ØV! Hvor er jeg altså bare nede over amino lige nu!
Skal du da ikke være, det er snart Jul og så får Du gaver. Jeg får ingen 
Det er hverken sobert, konstruktivt eller kammeratligt at sige "Jeg giver projektet 6 måneder"!! Og hvad der ellers er sagt...det er skutte så lidt!
Det er nogle gange sådan, at et budskab ikke noteres med mindre det formuleres på en meget direkte måde. Det er enhvers ret, ligesom det er enhvers ret at argumentere for det modsatte.
Uanset hvor lidt man tror på et projekt, mener jeg altså, at det er en eklatant falliterklæring af amino og aminos brugere hvis det er i orden at dødsdømme andre menneskers iværksætterier sådan. Og undskyld mig - men hvem har lige gjort Jer til eneste sande gud for succes og fiasko??
Nu er jeg en af Amino´s brugere. Og jeg synes for mit eget vedkommende at det er helt ok at dødsdømme et projekt der ikke giver mening. Om det er on-going business eller iværksætteri er sagen uvedkommende, det er business der involverer personer der investerer tid og penge, og forgæves. Der er ingen der har gjort os til nogen Gud, men nogle af os har lært tingene den hårde vej og har været i business i op- og nedgangstider med op- og nedgangsture og har derfor en erfaring som gør at vi nok er blandt de bedste til at vurdere substansen i forskellige projekter, og ja til tider meget bedre end iværksætterne selv og investorerne. Iøvrigt ser du INGEN af os være så direkte i vores form overfor dem der prøver sig frem, der er meldingerne mere afdæmpede, men det grænser næsten til det patetiske det rygklapperi der til tider findes, hvor der reelt er talt om en gang direkte møg (og det var pænt formuleret).
At fuldstændigt fremmede mennesker skal sidde bag deres lille trygge skærm og skrive dødsdom for nogle andre ligeså fremmedes livsprojekt, er simpelthen så dumt i mine øjne! Det kan ikke passe, at man ikke kan henvende sig på amino for at få nogle få råd, uden at hele ens forretning skal igennem den ondeste granskning med efterfølgende dom af selvbestaltede erhvervsguruer som synes de har livets eneste sandhed.
Jo det kan godt passe, og smerte er kun djævlens værk på vejen til et rent hjerte. Og nu mens du synes vi er grove, så tager du selv skeen i hånden og graver et hul, ved at skrive om os som du gør. Der er ingen der tilnærmelsesvis har tilkendegivet at vi har livets eneste sandhed, men at vi til tider gennemskuer ting bedre end andre, er en dyrtkøbt erfaring, det skal du ikke være i tvivl om.
Webenhavn.dk er et projekt der tilsyneladende er lagt meget tid og mange penge i. Der er folk bag, som tror på projektet, og som formentligt har en langsigtet køreplan og strategi for drift og udvikling. Der er også en lang række eksterne samarbejdspartnere som tror på projektet - herunder Matas, Magasin, TDC, smartguy etc. Altså ikke synderligt små og beskedne selskaber...men nogen man må forvente har nogenlunde hjerne til at tænke selv.
HA! Du mener selskaber der er drevet af Venturefonde og lalleglade islændinge? De har forlængst bevist at deres strategier koster penge. Selvom TDC inden længe bliver solgt med 50% fortjeneste, så kunne den være 150 istedet. Og Magasin..hehe er et fallitbo, det ved enhver.
Der er så ufatteligt meget vi andre ikke ved. Måske ligger der en langsigtet udviklingsplan for projektet, som måske først i 2012 skal være up and running for full speed. Vi aner det ikke!!
Hvis der var noget vi skulle vide, så havde en professionel virksomhed kommunikeret det ud FØR og ikke efter en katastrofe. Det kaldes rettidigt omhu.
Kom lige ned fra jeres respektive piedestaler! Det ville klæde jer mere at forsøge at hjælpe og være konstruktive. Og hvis I så virkelig er overbevist om, at projektet er dødsdømt...ville det så helt ærligt ikke have været bedre ikke at sige noget?? Hvad filan får I ud af at dødsdømme en nyfødt baby???
Sidder stadig ikke på en piedestal, men sad gerne samme sted som dem med mange penge. Hvis Webenhavn-uden-gavn.dk har brug for hjælp, så må de til lommerne, når man kan køre så hovedløs en business, så er intet gratis herfra. Og nej det er ikke bedre at holde sin mund, for der kan jo være forhandlinger med investorer som ikke kan gennemskue realiteterne, så er det bedre at de får nogle synspunkter når de Googler, i forhold til tavshed. Synd at blande babyer ind i business, for så er det allerede for sent da tingene skulle have været stoppet med brug af prævention.
Stop det så og lad amino være et fornuftigt og konstruktivt sted at være!!
Det er jo netop det at Amino er. Det er da konstruktivt, for du kan være sikker på at ingen Aminoer laver samme fejl lige med det samme 
Hrmpfff
God jul
Sure Rikke