Det har jeg ikke kaldt dig, følte du dig truffen?
Jeg allierede mig skam også med den bedst mulige tekstforfatter, skide dygtig fyr, og jeg fik nogle super-priser. Desværre ville mine kunder ikke betale det han kostede :( |
TT Tekstforfatter:Pointen er, at alle gode forretningsmænd forstår at alliere sig med de bedst mulige samarbejdspartnere og til den bedste pris. At du kalder mig for en "ligegyldig" person, der prøver at sælge dig noget, må stå for egen regning.
Er det så her man skal komme med udtrykket "pris og kvalitet følges ofte ad"?
Jeg ved ik hvor meget du kender til Amino eller bare generelt markedsføring, men du laver virkelig nogle alvorlige begynder fejl...
1: Du forstår ik at bruge et "socialt medie", som Amino godt kan betragtes som, i en fornuftig henseende, men ser det hele som en stor markedsplads
2: Du sammenligner lav pris og høj kvalitet i samme sætning?
3: Du vil markedsføre dig selv, men gør det halvhjertet
4: Du lytter ik, men ser kun din egen mening som den rigtige
5: Du kender ik din målgruppe, dennes behov eller måde at udtryke sig på. Med andre ord famler du dig frem i mørket i den modsatte retning af stikkontakten!!!
Måske skulle du bare komme ned på jorden til alle os andre, og få noget hjælp med dine spørgsmål, så du selv får mest muligt ud af din forretning. For det ser ud til det er dig, som ik fatter noget, fremfor os andre. Men vi er heldigvis så åbenhjertede, og vil hellere end gerne hjælpe dig, selvom du gerne ville træde på os som start.
Og et lille råd til fremtiden. Døm ik folk før du kender dem!!!