Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke så dumt at komme i Operation X

Side 5 ud af 13 (122 indlæg)
Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender nu flere seriøse menesker som arbejder med mlm har også selv gjort det og havde jeg fortsat ville jeg have haft en stor struktur nu. det er en forretnings model men den kræver arbejde som alt andet og det er ikke alle der kan finde ud af det men så kan de jo nøjes med at købe evt produkter for de går vel også med fordi at de kan lide produkterne

og bare fordi at man tjener på at andre køber produkter igennem firmaer er det da ikke en dårlig ting der er mange måder hvor folk får et eller andet for at reklamere eller andet

min grosist tjener også på det jeg køber til mine kunder og fabrikken tjener penge på det min grossist køber det er nøjagtig det samme

kender ikke det omtalte produkt har hørt om liones og ja de skal have mange penge i opstart og så må folk jo selv bestemme om de vil invistere nøjaktig som jeg invistere i maskiner for at komme længere frem

det jeg mener er at fordi at nogle mlm firmaer svindler behøver de andre ikke at gøre det danmark er det land i verdenen hvor der laves mindst mlm på grund af et underligt syn om at man ikke skal tjene på at få andre til at købe men det sker hver dag i andre sammenhæng 

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Lasse: Jeg tror, det er tid til at stille øllen på dit profilbillede fra dig. Jeg vil ikke engang gå i dybden med det, men blot sige, at jeg er langt fra altid en fan af Operation X, men i går var der sgu ikke så meget at tage fejl af. Det var tåkrummende pinligt, og programmet overbeviste mig én gang for alle om, at MLM er bondefangeri af værste skuffe. Alene advokaten med flere hundrede klienter, der havde lagt sag an mod en MLM-"virksomhed" sagde alt, hvad der behøves at sige.

Og hvad med ham svenskeren, der flygtede ned ad gaden med Morten Spiegelhauer lige i hælene, mens han nægtede at have sagt, at han promoverede et produkt, der kunne helbrede kræft - selvom han var optaget på film. Hold kæft hvor jeg grinte :-). Nok noget af det mest grinagtige og patetiske, jeg længe har set. En kujon og svækling, der med så små nosser (læs: lette) burde have kunnet løbe meget hurtigere. Havde han dog været bare en lille smule intelligent, så var han blevet på stedet og havde svaret på diverse spørgsmål og forsøgt at redde sit synkende skib. Men nej, det kunne han jo ikke; han ved jo godt, at han ikke er andet end en simpel bondefanger.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Og hvad med ham svenskeren, der flygtede ned ad gaden med Morten Spiegelhauer lige i hælene, mens han nægtede at have sagt, at han promoverede et produkt, der kunne helbrede kræf

hehe ja. man skal have en god kondi for at være i denne brance, som han sagde

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :

Volt & Volume:
Og hvad med ham svenskeren, der flygtede ned ad gaden med Morten Spiegelhauer lige i hælene, mens han nægtede at have sagt, at han promoverede et produkt, der kunne helbrede kræf

hehe ja. man skal have en god kondi for at være i denne brance, som han sagde

Haha, ja. Et af de bedre grin jeg har fået på det seneste :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolan Pless:
jeg kender nu flere seriøse menesker som arbejder med mlm har også selv gjort det og havde jeg fortsat ville jeg have haft en stor struktur nu. det er en forretnings model men den kræver arbejde som alt andet og det er ikke alle der kan finde ud af det men så kan de jo nøjes med at købe evt produkter for de går vel også med fordi at de kan lide produkterne

Ja Plus...

Så er det da helt iorden at lyve og bedrage sine nye medlemmer (åndsboller) bare fordi du siger det, hmmmmm, det var fint nok hvis det var et reelt produkt, men som man tydeligt så i TV så lyver og bilder deres hjernedøde MLM undersøtter hvad som helst ind, FORBYD det i DK tak...

Bland ikke æbler og pærer sammen, medmindre du vil have pæbler...

Hilsen Johnny

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Andreasen:

Rolan Pless:
jeg kender nu flere seriøse menesker som arbejder med mlm har også selv gjort det og havde jeg fortsat ville jeg have haft en stor struktur nu. det er en forretnings model men den kræver arbejde som alt andet og det er ikke alle der kan finde ud af det men så kan de jo nøjes med at købe evt produkter for de går vel også med fordi at de kan lide produkterne

Ja Plus...

Så er det da helt iorden at lyve og bedrage sine nye medlemmer (åndsboller) bare fordi du siger det, hmmmmm, det var fint nok hvis det var et reelt produkt, men som man tydeligt så i TV så lyver og bilder deres hjernedøde MLM undersøtter hvad som helst ind, FORBYD det i DK tak...

Bland ikke æbler og pærer sammen, medmindre du vil have pæbler...

Hilsen Johnny

hvor har jeg skrevet noget om at det er ok at snyde menesker. for det er det naturligvis ikke

men jeg syntes at det er forkasteligt at fordi nogle mlm selskaber bruger en foretningsmetode til at snyde 

eller hvor man skal betale en formue for at være med ( som jeg syntes er forkert specielt hvis der ikke er noget produkt )

skal ramme alle mlm firmaer eller dømme mlm som svindel det er i mine øjne tåbelig og uvidende snak

i al forretning gælder det om at få omsætning og som i den firma verden i syntes er den rigtige er det lige så svært som i mlm verdenen man kan tjene penge eller få sin vare billigere der er firmaer som har under leverandøre som står for slget til kunden er det så også mlm for der får man også procenter 

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolan Pless:
jeg kender nu flere seriøse menesker som arbejder med mlm har også selv gjort det og havde jeg fortsat ville jeg have haft en stor struktur nu.

