Kære Webenhavn.dk,
Jeg gerne komplimenter jer for at prøve noget nyt, for at gå der hvor ingen har gået før, for at tør tage en risiko, for arbejde røven ud af buskerne og sidst men ikke mindst for at I ikke give op.
I 2009 får man altså ikke ros for at lave noget der ikke fanger, og det betragtes som direkte naivt at spide gode penge efter dårlige penge,
Det er nemt at sidde på sidelinjen og kritiserer det andre laver. Mange af dem som kritiserer jer i denne tråd har aldrig selv lavet noget nyt spændende og banebrydende, det eneste de har gjort er at lave det samme som andre før dem, ja og så kritiserer folk som jer der prøver noget nyt. Jeres koncept fanger i det mindste interessen og man går ind og kikke på det i tilbyder.
Der er altid nogen der har siddet på sidelinien og kritiseret, og der vil altid være det. Der er da intet banebrydende i at lave en frontend baseret på billeder hvor menuen ved indgangen er på en lygtepæl. Og jeg er ganske overbevist om, at grunden til ingen har lavet det som dem før, er brugernes vaner. Du tror fa vel ikke selv for alvor på, at Webenhavn bliver et sted hvor folk logger ind på sider som tdc, telia, dfds osv osv vel? Vær dog realistisk og erkend at der intet er i Webenhavn som brugere har brug for.
Lad være med at lytte til alle som er negative og kun kan se de dårlige sider af jeres projekt. Jeg er sku imponeret over at i giver jer i gang med det, samt at I rent faktisk får noget programmeret færdigt hhv. får alle de butikker med som i har gjort. Børst støvet af buskerne og kom så videre.
De SKAL netop lytte til alle de negative, for det er brugere på Amino der repræsenterer alt fra skoleeleven med sine irriterende spørgsmål til livsnyderne der ikke behøver arbejde mere, og dermed velnok et af de steder man vil få mest konkret information om, hvorvidt man er på vej i en retning der fanger andre brugere. Mit råd er, lad støvet sidde, og luk skidtet, det kommer aldrig nogen vegne. Iøvrigt skal man da ikke roses for at man får noget programmeret færdigt, det er vel det der var målet :-) At lave det de har lavet tager da ikke måneder og år :-)
Lortet er nede, har i lukket butikken?
Så kan man da ikke udtrykke sig mere nedladende, hvad kære gweb har du lavet af nye og banebrydende ting i dit liv, hvornår har du taget en risiko og satset alt på et bræt? Kunne det være at webhavn.dk, det øjeblik hvor du var inde, sad og kæmpede for at få det til at virke efter en 20 timers arbejdsdag med 10 L, cola, 5 Pizza og 40 smøger, og rent faktisk kunne bruge et skulderklap frem for en sådan bemærkning?
Jeg ønsker jer alt mulig helt og lykke med projektet og håber at i får lavet de ændringer / justeringer som er nødvendige for at dette projekt bliver en susces. Skulle det gå hen ikke at blive en susces, så håber jeg inderligt at I ikke giver op men istedet lære af de fejl I har lavet, gør I det og giver I ikke op, så skal I nemlig nok klare jer.
p.s. For 7 - 8 år siden stod jeg med noget software software som var totalt forkert lavet, lige til skraldespanden, og der kom det også hen....sådan kan det gå nogen gange, det var fandeme ikke sjovt, især set i det lys at jeg ingen penge havde den gang :-)
Men dengang kunne du så msåke have nydt godt af ekspertisen på et sted som Amino og derved sparet en masse energi.