Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil der køre uden brændstof!!

Side 10 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Universet
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved kke hvad du mener med en PM men prøv  at rette din henvendelse her, som der er noget med nogle med forkerte nervesignaler  www.dystoni.dk

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil gerne sigde tak til jer alle.Yes

og igen lad mig lige sigde at det IKKE er en evigheds maskine.!!! den bryder ikke nogen naturlove alt denne teknologi der er i den er blevet brugt før. og det med prisen er på grund af at staten ifølge loven (hvis jeg har læst det rigtig) så må staten IKKE kræve grønne afgifter eller de ny roadpricing. ulovligt

og jeg vil lige sige at det med 45 dage var lidt hurtigt sagt for jeg har gået endel af dagen og tænkt at det nok vare mellem 50-60 dage men jeg håber på 45 dage som jeg vil skyde efter.

og i behøver ikke at lægge en masse skyld i alt mugligt.

hilsen jesperGeeked

dette er en retelse

det eneste der holder mig tilbage for at ligge den ud på markedet er mangel på penge til et patent. så hvis der er nogne der har nogne penge så meld jer jesdaunielsen@yahoo.com

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 15:35

i må stadig godt stile mig en masse spørgsmål

det er ikke sikkert at jeg vil svare pågrund af mangel på patent

Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:40

Naar man afleverer sine patent papir paa patent kontoret, gaelder patentet fra den dag de er afleveret. regningen skal blot betales inden for 1 aar saa vidt jeg husker. Dette betyder at du kan aflevere dine papir og have din patent uden at betale en krone, du har nu 1 aar til at finde pengene. Pengene bliver brugt til at betale de folk der skal rode deres arkiv igennem for at se om du evt bryder andres patent og om det kan lade sig goere. Det betyder ogsaa at du ikke for svar paa dette foer du har betalt.

De plejer at inviterer dig til et moede hvor de hjaelper dig med det hele. Du kan desuden selv tage derind og kigge deres arkiv igennem gratis. Det ligger i Hoje Taastrup.

Mangler du noget fra London ???

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 15:41

jesper ????:

jeg gik på special skole jeg har asperger

Er der nogen som har læst dette indlæg? Jeg mener, at det forklarer alt...!

En person med Asperger syndrom er en person med en afledt form for autisme.

Nedenstående er fundet på hjemmesiden http://www.aspergerdk.org/spogsvar.htm#ahvaderanderledes:

----------------------------------------
I korte træk, så er der sket en forstyrrelse i hjernens udvikling før og måske også under fødslen. Denne forstyrrelser gør, at hjernen på visse områder må udføre sit arbejde anderledes end hos neurotypiske (normale) personer. Den må arbejde hårdere og måske endda med forvanskede sanseindtryk.

Mange stimuli på en gang, som man oplever når mange mennesker er sammen, eller flere lag af underforståethed i kommunikationen kan ganske enkelt blive for meget at bearbejde på kort tid. Det giver naturligvis problemer i sociale situationer. Forkærligheden for logisk tænkning og særinteresser passer også ind i den forklaring. At arbejde med ting, man kender, og som er nemme at gennemskue, er det foretrukne.

Der arbejdes meget med hjernescanninger for at afklare den fysiske og psysiologiske baggrund. Men allerede ved at lære den enkeltes særlige tænkemåde, kan vi hjælpe ham til at forstå omverdenen og sit eget potentiale.
----------------------------------------

Til trods for ovenstående, så er der flere tilfælde med forskere og professorer, som har haft Asperger syndrom. Således mener man, at Albert Einstein var født med dette syndrom. Det er dog desværre de færreste personer med Asperger syndrom, som formår at kontrollere deres "skæve" tankegang på samme måde - og med samme intelligens - som Einstein.

Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 15:43

Du skal ogsaa vaere opmaerksom paa at hvis din opfindelse blot har vaeret neavnt i pressen eller paa et forum som dette med en beskrivelse af hvordan det virker er det ikke muligt at lave et patent. Da du skriver at det ikke er nyt vil du derfor ikke kunne lave et patent. Er din ide en viderudvilking af noget andet kan du dog lave det der hedder en brugsmodel. det er det samme som et patent, det varer dog ikke lige saa mange aar

Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 15:47

MeJensen:

Mhhh ja forklarer en del. Enten possitvt eller negativt

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 15:48

cristhor jeg elsker digRight Hug

det er genialt et år det havde jeg helt glemt tak mange tak tak tak tak tak

genialt

mejensen tak din meget flotte forklaring det kan måske hjælpe mange med at jeg menner det rigtigt tak

i to TAK TAK TAK ATK

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 15:52

cristhor min ven

det er en viderudvikling af en motor  der er nytænkning i det så jeg mener at det er mugligt at "patent" men det må jeg jo se.

hvor ligger det der patent kontor evt. en i jyland da jeg er fra byen af musik "Horsens"

Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 15:55

Det ligger i hoje taastrup. Tror dog du kan sende dit papir arbejde dertil, hvis du stadig onsker at fortsaette. Det virker nu ikke som om denne traad har aendret din mening eller opfattelse af noget. Om ikke andet kan du vel have det her som en hobby. Du skal blot vaere forberedt paa at blive skuffet.

Side 10 ud af 15 (142 indlæg)