Nei, det er ikke sikkert at du hadde hatt en stor struktur nå. De fleste som lar seg verve til et MLM-konsept trekker seg ut innen det er gått ett år. Det betyr at det må rekrutteres stadig nye personer bare for å opprettholde en struktur. Hvis du har klart å opparbeide deg en struktur på 10 personer på ett år er det like sannsynlig at du bare har 5 personer i din struktur etter 2 år som at du har 20 personer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Man får næsten lyst til at tude, når man ser, hvor overfladiske nogle mennesker kan være, og hvor nemt det er at føre folk bag lyset. 

Og her taler jeg om den almene befolkning - selvom du nok troede noget andet! :-)

MLM er PRÆCIS som al anden forretning. Hvis man derfor mener, at MLM er fup - er det det samme som at sige, at det er fup at drive forretning, tjene penge og markedsføre sin virksomhed.

Og på et iværksætterforum kan vi vel hurtigt blive enige om, at det nok ikke er brugernes grundholdning!?!?!?!?

MLM er ikke en branche -det er en markedsføringsmetode. MLM er ikke en specifik type produkter - det er en markedsføringsmetode. MLM er ikke per fast definition hverken ulovligt eller amoralsk - det er en markedsføringsmetode. Og vel at mærke en markedsføringsmetode som de fleste andre virksomheder bruger dele af i større eller mindre udstrækning. 

Jeg har i hvert fald endnu tilgode at opleve en virksomhed, som beder sine kunder om at holde virksomhedens eksistens hemmelig - eller beder deres kunder skrive under på, at de ikke vil fortælle andre om produkterne. 

Tværtimod ser jeg flere og flere kundeklubber, rabatklubber, send til en ven, del på Facebook etc. etc. 

I al sin enkelhed er det præcis dette, som MLM markedsføringsMETODEN bygger på - bare med den vigtige forskel, at et MLM firma belønner sine ambassadører når de skaffer nye kunder. 

Sagde du affilliate? Ja, lige præcis! Det minder i høj grad om affilliate marketing.

ALLE mennesker laver MLM hver eneste dag - det er bare kun de registrerede der får provision for det. Så kort og enkelt kan det siges!

Alt hvad der sker ud over anbefaling af produkter mht. drift af de enkelte virksomheder, anprisninger, salgsmetoder etc. etc. er IKKE MLM - det er virksomhedsdrift - og her kan vi ALLE blive enige om, at mange virksomheder burde være splittet til atomer for længe siden. 

Ikke KUN MLM virksomheder - men bare virksomheder generelt. 

Citater som:

De fleste som lar seg verve til et MLM-konsept trekker seg ut innen det er gått ett år.

... er konstrueret til at give folk et indtryk af, at det KUN er i MLM det forholder sig sådan. Men det forholder sig sådan med AL virksomhedsdrift. De fleste virksomheder overlever ikke i 2 år. Og hver eneste dag bliver der kastet penge efter nye internetportaler, webshops, produktion, import etc, som aldrig bliver til noget - altså tabte penge. 

Forskellen er bare, at når man må opgive sin webshop med iPhone tilbehør, så hedder det sig ikke, at det er Apple der har fejlet - men derimod shopindehaveren. 

Hvis man derimod stopper med MLM - så hedder det sig pludselig, at det er HELE MLM konceptet som ikke holder. 

Jeg kunne skrive hundredevis af disse fakta-fordrejninger - men jeg tror de fleste har forstået pointen. 

Og dog - lad os nappe en enkelt mere:

Det betyr at det må rekrutteres stadig nye personer bare for å opprettholde en struktur.

Ja! PRÆCIS som ALLE andre virksomheder må blive ved og ved og ved med at markedsføre sig for at "rekruttere" nye kunder. 

Igen en fakta-fordrejning for at lyde som om, man ved noget om et bestemt emne, eller for at give det indtryk, at det kun er inden for MLM dette eksisterer.  

Jeg håber for alle at ovenstående giver bare en smule stof til eftertanke - ikke kun i MLM-debatten, men generelt!

Når man pludselig bliver forarget over et eller andet - så hjælper det ikke kun at lytte til dem som har samme forargelse som en selv - for så får man ikke ny information om det givne emne - man finder bare nogen, som man kan sidde og være forarget sammen med - og det kommer vi jo INGEN vegne med! 

Jeg er fuldstændig ligeglad med, om folk er nede med MLM - men jeg synes til gengæld det er hamrende ærgerligt, hvis man har forkastet konceptet på baggrund af fakta-fordrejninger fra folk, hvis eneste erfaringer baserer sig på 3.parts informationer. 

Eller endnu værre: folk som selv har fejlet, og nu råder alle andre til at "spare sig selv for den oplevelse."

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:
Sagde du Affiliate? Ja, lige præcis! Det minder i høj grad om affilliate marketing.

Min side er en annonceside samt Affiliate side + du kan opsætte artikler, med links til egen side. Ja jeg markedsføre andres sider,  Men jeg går ikke ind og fortæller det kan hjælpe mod cancer og blodpropper, ved at se en dvdfilm!  

jeg markedsføre et produkt, fra et selskab, og hjemmeside, som kan stå inde for det de sælger, og som ikke lover gule og grønne skove.  Så jeg vil da mene der er står forskel på på disse to ting.  

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har stadig ikke forstået hvorfor Amino lægger plads til mlm.

Side 5 ud af 13 (122 indlæg)