God idé Martin. Giv priser på Amino til de bedste, dårligste, mest diskuteret, lammeste tråd!
|
WOW.. han klarer sgu alle de tæsk han får med oprejst pande...
"Godt taget knægt" som jokeren ville ha sagt
God idé Martin. Giv priser på Amino til de bedste, dårligste, mest diskuteret, lammeste tråd!
|
WOW.. han klarer sgu alle de tæsk han får med oprejst pande... |
Der er iøvrigt ikke noget fantastisk ved en bil, der kan køre uden brændstof - det er bare koblingen i bund og et lille skub ned ad en høj bakke :)
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
kære aminoer jeg har været uden internet i et par uger derfor har jeg ikke kunne svare MEN senest fredag i næste uge da skulle mit patent være klaret. Og hvis i mener at det jeg fremligger er noget "tidsspilde" så må i sgu skrive alt muligt****. min mail er som sagt og hr. thorborg jeg troede at denne chat var en fri chat hvor at man kunne skrive hvad man ville. Ogsåom det bryder mange af fysikens love men det er derfor jeg har et ordsprog. "fuck fysikens love og en masse einstiens vil blive født"
hilsen jesper
|
Hej Jesper Hva så, jeg står og skal bruge en ny bil indenfor nærmeste fremtid, og vil egentlig helst have en som den du har opfundet. Så kan jeg nemlig køre gratis og samtidig lade lidt på min laptop. |
Først en trailermodel og nu en model i ler. Mht. lastbiler og alm. biler bruger producenterne milliarder på at reducere køretøjer i vægt, derfor er jeg overbevist om at el motor og batterier i køretøjer ikke er vejen frem. Jeg var selv med til at fragte en maskine fra Tyskland til Sverrige. Denne maskine kunne kun producerer forgangsbroer i alu til Volvo og ikke andet, blot for at reducere vægten med 7 kg pr Volvo. Maskinen kostede dengang 23,5 mill. dmark. Altså omkring 80 mill. dkr. Man bliver klogere af viden bag på cornflakes pakkerne! |
Hej Jesper Lav dog en bærbar som kører med vindmølle kraft et eller andet Venlig Hilsen Arlo |
Til det formål tror jeg nu mere på erektionsenergi - særligt set i lyset af hvordan mange, unge som ældre, anvender deres computer :) |
Hm, så kvinderne skal så hyre en "ung" gut til at stå ved siden af mens de arbejder som kan lade deres computer op eller kan erektionsenergien tappes og lagres....?
|