Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webenhavn, verdens første 3D handelsby - vind en plads til din webshop i byen

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det var jo heldigt :) for det var lige præcis sammensmeltningen af de forskellige medie i et jeg synes var det interessante Wink

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:50

mail@discoworld.dk:

Hej Dansk Netdetail,

super side i har fået lavet, gætter på der er lagt meget arbejde i det indtil videre , er da imponeret :-)

kan du sige helt kort hvorfor folk skulle handle hos jer?

hvad skiller jer ud med hensyn til produkter hvis man nu ser bort fra en anderledes måde at navigere på?

med hensyn til googles nye rangerings parameter omkring hastighed i 2010 hvordan tror i

google vil tackle jeres side som virker hurtig men dog har længere loade tid end en gennemsnits webshop?

all the best :-)

Hej,

Ja der er lagt meget arbejde i det - vi har arbejdet på det i flere år. Vi mente ikke at brugerne var klar, da vi stod klar i starten. Og dette er kun begyndelsen - det er det spændende ved Webenhavn, at der er så mange spændende muligheder, så det gælder bare om at følge med den teknologiske udvikling. Vi vil arbejde hårdt på at få den til at blive det absolut mest attraktive sted at handle på nettet - og derfor håber vi også at vi ikke er alt for afhængige af Google (som selvfølgelig nok skal bringe os nogle kunder), men de fleste brugere skulle gerne være bekendt med vores side og gå direkte herind de fleste gange, de skal handle på nettet.

Go' aften :-)

Maja

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 22:56

mail@discoworld.dk:

prøvede for sjov at se hvor mange klik før produkt var bestilt, da jeg nåede til 8' klik der var kunde oplysninger, fik jeg beskeden at en bruger allerede var registreret med samme email!

kunne se der var ihvertfald 3 klik mere i menu før produkt var bestilt. det kan være i mister en del kunder på den konto.

Amazon og Ebay m.m. kører med en 3 klik process, for at mimimere frafaldet af kunder ved checkout :-)

håber det kan hjælpe til at gøre shoppen bedre på sigt 

Mange tak for spændende feed back. Det er en ting som vi arbejder på og det bliver også bedre med vores mere avancerede set up i 2010, men som det ser ud nu, har vi ikke kunne finde en bedre løsning til nuværende set-up.

Go' aften :-)

Maja

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lortet er nede, har i lukket butikken?

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 12:38

Det var et generelt problem for mange websites igår. Den var nede i et par timer, men har kørt fint fra imorges.

Go' dag :-)

Maja

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så har jeg besøgt Webenhavn. - efter både at have set dem kort på Iværk og nu med reklamer på TV2!

(Butikken er vidst pt. nede. uheldigt sammenfald med tv reklamer - eller en meget belastet server).

Hvad er iværksætterne på Amino's dom over dette projekt?

Med fare for at lyde negativ og mavesur:

Jeg blev voldsomt overrasket over at se reklamer på TV2 for projektet. Da jeg indtil nu havde set det som et hyggeprojekt. Laver selv tossede projektet en gang i mellem fordi jeg synes det er sjovt. Men der virker som om der er nogen der ser webenhavn som virkelig business! Derfor håber jeg også de kan tåle et lidt negativt ladet indlæg.

Hvornår erkender man at vi netbrugere ikke er interesseret i at handle "som i virkeligheden" ? Vi er interesseret i det hurtige overblik nettet giver - ikke at lade som om vi går rundt i en rigtig verden (så har vi jo faktisk muligheden for at gå uden for?)

Kan en webshop i danmark leve uden google? 

Hvis Webenhavn så var en oplevelse ud over det sædvanlige, ville jeg måske besøge den et par gange. Men ærlig talt, det virker som noget der kunne være / er strikket sammen i flash på en eftermiddag?

