fremover skal spilde sin tid på iværksætterne på Amino - og på de mange store virksomheder, der sniglæser med her. Og den danske presse der alle uden undtagelse følger med på Amino.
  2. Der er efterladt et solidt aftryk i Google - Amino har det med at ranke ;-)

Jo - man kan meget med kommunikation.

Godnat med jer. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:06

Ja det er nok ikke den heldigste situation at ligge på forsiden af google, med den holdning..

Det er iøvrigt hurtigt det kom på google :-O

Jeg ville nok ikke anbefale tt til andre..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Morten,

Jeg har udelukkende svaret på de kommentarer, der har været. Så snart de ophører, er jeg forduftet, kan jeg trøste dig med. Charmerende analogi i øvrigt!

Med venlig hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

"...Og den danske presse der alle uden undtagelse følger med på Amino."

Aarh hva', Hr. Rosenstand - mon ikke det er at tage munden lige lovlig fuld?Det kan da vist kun være i Agurketiden.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:17

Godt nok er vi i en "krisetid", men tror ikke dette er måden at fange de nye kunder på..

Nå kan i alle hygge.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej TT

Jeg vil ikke ind i mudderkastningen.
Til gengæld vil jeg forsøge at forklare, hvordan man som tekstforfatter fisker kunder på Amino.

På Amino huserer nogle dygtige tekstforfattere og nogle elendige tekstforfattere. Vi er alle på jagt efter de samme kunder.

De, som har brug for en ekstern tekstforfatter, er ofte folk, som har opnået en erkendelse af, at sproget ikke er deres hjemmebane.

Hvis denne beskrivelse holder, kan man ikke fange dem med glimrende tekstekesmpler. Hvis du skriver godt, kan jeg se det på et splitsekund, men folk som ikke selv er sprogligt stærke, har ikke en chance for at spotte forskellen på din, min og alle de andres tekster.

Min strategi er derfor at fortælle folk om mit arbejde med tekster.
Jeg afslører mine fif og finurligheder, så folk selv kan skrive løs.
Jeg svarer gerne igen og igen på, hvordan man skriver et effektivt salgsbrev eller en god pressemeddelelse.
Jeg leger gerne med, når nogen har brug for en idé til et nyt navn.
Man kunne umiddelbart tro, at det underminerede kundegrundlaget, fordi jeg giver en rådgivning gratis på Amino, som koster penge, hvis du henvender dig direkte.
Sådan hænger det bare ikke sammen.
De, der allerede har erkendt, at de ikke selv er tekststærke nok til at skrive professionelt, sætter sig jo ikke til at skrive, blot fordi jeg har fortalt, hvordan man gør. De hyrer en tekstforfatter, som fremstår troværdig.

Så mit råd til dig, hvis du alligevel vil berige os ved at blive hængende her på sitet lidt endnu, er:

Lær os, hvordan man skriver geniale tekster.
- Så skal kunderne nok komme af sig selv.

Venlig hilsen

Hans

Side 6 ud af 12 (112 indlæg)