|
Hej Mikkel, Jeg går udfra du er bekendt med, at der ikke er tale om en ændring af Firefox, når man installerer et plugin. Jeg har enorm respekt for dig, og din viden, og det lyder som om du taler mod bedre vidende, når du påstår at man bryder opretshavsloven ved at installere et plugin. Hvis det var tilfældet tror jeg ikke, at Adblockplus havde ligget øverst på Firefox's egen side over tilgængelige plugins. Lad os holde debatten på et sobert niveau. Med venlig hilsen Peter |
PeterP:Sagen er bare den. Jeg placerer ikke noget på din indtægtskilde, men blot i min egen browser - min ejendom. Din ejendom er 100% uberørt. Det er kun mig (ikke alle andre brugere) der "lukker øjnene" for det jeg ikke vil se.
Med venlig hilsen Peter
Sagen er, at du tilegner dig en ydelse fra en virksomhed, som du ikke betaler for. Betalingen foregår jo via de reklamer som vises på sitet. Du vælger så i stedet at betale til en anden virksomhed, men det giver dig på ingen måde ret til at modtage ydelsen.
Det er stadig tyveri.
Du ejer ikke noget som helst af det software som ligger på din computer. Læs lovgivningen for ophavsret og du vil have alle argumenterne imod dit ejerskab af software, hjemmesider eller lignende værker.
Du får vist ikke overbevist mange på Amino med at forsvare det blogindlæg. Det er folk herinde for kloge til.
Bliv gratis medlem