Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 12 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg heldigvis ikke nogle faa hundrede mill ude at haenge paa projektet. Saa jeg kan godt tillade mig at vaere lidt naiv :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har intet imod naive mennesker - jeg foretrækker dem bare blonde, kneppeklar og med store patter :)

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 04:31

jeg har et lille spørgsmål

der er en eller anden person der har sendt mig en mail han han "siger" at han er fra BOA bank, er det så normalt at hans mail er en (et eller andet)@yahoo.in. jeg er lidt forviredt hjælp??? (for jeg tror sgu ikke på ham)

hilsen jesper

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 05:13

lad mig lige sige at det har taget mig næsten 1 1/2 år for at få det til det, det er idag og ud fra deg vil jeg sige der er ikke sat vindmøller op på taget.

det er ikke en evigheds maskine den har brug for en start energi. den for tilført energi. Et kul kraftværk producere mere energi en den bruger og det er ikke en evigheds maskine. det er det samme præncip

hilsen jesperGeeked  

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:02

Idea Der er meget langt mellem tanke teori til praktisk teori..

derfor.............No

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:14

jesper ????:

der er en eller anden person der har sendt mig en mail han han "siger" at han er fra BOA bank, er det så normalt at hans mail er en (et eller andet)@yahoo.in. jeg er lidt forviredt hjælp??? (for jeg tror sgu ikke på ham)

hilsen jesper

Banken er skam god nok, men mail??

Tjek deres links herunder

https://www.bankofamerica.com/index.jsp

alle deres mail ender nok på egen efternavn som

xxxx@ bankofamerica.com

Jeg ville nok lade være med at benytte den fra yahoo som nok er et svindelnummer eller?

mvh

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 10:17

jesper ????:

hilsen jesper

Ham skal du ikke tro på! Gå ikke ind på hans hjemmeside, han vil bare stjæle have dine oplysninger!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:37

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har intet imod naive mennesker - jeg foretrækker dem bare blonde, kneppeklar og med store patter :)

Haha. Jeg tror squ desværre ikke jeg er din type Mikkel Stick out tongue

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:05

jesper ????:

Et kul kraftværk producere mere energi en den bruger og det er ikke en evigheds maskine. det er det samme præncip

hilsen jesperGeeked  

Hej Jesper,

Der må jeg desværre skuffe dig. Et kulkraftværk bruger enorme mængder af energi i form af kul. Der tilføres tonsvis af kul i timen. Et kulkraftværk producerer altså ikke mere energi end det bruger, men omdanner en mængde kulenergi til elektricitet. En stor del af den tilførste energi går tabt i systemet til varme, mv.

Men det primære er, at der ikke "produceres" energi, men udelukkende "omdannes" energi. Og kraftværket ender altså op med mindre energi, end man startede med. Det er dog bare lidt nemmere for os forbrugere at fodre vores computer med strøm, end med kul... Big Smile

Venligste hilsner,
Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:47

Og jeg kan tilføje, Martin, at den samlede energiudnyttelse på de kulfyrede værker ligger på omkring 90% (50% til el og resten som fjernvarme - altså udnyttelse af spildproduktet). Og det er faktisk ekstremt højt, sammenlignet med kraftværker i andre lande.

Der er endnu ikke en eneste i verden, der har kunne lave en maskine, hvor der kommer mere energi ud end der puttes ind

Side 12 ud af 15 (142 indlæg)