Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webenhavn, verdens første 3D handelsby - vind en plads til din webshop i byen

Side 5 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er ganske fantastisk - ikke projektet, for det kan jeg ikke udtale mig om endnu.

Nej, det at jeg stadig ikke kan komme ind på siden. Jeg har løbende forsøgt lige siden oktober og endnu er det ikke lykkedes mig. Hvis der er mange som mig der heller ikke kan komme ind spår jeg projektet en kort leveperiode.

For kommer man ind og rent faktisk bliver grebet af stemningen og projektet vil man nok blive lidt misfornøjet hvis man så ikke kan komme derind en anden gang.

Jeg venter stadig, og var jeg ikke så stædig som jeg er, ville jeg nok have opgivet for længst.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:26

Tja, min nysgerrighed er da vakt, men jeg kan heller ikke komme derind. Hvordan kommer man derind?

pyh, jeg er ved at miste modet nu...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:29

Jeg kan heller ikke komme ind Tongue Tied

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:45

Jamen jamen jamen der forsøges jo alskens ting for at få brugerne engagerede :-)

Med et tiltag som Webenhavn, så har det nyhedens interesse i 3½ minut, de opnår ikke engang 15 minutes of Fame, med mindre de får en del omtale af deres nedbrud. Så medgiver når MT angiver periode for overlevelse, tror dog den bliver kortere, for til sommer er der ingen tilbage :-)

Når man shopper så er det meget enkelt. Kan man få det man vil have til den rigtige pris, og er det dyrere ting, så indgår soliditeten også lidt i overvejelserne, Men ellers er det eneste der interesserer folk er hvornår de har det indkøbte i hånden :-)

Resten er ligegyldigt lir og spild af penge Smile

Køb ren argan olie her

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:18

Ja, nu lykkedes det mig at komme derind i det berygtede Webenhavn, men faktisk så kunne jeg godt have undværet oplevelsen Sad

Den første butik jeg kom ind i kunne man ikke lægge varer i kurven, katastofalt medmindre butikken rent faktisk ikke ønskede at sælge noget.

Mig ud igen og videre - vi venter igen på at systemet får up-loadet det der skal til for at jeg kommer videre. Heldigvis var der link tilbage til Webenhavn, så de mistede mig da ikke helt på vejen ud.

Nå, videre og ind i næste butik, ih vinduerne ser spændende ud - klik klik og vupti røg jeg til selve forretningens site, nah, det var ikke så spændende alligevel men hvor er linket til Webenhavn nu henne Sleep

Lidt nørd er der vist blevet over mig Geeked så jeg finder tilbage hvor jeg kom fra, men jeg kunne lige så godt være blevet hvor jeg var og have valgt at flygte andre steder hen.

Sorry guys and girls - I får ikke mig som kunde eller besøgende på Webenhavn, ville jeg blot besøge de forretninger der har valgt at være med, kunne jeg lige så godt have fundet dem på Google eller i en eller anden shopping guide (hvor der i øvrigt er et meget bedre overblik)

Efter min mening er det "en OMMER" - sitet og ideen er slet ikke moden til at blive offentliggjort.

Jeg sætter mine penge på Thorborg, men håber da det bedste for jeres og jeres samarbejdspartneres skyld.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:24

Webenhavn er da sjovt nok, men jeg savner altså nogle flyvende grise og farvestrålende cd-rom'er som en del af markedsføringen. Smile

TV-reklamerne er der jo, så den del er lige op ad Opasias markedsføring i fordums tid.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:10

Hej

Jeg ikke imponeret det kører ikke ret godt  der var lang ventetid jeg fik ikke 3d effekt det  minder mest om 2d, men ideen med at lave det i 2D er også  det smartest.

Jeg viile ikke gøre set på den måde  der er en meget hurtigere tilgang til butikker end den i har valgt,

mvh preben

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:17

siden er super super langsom og total uoverskuelig - jeg kunne aldrig finde på at bruge kræfter på at bruge den - det er top vigtigt at når man forsøger sig med noget "nyt" at det fungerer perfekt så folk kan koncentrere sig om at finde ud af det nye og ikke døje med loading og uoverskuelighed håber min kritik bliver til det bedre for jer :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Webenhavn.dk,

Jeg gerne komplimenter jer for at prøve noget nyt, for at gå der hvor ingen har gået før, for at tør tage en risiko, for arbejde røven ud af buskerne og sidst men ikke mindst for at I ikke give op.

Det er nemt at sidde på sidelinjen og kritiserer det andre laver. Mange af dem som kritiserer jer i denne tråd har aldrig selv lavet noget nyt spændende og banebrydende, det eneste de har gjort er at lave det samme som andre før dem, ja og så kritiserer folk som jer der prøver noget nyt. Jeres koncept fanger i det mindste interessen og man går ind og kikke på det i tilbyder.

Lad være med at lytte til alle som er negative og kun kan se de dårlige sider af jeres projekt. Jeg er sku imponeret over at i giver jer i gang med det, samt at I rent faktisk får noget programmeret færdigt hhv. får alle de butikker med som i har gjort. Børst støvet af buskerne og kom så videre.

gweb:
Lortet er nede, har i lukket butikken?

