Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 11 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:
Hans svigersøn foreslår i øvrigt at køre det hele sort Hmm

Sort som i sorte penge som f.eks.:

1. Pizzariaerne

2. Kioskerne

3. Restauranterne

4. Håndværkerne

5. Frisørerne

6. Rengøringsfirmaerne

7. Bilværksetederne

Eller sort som i moms karuseller der svindler for millioner af kroner med brugte mobiltelefoner?

Der er svindlere alle steder Nicolaj, og jeg tror der svindles for meget større summer i dagligdagen i almindelig handel end der sker en udåd med en ivrig mlm sælger...

Køb ren argan olie her

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jeg kan sige at jeg så den samme som du så Casper - kunne være sjovt at se den anden som nogle få åbenbart har set :) :)
Venlig hilsen

God humor :-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Brooker fu er da Dansker så hvorfor dog spille udlænding? Dette er ikke kritik blot æreligt!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Kig nu på MLM produkterne, hvor er de store salgssucceer ? Jeg kender dem ikke....

Jeg smilte da jeg læste Martin Thorborgs kommentar herinde, super med et godt langt svar fra en ikke MLM'er, som er respekteret af alle. Så kommer vi til dit indlæg. Jeg har blot valgt at give dig 1 stjerne og kommentere den sidste linie. Jeg har kendt til MLM og min forretning i mere end 15 år. Været forbruger i 10 år, hvor jeg de første mange år kun var forbruger. Selv jeg kender kun en promille af produkterne på markedet...hvordan fanden skulle du så som indædt modstander kende flere/alle.

Jeg ved at der er produkter der har vundet stevie awards og da flere af dem er indenfor skønhed, så kan man også let finde priser indenfor skønhedsbranchen. Hvorfor skulle du vide det, hvis du aldrig har tænkt dig at søge informationen....

I øvrigt så langt de fleste MLM'ere jeg kender sælger intet via flere led, det er selve producenten der sælger varen...Så jeg må tilstå at jeg syntes dit indlæg er fyldt med spådomme som måske holdt i 90'erne hvor folk købte store varelagre hjem...

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Jeg synes denne tråd er bygget op om uvidenhed og smålighed.. Jeg elsker MLM og vil altid tro på det som den perfekte mulighed, alle jer MLM modstandere, er efter min mening bare for indsnævret i jeres tankegang..
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:
Jeg synes denne tråd er bygget op om uvidenhed og smålighed.. Jeg elsker MLM og vil altid tro på det som den perfekte mulighed, alle jer MLM modstandere, er efter min mening bare for indsnævret i jeres tankegang..

okay, den her tråd har så ikke været aktiv siden, den 26 sept. du synes lige du skulle puste til ilden? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jacob Marquez:
Jeg synes denne tråd er bygget op om uvidenhed og smålighed.. Jeg elsker MLM og vil altid tro på det som den perfekte mulighed, alle jer MLM modstandere, er efter min mening bare for indsnævret i jeres tankegang..

 

Er det indsnævret, når man ikke finder det i orden, at der er nogen, der slår plat på andre menneskers sygdom?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej undskyld, jeg har ikke været på Amino det sidste stykke tid, men beklager da virkelig meget, at jeg også lige havde en mening..
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja når det er hele branchen du dømmer så synes jeg det er ekstremt indsnævret.. Selvfølgelig er det ikke ok at lyve, men det gør vi ikke allesammen.,
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Marquez:
Nej undskyld, jeg har ikke været på Amino det sidste stykke tid, men beklager da virkelig meget, at jeg også lige havde en mening..

Det der er ikke en mening, men en vild dårlig konklusion fra din side, som der intet godt kommet noget ud af. 

Side 11 ud af 13 (122 indlæg)