Jo forskellen er at, at det du laver er pyramidespil, om du vil kalde det "direkte
salg" et synonym for MLM
For SILVAN hvor ville det være rart hvis du og andre bare gad at bruge sølle 5 minutter på at få hel banal grundviden om det I gerne vil debattere!
Direkte salg er verdens første og ældste måde at afsætte produkter på - og har dermed INTET med MLM og pyramide at gøre.
Hvis jeg opfinder en dingenot, producerer den i 100 eksemplarer og går fra dør til dør og sælger den - så er det direkte salg. Altså ingen niveauer, og ingen markedsføring.
Så lærte du også lidt i dag - bare irriterende at man skal bruge tid på at forklare fuldstændig banale ting, som tager 4 sekunder at Google!
du finder folk og får dem med på produktet
Jeg finder kunder eller partnere - kunderne køber direkte hos fabrikken hvis de vil spare 30%, alternativt køber de af mig. Partnere er selv kunder, som også finder nye kunder - lige som mig.
du er rekrutter og det får du en fortjeneste af!
Da vi ikke har noget opstartsgebyr kan det af gode grunde ikke rigtig lade sig gøre at tjene på at rekruttere - jeg tjener penge i forhold til den produktomsætning jeg og mine kunder/partnere genererer.
de rekrutter du har fået skal så få måske fem rekrutter hver og fem hver.
Nej - de kan optjene både provision og bonus - også selvom de ikke har "rekrutteret" en eneste person.
og så får du provision af de produkter du sælger
Endelig en korrekt udtalelse. + jeg tjener avance på de kunder, som hellere vil handle direkte hos mig, i stedet for at oprette deres eget kundenummer.
Dem du så får, skal som oftest give et indskud, (derfor du kan få provision)
Nej.
jeg bliver kun belønnet vis hvis en køber et produkt.
Samme her.
og der er heller ikke nogle der har holdt en salgs tale for at prøve at få mig ind.
Hvis man gerne vil fortælle om et forretningskoncept - så er man jo nødt til at lave en salgstale. Det er der ikke noget mærkeligt i.
Hvordan ville du selv foreslå, at en præsentation skulle foregå?
Hej - jeg kender et firma. Vil du være kunde???
Vi er vel enige om, at man er nødt til at komme med noget info, og den info skal gerne give lyst til at høre mere - ligesom med alt andet salg og markedsføring.