Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 12 ud af 13 (122 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var ikke en konklusion, det var skam min holdning, og den kan jeg vil lufte lige så tosset jeg har lyst, selvom der er gået 4 dage.. Og jo der kommer det gode ud af min holdning, at jeg får udtrykt at jeg synes mlm er 100% acceptabel levevej, så jeg viser min støtte til os grådige, halvkriminelle network marketorer.. Håber du får en god aften Cecilie..
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:
Det var ikke en konklusion, det var skam min holdning, og den kan jeg vil lufte lige så tosset jeg har lyst, selvom der er gået 4 dage.. Og jo der kommer det gode ud af min holdning, at jeg får udtrykt at jeg synes mlm er 100% acceptabel levevej, så jeg viser min støtte til os grådige, halvkriminelle network marketorer.. Håber du får en god aften Cecilie..

Det gør jeg sku ikke, du har lige ødelagt den, men useriøse måde at debitere på. 

i det mindste er der folk her inde, der kan finde ud at forklare sig ordentlig, selv om de går ind for "ulovligt"  MLM men det kan du desværre heller ikke. det er en god ting at kunne, hvis man skal reklamere for et produkt, der ikke virker, Du er en af grundene til man er imod MLM og skærer det hele over en kamp.

SÅ god aften til dig!  

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe, det jeg startede med at skrive (at folk var smålige) det er SÅ sandt, nu er din aften ødelagt pga mig, det er sgu småligt.. Men er virkelig trist over du har set dig så gal på mig.. Jeg forstår ikke hvad jeg skal forklare for dig, jeg har ingen business at gøre med dig.. Min eneste pointe ved at skrive mit første indlæg var at vise min støtte til branchen, jeg skrev ikke for at komme i mudderkast med en eller anden tilfældig mlm hater....
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

okay, den her tråd har så ikke været aktiv siden, den 26 sept. du synes lige du skulle puste til ilden? 

Det er altså kun 4 dage...Som Jacob selv svarer, det er ike alle der kigger efter dagligt, slet ikke i weekenden..så jeg ser da ikke noget galt i at der skrives 4 dage efter. 

Ulovlig MLM...hvad er det? Den forstår jeg ikke lige...

Jacob...uvidenhed og smålighed er sgu hårde ord...hvorfor så negativ...

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Marquez:
Hehe, det jeg startede med at skrive (at folk var smålige) det er SÅ sandt, nu er din aften ødelagt pga mig, det er sgu småligt.. Men er virkelig trist over du har set dig så gal på mig.. Jeg forstår ikke hvad jeg skal forklare for dig, jeg har ingen business at gøre med dig.. Min eneste pointe ved at skrive mit første indlæg var at vise min støtte til branchen, jeg skrev ikke for at komme i mudderkast med en eller anden tilfældig mlm hater....

okay, jeg er kommet over din kommentar, så min aften er ikke helt ødelagt;-) 

Men det er en rigtig dum måde at skrive tingene på, hvad havde du forventet, i din form at skrive tingene på? en fornuftig dialog, mellem modstander og for? for så skal du da nok formulere tingene lidt anderledes, Jeg ser mig gal på dig, ikke fordi du er for MLM, og  små kriminelitet. Det må du selv slås med, men din måde at lægge en debat ud på.  

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må da være i alle seriøse MLM'eres interesse, at der ryddes ud i de personer og firmaer, der baserer deres forretning på løgn og fupprodukter, men det kan være, at de eneste MLM'ere, som er repræsenteret på Amino er dem der sælger plastre, creme, vand og kosttilskud med påståede helbredende virkninger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Det er altså kun 4 dage...Som Jacob selv svarer, det er ike alle der kigger efter dagligt, slet ikke i weekenden..så jeg ser da ikke noget galt i at der skrives 4 dage efter. 

Nej det ved jeg da godt! jeg synes bare det var dumt at puste til ilden på den måde, når den ligesom var lagt, og så skrive tingene på den måde, hvad vil han have ud af det.. 

Martin Slot:
Ulovlig MLM...hvad er det? Den forstår jeg ikke lige..

Læs alle de andre tråde om MLM så finder du ud af hvad det er. gider jeg altså ikke forklare. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Læs alle de andre tråde om MLM så finder du ud af hvad det er. gider jeg altså ikke forklare. 

Jeg mener nu jeg har læst de fleste tråde, men skal vi ikke være enige om at hvis noget er ulovligt så vil det blive lukket ned/politi anmeldt. Jeg syntes ikke jeg har læst tråde om MLM der direkte viser at noget er dømt ulovligt. At folk herinde har en mening om det, ja det er de jo velkommen til at gå videre med...

Men pyt, jeg gider ikke læse tråde igennem igen :) var bare nysgerrig efter om hvilke MLM firmaer der var dømt ulovlige.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

er hash klubber ulovlig.. ja! er de lukket ned nej! 

er det ulovligt at sælge hash -Ja - bliver det stadig gjort - ja 

er mange MLM et Pyramide spil - ja - er pyramide spil ulovligt - ja det blev ulovligt i 2000  

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

er hash klubber ulovlig.. ja! er de lukket ned nej! 

er det ulovligt at sælge hash -Ja - bliver det stadig gjort - ja 

er mange MLM et Pyramide spil - ja - er pyramide spil ulovligt - ja det blev ulovligt i 2000  

Come on...og du brokker dig over Jacobs indlæg. At du sammenligner med hash klubber finder jeg faktisk useriøst. Ingen tvivl om pyramidespil er ulovligt, men jeg syntes det er rimelig letkøbt at skrive som du gør. MLM har været gransket ganske seriøst af forbrugerombudsmanden, er der nogen der sælger noget crap, sikkert, findes der crap produkter på "det normale" marked, ja.

Men smid da gerne de firmaer på en liste herinde, så skal jeg med glæde politi anmelde dem!  Hverken de/jer som er imod MLM eller de seriøse MLM folk har glæde af firmaer der er ulovlige, så jeg vil hellere end gerne gå forrest for at lukke dem som ER pyramidespil. 

Så JA pyramidespil er ulovlige, er hashklubber ulovlige ja, er det indlysende hvilke der er hashklubber...formentlig, er det indlysende hvilke der er pyramidespil, nej ikke for mig...så smid den endelig på. :)

Side 12 ud af 13 (122 indlæg)