Så kan man da ikke udtrykke sig mere nedladende, hvad kære gweb har du lavet af nye og banebrydende ting i dit liv, hvornår har du taget en risiko og satset alt på et bræt? Kunne det være at webhavn.dk, det øjeblik hvor du var inde, sad og kæmpede for at få det til at virke efter en 20 timers arbejdsdag med 10 L, cola, 5 Pizza og 40 smøger, og rent faktisk kunne bruge et skulderklap frem for en sådan bemærkning?

Jeg ønsker jer alt mulig helt og lykke med projektet og håber at i får lavet de ændringer / justeringer som er nødvendige for at dette projekt bliver en susces. Skulle det gå hen ikke at blive en susces, så håber jeg inderligt at I ikke giver op men istedet lære af de fejl I har lavet, gør I det og giver I ikke op, så skal I nemlig nok klare jer.

p.s. For 7 - 8 år siden stod jeg med noget software software som var totalt forkert lavet, lige til skraldespanden, og der kom det også hen....sådan kan det gå nogen gange, det var fandeme ikke sjovt, især set i det lys at jeg ingen penge havde den gang :-) 

Merry X-Mas

Peter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:51

Peter Skouhus:

Kære Webenhavn.dk,

Jeg gerne komplimenter jer for at prøve noget nyt, for at gå der hvor ingen har gået før, for at tør tage en risiko, for arbejde røven ud af buskerne og sidst men ikke mindst for at I ikke give op.

I 2009 får man altså ikke ros for at lave noget der ikke fanger, og det betragtes som direkte naivt at spide gode penge efter dårlige penge,

Det er nemt at sidde på sidelinjen og kritiserer det andre laver. Mange af dem som kritiserer jer i denne tråd har aldrig selv lavet noget nyt spændende og banebrydende, det eneste de har gjort er at lave det samme som andre før dem, ja og så kritiserer folk som jer der prøver noget nyt. Jeres koncept fanger i det mindste interessen og man går ind og kikke på det i tilbyder.

Der er altid nogen der har siddet på sidelinien og kritiseret, og der vil altid være det. Der er da intet banebrydende i at lave en frontend baseret på billeder hvor menuen ved indgangen er på en lygtepæl. Og jeg er ganske overbevist om, at grunden til ingen har lavet det som dem før, er brugernes vaner. Du tror fa vel ikke selv for alvor på, at Webenhavn bliver et sted hvor folk logger ind på sider som tdc, telia, dfds osv osv vel? Vær dog realistisk og erkend at der intet er i Webenhavn som brugere har brug for.  

Lad være med at lytte til alle som er negative og kun kan se de dårlige sider af jeres projekt. Jeg er sku imponeret over at i giver jer i gang med det, samt at I rent faktisk får noget programmeret færdigt hhv. får alle de butikker med som i har gjort. Børst støvet af buskerne og kom så videre.

De SKAL netop lytte til alle de negative, for det er brugere på Amino der repræsenterer alt fra skoleeleven med sine irriterende spørgsmål til livsnyderne der ikke behøver arbejde mere, og dermed velnok et af de steder man vil få mest konkret information om, hvorvidt man er på vej i en retning der fanger andre brugere. Mit råd er, lad støvet sidde, og luk skidtet, det kommer aldrig nogen vegne. Iøvrigt skal man da ikke roses for at man får noget programmeret færdigt, det er vel det der var målet :-) At lave det de har lavet tager da ikke måneder og år :-)

gweb:
Lortet er nede, har i lukket butikken?

Så kan man da ikke udtrykke sig mere nedladende, hvad kære gweb har du lavet af nye og banebrydende ting i dit liv, hvornår har du taget en risiko og satset alt på et bræt? Kunne det være at webhavn.dk, det øjeblik hvor du var inde, sad og kæmpede for at få det til at virke efter en 20 timers arbejdsdag med 10 L, cola, 5 Pizza og 40 smøger, og rent faktisk kunne bruge et skulderklap frem for en sådan bemærkning?

Jeg ønsker jer alt mulig helt og lykke med projektet og håber at i får lavet de ændringer / justeringer som er nødvendige for at dette projekt bliver en susces. Skulle det gå hen ikke at blive en susces, så håber jeg inderligt at I ikke giver op men istedet lære af de fejl I har lavet, gør I det og giver I ikke op, så skal I nemlig nok klare jer.

p.s. For 7 - 8 år siden stod jeg med noget software software som var totalt forkert lavet, lige til skraldespanden, og der kom det også hen....sådan kan det gå nogen gange, det var fandeme ikke sjovt, især set i det lys at jeg ingen penge havde den gang :-) 

Men dengang kunne du så msåke have nydt godt af ekspertisen på et sted som Amino og derved sparet en masse energi.

Hej Peter,

Jeg tillader mig lige at kommentere i dit indlæg, da jeg klart er af den opfattelse at Webenhavn ikke kan bruges til nogetsomhelst. Det er ikke andet end en frontend med billeder der så henviser til steder alle kender i forvejen. At bruge TV2 reklamepenge på det, burde give nettets Nytårstorsk.

Fortsat god dag.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 10 (93 indlæg)