Der er jeg så ikke helt enig, men mener sådan nogen som LiisaB, ItalianBags eller Eventyrhaver er mere egnede kandidater.
Nogen vil betegne det som dumdristigt, og det kan vel til tider også komme ind under iværksætteri. Jeg mener dog ganske alvorligt, at der mere er tale om total uansvarlighed, da de efter lanceringen ikke fik den respons som de kunne tænke sig, hvis ikke det er det kraftigste signal og manglende indsigt i hvor markedet bevæger sig hen samt viden og brugeres adfærd, ja så ved jeg ikke hvad det næste bliver. Der er HELE tiden blevet advaret om at det var en dødsejler, og der mener jeg faktisk, at når man med så kraftige reaktioner fra markedet ikke lytter. Jeg har faktisk mere ondt af dem der har været så naive at skyde penge i projektet, men viser blor hvor lemfældigt markedet er. Dårlige projekter kan til tider hypes frem og efterfølgende lukke, mens gode gennemtænlte og visionære projekter lider døden. For mig at se kunne de have sparet millioner og tårer ved at samarbejde med en bredere skare og skabe noget brugbart istedet for et 3D linkkatalog. Nu er DK webvirksomheder ikke altid dem med de skarpeste knive i skuffen, så man kunne have tænkt over hvorfor der ikke eksisterer et tilsvarende 3D linkkatalog. Slutteligt har de ikke formået at give brugerne noget, så hvad skal man med det? Hvis det er iværksætteri at lave noget andre ikke kan bruge, og man spilder penge på det bare fordi man selv kan lide det, så var det måsle en idé at få en debat om hvad forskellige mener det at være iværksætter er
|
Må sige at efter at have set denne Video og klikket rundt på siden synes jeg da konceptet virker smart. Og det var da fedt at klikke rundt i.
Men ligesom Secondlife og Opasia ved jeg ikke helt om det ville blive brugt. Secondlife er verdens firma, hvor derimod webenhavn er begrænset til København.
Men tror nok det skal komme op og køre, men tror ikke på vækstpotientialet. Så skulle de lave en hvor man starter på et danmarkskort og så vælger den by man vil handle i. På den måde kan de få mange flere potientielle kunder med ind over. Men bare min idé :)
Men 20.000 - 400.000 kr for en webshop :) Vender den lige med min investor :)