Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 41 ud af 60 (598 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan vel egentligt koge det ned til at dem der benytter enhver form for adblokker manipulerer med den kode der skrives fra serveren, og den kode ejes af den der har skrevet den...

Derudover vil der formodentligt blive registreret visninger af de annoncer der forsøges fjernet, og de af annoncerne der afregnes med visninger bliver dermed snydt og bestjålet for markedsføringskroner... Og så er vi vel ude i noget decideret strafbart?

Jeg er iøvrigt i fuld gang med at pille argumenterne fra hinanden på den her blog...
http://bohemianrhapsody.dk/2009/06/04/proudhon-revival-2009/

Han tror tydeligvis at han ejer sin browser Surprise

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

For at pointere min personlige holdning, så er jeg også 100 % IMOD AidOnline.

Der er så mange argumenter for hvorfor man ikke bør støtte dem, jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Der er sagt en masse, og jeg er enig i stort set det hele.

AidOnline skal væk! Thomas Rosenstand og Mikkel Demib har lavet nogle gode blogindlæg om det. Jeg har selv lavet mit personlige indlæg for at folk stadig om 100 år kan læse min holdning.

Dbh. Yngvi

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er super med opbakningen.

Tænk, hvad dette snylteri kan betyder for nystartede  iværksættere med begrænset budget til bannerreklamer m.m.

Tyvene fra AidOnline bruger nødhjælpsorganisationer som dække for det de virkeligheden gør:
AidOnline stikker snablen ned i lommerne på nystartede iværksættere der i forvejen kæmper med begrænsede markedsføringsbudgetter - og stikker 20% i egne lommer.

Politikerne må da simpelthen vågne op og reagere på det tyveri, som AidOnline begår.
Der er jo en overhængende fare for, at nogle iværksættervirksomheder bliver kvalt, inden de kommer ordentligt igang med at skabe danske arbejdspladser.

Jeg ved godt, at Røde Kors synes, at vi skal være med til at betale Jørgen Poulsens pension og gyldne håndtryk.
Men jeg siger NEJ, næste gang de rasler ved MIN dør. 

STOP AidOnline.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT:
Jeg ved godt, at Røde Kors synes, at vi skal være med til at betale Jørgen Poulsens pension og gyldne håndtryk.

Nej nej, forkerte sted at kritisere.
Lad os i stedet opfordre dem til at kaste fornuftige penge og pensionsordninger efter deres topledelse - så kunne de måske tiltrække folk med bare en grad af kompetence og et senarie som dette var sket uden deres medvirken.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Lad os i stedet opfordre dem til at kaste fornuftige penge og pensionsordninger efter deres topledelse - så kunne de måske tiltrække folk med bare en grad af kompetence og et senarie som dette var sket uden deres medvirken.

Jeg betragter som sådan ikke ledelserne hos Røde Kors og de andre nødhjælpsorganisationer som inkompetente.
De gør normalt et fantastisk stykke arbejde i mange kriseramte områder.

Men når de dummer sig i et øjebliks grådighed, så hopper kæden af for mit vedkommende.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er stadigvæk meget velkommen til at følge debatten på min side, som er et rent con amore-projekt. Jeg svarer lige netop dig i denne kommentar: http://bohemianrhapsody.dk/2009/06/04/proudhon-revival-2009/comment-page-1/#comment-19599 Vær lykkelig!
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt i gang med min side hvor det simpelthen går ud på at støtte SOS-børnebyerne, i ren protest og god vilje, som tak for ikke at hoppe med i tyveriet af banner reklamer.

Der kommer nok mere om den side i næste uge når alt det hele er på plads.  Gode ideer til indsamling modtages med åben favn.


Ps. det hele går selvfølgelig til SOS-børnebyerne.

Mvh


Per Jespersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen kunne egentligt løses meget enkelt. Ja, i teorien kan folk gøre hvad de vil, med det indhold der havner i deres browser, det kan de, fordi de ikke accepterer at ændre på den samlede pakke du som website leverer, altså indhold sammen med reklamer.

Hidtil har der været en mere eller mindre udskreven regel, hvor folk accepterede og forstod at reklamerne var en del af festen, så man kom på besøg hos en hjemmeside.

Den udskrevne regel er nu blevet brudt, af nogle folk der tager den hellige velgørenhed som våben, og erklærer sin ret til at ændre i det indhold, og ja, det må i, hvis i ingen etik har, og bryder den udskrevne regel. Men det nemmeste som hjemmeside var bare, at ganske enkelt tvinge folk til at acceptere nogle terms, første gang de besøgte hjemmesiden, der blandt andet betyder at man ikke må udskifte reklamerne.

Sådan fungerer meget software du køber og downloader, der er nogle regler om at du ikke må ændre i koden, selvom du har betalt for produktet, og overholder du ikke det, bryder du den aftale der er lavet. Gør websiderne det, så er der intet at rafle om, så kan Dansk Røde Kors, og Ladekarlen stikke sin krig mod den 'forældede forretningsmodel', som bannerreklamer åbenbart er, langt op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er lige en tråd på Newz, som passer så godt ind her, at man skulle tro det var løgn. Den handler om de problemer, som de stakler der benytter AdBlocker oplever: Læs indlæg  #1 og #6 - resten er frivillig.

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sådan at man til firefox kan få en plugin, der blokerer for reklamer.  At disse mennesker, der allerede blokerer for reklamer, hellere vil se på reklamer, der tjener gode formål, er der vel ikke noget forkert i, set rent objektivt. Det er da fuldstændig op til den enkelte, at afgøre om man moralsk finder det iorden at tage fra "de rige" og "give til de fattige". Juridisk er der vel heller ikke noget at komme efter, da det blot er formatering af hjemmesider. Alle browsere forsøger at formatere efter retningslinier fremsat af W3C, men det er ikke noget, de er forpligtiget til.

 

## Jeg var ikke lige klar over tråden var så lang. Jeg kan se i allerede har været inde på det her. Så glem i bare indlægget :)

-------------

Side 41 ud af 60 (598 indlæg)