Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 13 ud af 13 (122 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kan være rigtig svært at finde ud af hvad der pyramidespil eller ej, hvilket jo også gør det let at skære det hele over en kamp, jeg synes stadig bare det er forkert at skrive, fordi man er imod MLM at så er man snæversynet, smålig. 

Letkøbt? nåh, fordi jeg havde en pointe?  

Jeg kan da også Samligne med andre ting, min pointe er bare, alt der ulovligt, er ikke nedlagt/lukket eller politianmeldt. som du skrev det. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Nej det kan være rigtig svært at finde ud af hvad der pyramidespil eller ej, hvilket jo også gør det let at skære det hele over en kamp, jeg synes stadig bare det er forkert at skrive, fordi man er imod MLM at så er man snæversynet, smålig. 

Letkøbt? nåh, fordi jeg havde en pointe?  

Jeg kan da også Samligne med andre ting, min pointe er bare, alt der ulovligt, er ikke nedlagt/lukket eller politianmeldt. som du skrev det. 

Nu ved jeg ikke hvor mange hashklubber der figurerer med offentlige websites og granskes af myndighederne, men pyt nu med det, jeg forstår din pointe, jeg tror bare ikke det er så simpelt med hashklubberne, fik politiet en liste, ville de måske være lukket eller også kommer de måske på en forkert dag. Forstået på den måde at de nok ændre "ansigt udadtil", det er anderledes med MLM.

Enig mht. snævertsynet og smålig...nogle gange kan man bare blive træt af at ikke MLM'ere kan smide grove ord afsted uden at der bliver "løftet pegefinger". Personligt syntes jeg Amino er en fed side, men med henblik på MLM så er det ret uinteressant. Derfor kan der let gå x antal dage uden at man gider bruge tiden herinde.

Side 13 ud af 13 (122 indlæg)