Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 4 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

> Det vil jo faktisk være den vigtigste opfindelse i videnskabens historie!

Nahh, ikke helt - men hvis nu han kunne kombinere den med en metode til at udryde alt sult i verden og helbrede alle sygdomme - uden at det koster noget, så tror jeg vi er ved at være der. Men mon ikke også den detalje skulle være mulig at bygge ind? :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 02:56

Mikkel deMib Svendsen:

Nahh, ikke helt - men hvis nu han kunne kombinere den med en metode til at udryde alt sult i verden og helbrede alle sygdomme - uden at det koster noget, så tror jeg vi er ved at være der. Men mon ikke også den detalje skulle være mulig at bygge ind? :)

Ja forstås videnskabens historie indtil nu! Jeg kan naturligvis ikke vide, hvad manden finder på i fremtiden, men nævnte småting skulle en mand som ham vel kunne løse.

Som et arbejdsoplæg vil jeg foreslå ham at kigge nærmere på, om han kan ved genforskning kan lave et okse, som når den bliver slagtet kommer til live igen, og vil kunne spises et ubegrænset antal gange. Med hensyn til sygdomme, kan han monstro finde en vaccine mod alle eksisterende og fremtidige sygdomme?! Cool

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 05:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hejsa lars

det der med lastbilen pågrund af motoren ikke fylder mere end  h/b/L 30 cm 15 cm 35 cm ca. så er der lidt plads i motor rummet  under sædet der kan man lave et område til flere batterier der er der hvor tanken, normalt ville være. Hvis man er langtids chaufør så er der plads under sengen til en område. så der rimmelig plads

og med hensyn til vindmølle teknologien som sagt er den BASERET på det med en hel del endringer det er ike set før så jeg forstår at det er svært at forholde sig til

og med hensyn til at koble sig på et elværk så er det muligt vis du ved at man kan sætte en vindmølle op i sin baghave og så kan man sende strøm tilbage som du som "profesionel" vindmølle mand burde vide

hilsen jesper Geeked

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 05:15

Dette er projekt er ikke baseret på videnskabens love den er baseret på ingenørens love og der er i dette tilfælde STOR forskel.

Min ide er ikke en opfindelse men en opdagelse og igen der er stor forskel.

Alle de ting der skal bruges her er set før men aldrig brugt sammen.

hilsen jesperGeeked

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:39

Hvorfor ikke bare gå i gang med projektet ? Hvad vildu opnå her på Amino ?

Jeg kom faktisk i tanke om et projekt der imponerede mig en del. Projektet minder lidt om dit projekt. Modvindscyklen! Altså en cykel drevet af modstanden. Det var ret imponerende.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 08:12

jeg vil gerne lige sige at det her var ment for og finde ud om folk rent faktisk ville købe den.

men for at få patent da koster det jo penge og det er penge som jeg ikke har men er ved at skrabe sammen.

og jeg har også været på andre sidder. og det er meget populær det her projekt

hilsen jesperGeeked 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 08:59

Hej Jesper,

Jeg kan da ikke forestille mig at der skulle være nogen som helst problemer med finanseringen når man tænker på at det tegner til at blive den største menneskeskabte opdagelse nogensinde.... Yes

Du er simpelthen snart nødt til at blive, bare en lille smule, mere konkret og så give os lidt tekniske oplysninger.... og jeg er rimelig sikker på at der ikke sidder nogen her på Amino som kan kopiere produktet... bare rolig Wink

Mvh

Lars

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 09:27

Glemte lige min lille udregning, ( ja jeg kan også regne) Big Smile

Ang. pladsen til dine batterier under sengen, så har jeg lige lavet en lille udregning som formodentlig er ret upræcis, men alligevel retningsgivende.

Nu prøver vi at forestiller os at lastbilen, som har 500 hk, kører i 8 timer og at der kommer 8% mere energi ud en der kommer ind Smile , som skal lagres, samt at vi lagre den på batterier baseret på dagens teknologi.

Hvis vi forestiller os ovenstående så kommer du til at skulle bruge en batteripakke som vejer cirka 7 ton og fylder cirka 3m³!!!!!!!!!!!!!!

Hmmm.....

Nå men det var bare lige en lille oplysning som sikkert ikke er væsentlig Big Smile

Jeg skal iøvrigt også lige høre hvor meget du har beregnet det mekaniske tab i selve drivlinien til at være, da dette vel ikke kan være en hemmelighed....

Mvh

Lars

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 09:38

det med finansering da er der det problem at jeg er 15 tro det eller lad vær. og et patent vis jeg har læst rigtig koster ca. 45,000 i tusind

og det her er meget simpel. altså der ikke noget bane brydende, som mange tror.

men det her giver ikke det hele bilede

elektrisk motor

ligner en normal bil,      ikke noget fremtids fisIck!

og fra de nyeste undersøgelser så kan vi få motoren op på 750hk.

hilsen jesperGeeked

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:42

Hehe det forklare jo en del.

Side 4 ud af 15 (142 indlæg)