Der er lagt imponerende mange forretningerne ind (som man kan bladre imellem, trykke på og så komme ind på forretningens webshop - det virker umiddelbart som en google fra stenalderen.). Hvis alle disse forretninger (apple, Matas m.v.) har lagt penge for at komme på dette torv, giver jeg hurtigt high five for imponerende salg. Glæder mig til at se tal på hvor meget value det giver virksomhederne.

Det var min mening. Kan jeg finde en der tror på et sådan projekt - og hvorfor?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:08

Kenneth Olav :

Sagtens, blandt andet via affilliate eller anden form for markedsføring.

Kenneth Olav :
Hvornår erkender man at vi netbrugere ikke er interesseret i at handle "som i virkeligheden" ?

Der tror jeg nødvendigvis ikke du har ret. Jeg syntes faktisk det virker hamrende spændende og kunne godt selv finde på at bruge det som en form for supplement til den alm. shop. En form for showroom hvor kunden via videoer m.m. for viden om produktet og kan ligge det i kurven.

Ang. dette projekt skal jeg ikke kunne udtale mig, jeg har endnu ikke været i stand til at komme ind på siden, men ideen bag, syntes jeg rigtig godt om. Som supplement dog.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 20:17

ja siden er vidst nede.... ret uheldigt :s

Kristian Ole Rørbye

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Olav :

Så har jeg besøgt Webenhavn. - efter både at have set dem kort på Iværk og nu med reklamer på TV2!

(Butikken er vidst pt. nede. uheldigt sammenfald med tv reklamer - eller en meget belastet server).

Hvad er iværksætterne på Amino's dom over dette projekt?

Med fare for at lyde negativ og mavesur:

Jeg blev voldsomt overrasket over at se reklamer på TV2 for projektet. Da jeg indtil nu havde set det som et hyggeprojekt. Laver selv tossede projektet en gang i mellem fordi jeg synes det er sjovt. Men der virker som om der er nogen der ser webenhavn som virkelig business! Derfor håber jeg også de kan tåle et lidt negativt ladet indlæg.

Hvornår erkender man at vi netbrugere ikke er interesseret i at handle "som i virkeligheden" ? Vi er interesseret i det hurtige overblik nettet giver - ikke at lade som om vi går rundt i en rigtig verden (så har vi jo faktisk muligheden for at gå uden for?)

Hvis Webenhavn så var en oplevelse ud over det sædvanlige, ville jeg måske besøge den et par gange. Men ærlig talt, det virker som noget der kunne være / er strikket sammen i flash på en eftermiddag?

Der er lagt imponerende mange forretningerne ind (som man kan bladre imellem, trykke på og så komme ind på forretningens webshop - det virker umiddelbart som en google fra stenalderen.). Hvis alle disse forretninger (apple, Matas m.v.) har lagt penge for at komme på dette torv, giver jeg hurtigt high five for imponerende salg. Glæder mig til at se tal på hvor meget value det giver virksomhederne.

Det var min mening. Kan jeg finde en der tror på et sådan projekt - og hvorfor?

Kenneth, jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv.
Så længe man ikke kan tilføre andet end "wow" effekt til shopping, så er det kun irriterende i længden at alting tager 10 gange så lang tid.
Jeg giver projektet 6 mdr..

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39

Jeg synes at design og ide er spændende - men at man »kun« kommer videre ind i de almindelige netshops gør at hele ideen falder fuldstændig til jorden. Jeg tror ikke på det - det tager alt for lang tid for en netshopper der skal have alt serveret i en fart.

Men - en anden ting som faktisk kunne gøre dette projekt meget mere spændende - ville være at de fysiske butikker som ikke er eller vil gå online - havde et webcam til at køre i deres butik... således at når man klikkede sig ind i butikken, fik man live billeder. Man skulle se ekspedienter vejlede kunderne og ikke mindst se alle de nye ting der er kommet i butikken.

Dette ville gøre at folk hjemme i stuen kunne gå ind og se hvad der er kommet af nyheder i deres ynglingsbutik. Det ville være cool - og nytænkende - ikke mindst for alle de mange fysiske butikker der har valgt online handel fra - bevidst eller ubevidst.

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)