> Det vil jo faktisk være den vigtigste opfindelse i videnskabens historie! Nahh, ikke helt - men hvis nu han kunne kombinere den med en metode til at udryde alt sult i verden og helbrede alle sygdomme - uden at det koster noget, så tror jeg vi er ved at være der. Men mon ikke også den detalje skulle være mulig at bygge ind? :) |
Mikkel deMib Svendsen:Nahh, ikke helt - men hvis nu han kunne kombinere den med en metode til at udryde alt sult i verden og helbrede alle sygdomme - uden at det koster noget, så tror jeg vi er ved at være der. Men mon ikke også den detalje skulle være mulig at bygge ind? :)
Ja forstås videnskabens historie indtil nu! Jeg kan naturligvis ikke vide, hvad manden finder på i fremtiden, men nævnte småting skulle en mand som ham vel kunne løse.
Som et arbejdsoplæg vil jeg foreslå ham at kigge nærmere på, om han kan ved genforskning kan lave et okse, som når den bliver slagtet kommer til live igen, og vil kunne spises et ubegrænset antal gange. Med hensyn til sygdomme, kan han monstro finde en vaccine mod alle eksisterende og fremtidige sygdomme?!