Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 8 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Tror? Mener? Bare et bevis på et indlæg, hvor der intet faktuelt korrekt er, men hvor alt er baseret på holdninger...

Nei, det er ikke basert på holdninger men på et svært omfattende dataunderlag. Hvor tror du forresten journalistene bak Operation X fikk sine data fra?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:28

4brooker:

Fashion-Seller:
Tror? Mener? Bare et bevis på et indlæg, hvor der intet faktuelt korrekt er, men hvor alt er baseret på holdninger...

Nei, det er ikke basert på holdninger men på et svært omfattende dataunderlag. Hvor tror du forresten journalistene bak Operation X fikk sine data fra?

Yes

Og hvad var det MLM kæmperne startede med ?

"Ikke så dumt at komme i Operation X." Wink

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:30

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
ja da indrømmer du også, at seriøse virksomheder er der ikke tale om. Wink Men nogle hobbyvirksomheder, der ikke skyr nogle midler, om det så er at tage røven på familie og bekendte.

Næste punkt lægger du lidt ekstra tekst ind og får det til at lyde som om det er mig der mener at det handler om at tage røven på venner.. Er du journalist ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Tror? Mener? Bare et bevis på et indlæg, hvor der intet faktuelt korrekt er, men hvor alt er baseret på holdninger... Det ville klæde debatten, hvis så grove påstande blev dokumenteret!

Wink det er da pudsigt at alt pludseligt i et debat forum skal "dokumenteres".

Dit eget indlæg på Google+ omkring Trustpilot skulle altså frem, selvom nogle ville kunne angribe dette på manglende dokumentation ?

Ja sådan er der så meget.

Men et debatforum der ikke må omhandle værdier, holdninger m.m. tror jeg ikke er meget værdWink

Og i øvrigt hvad er det for dokumentation du selv besidder?

Ja fordi an ik gider udstille uskyldige firmaer, så påstår du nu, at vi ingen dokumentation har? 

Så at påstå MLM er pyramidespil, det er værdier, holdninger mm? Come on det er bullshit fyret af fra en, som ik har sat sig ind i tingene. Du hører bare aldrig om de seriøse og gode MLM firmaer, fordi folk ik bemærker MLM delen...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:33

Keld_J:
Er du journalist ?
NEJ

Wink Kan du selv læse den ? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

4brooker:

Fashion-Seller:

Sorry jeg skrev forkert, du brugte ordet antager, som jo slet ik er et synonym for de ord, som jeg skrev...

4brooker:

BusinessMaroc:
Der er gode MLM/NM selskaber og der er dårlige MLM/NM selskaber. Der er gode malere og der er dårlige malere.

Ja, det finnes gode og dårlige alle steder, men forskjellen består i hvordan fordelingen er. Ca. 99 % av alle MLM-selskaper driver med fordekt pyramidespill i større eller mindre grad, ofte i kombinasjon med kvakksalveri og ulovlig markedsføring. Ca. 1 % av dem driver seriøs nettverkshandel. Til sammenligning vil jeg anta at minst 80 % av alle malere er seriøse og gode malere, antagelig langt flere. I MLM-bransjen er altså seriøsitet unntaket, mens det i malerbransjen er useriøsitet som er unntaket.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

4brooker:

Fashion-Seller:

Yes

Og hvad var det MLM kæmperne startede med ?

"Ikke så dumt at komme i Operation X." Wink

Du kalder mig MLM kæmperne? Jeg arbejder slet ik i den branche, og jeg har aldrig gjort det...

Jeg har først lige set udsendelsen, og det der lyoness card, det ser ik for godt ud. Men nu er Lyoness 1 firma, og de er altså ik hele MLM branchen...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:39

Fashion-Seller:
Du kalder mig MLM kæmperne?

Nej det var trådstarter og andre der kom til.

Derfor citat " Ikke så dumt at komme i Operation X"

Hvad jeg i øvrigt tror det varWink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:59

Fashion-Seller:
Det giver mange sidevisninger, aktivitet og reklamekroner ;D

PRÆCIS! Læg mærke til, hvordan Aminos såkaldte "moderatorer" trækker en tråd til det absolut yderste - for så efter indlæg nr. 185 at "låse tråden", selvom tråden gik over stregen allerede i indlæg nr. 18, hehe. Wink.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:22

cecilie krogh :
Jo forskellen er at, at det du laver er pyramidespil, om du vil kalde det "direkte salg" et synonym for MLM

For SILVAN hvor ville det være rart hvis du og andre bare gad at bruge sølle 5 minutter på at få hel banal grundviden om det I gerne vil debattere!

Direkte salg er verdens første og ældste måde at afsætte produkter på - og har dermed INTET med MLM og pyramide at gøre. 

Hvis jeg opfinder en dingenot, producerer den i 100 eksemplarer og går fra dør til dør og sælger den - så er det direkte salg. Altså ingen niveauer, og ingen markedsføring.  

Så lærte du også lidt i dag - bare irriterende at man skal bruge tid på at forklare fuldstændig banale ting, som tager 4 sekunder at Google!

cecilie krogh :
du finder folk og får dem med på produktet

Jeg finder kunder eller partnere - kunderne køber direkte hos fabrikken hvis de vil spare 30%, alternativt køber de af mig. Partnere er selv kunder, som også finder nye kunder - lige som mig. 

cecilie krogh :
du er rekrutter og det får du en fortjeneste af!

Da vi ikke har noget opstartsgebyr kan det af gode grunde ikke rigtig lade sig gøre at tjene på at rekruttere - jeg tjener penge i forhold til den produktomsætning jeg og mine kunder/partnere genererer.

cecilie krogh :
de rekrutter du har fået skal så få måske fem rekrutter hver og fem hver.

Nej - de kan optjene både provision og bonus - også selvom de ikke har "rekrutteret" en eneste person. 

cecilie krogh :
og så får du provision af de produkter du sælger

Endelig en korrekt udtalelse. + jeg tjener avance på de kunder, som hellere vil handle direkte hos mig, i stedet for at oprette deres eget kundenummer. 

cecilie krogh :
Dem du så får, skal som oftest give et indskud, (derfor du kan få provision) 

Nej. 

cecilie krogh :
jeg bliver kun belønnet vis hvis en køber et produkt.

Samme her. 

cecilie krogh :
og der er heller ikke nogle der har holdt en salgs tale for at prøve at få mig ind.

Hvis man gerne vil fortælle om et forretningskoncept - så er man jo nødt til at lave en salgstale. Det er der ikke noget mærkeligt i. 

Hvordan ville du selv foreslå, at en præsentation skulle foregå?

Hej - jeg kender et firma. Vil du være kunde??? 

Vi er vel enige om, at man er nødt til at komme med noget info, og den info skal gerne give lyst til at høre mere - ligesom med alt andet salg og markedsføring. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 8 ud af 13 (122 indlæg)