Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 1 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

hejsa aminoer

jeg er en opfinder der har opfundet en bil der køre uden brændstof

dette er en mennings måling

har i lyst til at købe en personbil der er 5-dørs der koster 240,000 tusind dkr. men som der tilgængæl ikke koster 1 øre i brændstof og som i aldrig skal lade op men som der mens i kør lader sig selv op. og som der ligner enhver "normal" bil. som citroen, hyundai, ford o.lign. ikke noget "fremtids design"

priserne kan variere fra 100,000 1,000,000 og mere halv pris hvis staten fjerner de grønne afgifter 25% minus hved ex. moms

fra den skøre opfinder jesperGeeked  

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 18:48

ikke lige pt. da det er et projekt der snart skal til at starte men det er for at en investor ligesom har nogne tal omkring det her men jeg håber at projektet vil starte om et år !! det er en dansk bil !! det er til de nationalister der er der ude .

men du har en pointe der jeg skal nok lave en hjemmeside hurtigs muligt

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:19

Hej, jeg hedder Georg Gearløs og har opfundet rugbrødsmotoren? :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville godt betale en del for en bil, der ikke kræver nogen form for brændstof eller optankninger - men bilen skal altså stadig se hammer fed ud og have al den luksus jeg er vandt til fra min Mercedes.

Men det kan godt være du får svært ved at beskytte din opfindelse - såvidt jeg husker, kan man ike patentere evighedsmaskiner i Danmark :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:52

Det lyder spændende og ja jeg ville heller køben der var gratis i brænstof end en jeg skale smide kassen i tanken hver måned, jeg tror jeg ville spare 50.000kr årligt

Skynd dig med at få den på markedet og hvis det er en rugbrøds motor som george skrev kunne jeg lige få smidt de sidste 10kg;-)

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 19:53

hejsa der skete nogne komplikationer med computeren så jeg ved ikke om der er et svar.

en mercedes der lad os sige at den 600,000 dkr. så vores pris for den samme luksus 525,000 dkr. 

det er ikke en evigheds maskine den har en motor.

mange tak for dit svar

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:56

Har du virkelig opfundet, hvad forskere, ingeniører og fysikere har ledt efter i århundreder, men uden at nå frem til et svar; En metode til at skabe energi ud af ingenting?

Eller har du opfundet en metode til at udvikle mere energi end du bruger (hvad heller ingen har kunnet gøre endnu)? Dvs. at bilen skal påfyldes energi én gang i sin levetid, hvorefter den bruger den samme energi til at danne energi til drift samt tabt energi ved gnidningsmodstand?

Ja, så er du en særdeles dygtig mand, som jeg tager hatten af for mange gange!

Umiddelbart lyder de 240.000 kr. som alt for lidt for sådan en bil. En bil kører mindst 3-400.000 km i sin levetid, og hvis man tager et gns. på ca. 1 kr. pr. km, så giver den besparelse altså mindst 3-400.000 kr. Tillægges værdien for drift og indkøb af bilen, så nærmer vi os nok 1 mio. kr. i drift af en almindelig bil, som det er i dag.

Men det er stadig umuligt at forholde sig til dit tilbud, da du ikke oplyser i hvilket omfang din opfindelse skal vedligeholdes, og her tænker jeg på driftskøling, reservedele, afskaffelsesafgifter og lignende.

Du må umiddelbart give os mere information. Hvis du også har opfundet en vedligeholdelsesfri "motor", så må jeg ned på knæ foran dig også.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 20:07

altså som enhver anden bil så avhænger energi forbruget af ens kørsel, men med en "hård" kørsel så burde den levere mere strøm end den bruger også er der måske lidt penge extra.

men den er ikke vedligeholdeses fri den skal passes som en almindelig bil så du får ikke nogne beskidte knæ.

men grunde til at den er så billig er så kommer der forhåbeligt flere købere.

men energi metoden er baseret på vindmølle teknologien med endel modificering

fra jesperGeeked

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:32

Lyder rigtig spændende. Glæder mig til at se prototypen.

Side 1 ud af 15 (142 indlæg)