Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 14 ud af 18 (171 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har kendt Mattias længe før han begyndte at drive forretning og har altid haft en følelse af at Mattias er en mand med god sans for e-business samt høj forretningsmoral og den følelse har jeg som sådan stadig.

Alle iværksættere har lavet noget de ikke er stolte af eller kommer til det, det er jeg helt overbevist om - omend man indrømmer det eller ej.

Som Martin Thorborg allerede har været inde på, så synes jeg at dét at Kontant kan slipper afsted med at spille med mindst lige så falske kort, som de personer der bliver hevet med i programmet ryster mig mest. Der er alligevel lidt forskel på en virksomhed som DR og en virksomhed ejet af en 22 årig.

Så vidt jeg kan forstå, så har Mattias indrømmet sine fejl og er igang med at rette dem, nu er det bare at komme videre!! Held og lykke!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:15 | Låst

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:16 | Låst

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:37 | Låst

Det er vel også sådan, at det kræver mere moral idag. I "gamle dage" hvor man mødte kunden øje til øje "over disken", og skulle gentage handlen igen og igen, var der jo ikke nogen ide i at lokke kunden til noget denne ikke forstod.¨

Idag over nettet, hvor man højst møder kunden via en kontakt formular man kan gi pokker i, er det meget lettere at sælge et abonnement eller andet kunden absolut ikke har forstået. Det kom allerede med bogklubberne, men det er da ret OK at der er nogen vagthunde der bjæffer op, når den lette - uden øjenkontakt - mulighed for at lokke folk ud i noget de ikke kan overskue, går for langt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 10:06 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej John

Underligt at dit indlæg bliver slettet. Står der ikke et sted i Amino at ens indlæg ikke kan slettes????.

Der burde være plads til alle indlæg.

Desuden vil jeg gerne sige at man kommer IKKE i medierne hvis ens forretning er 100% i orden. Så stop med at forsvare og alt det crap de fleste indlæg indeholder. Det er direkte ulovligt det der bliver foretaget bag de hjemmesider.

Mvh

Seref

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 10:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Seref Dogan:
Underligt at dit indlæg bliver slettet. Står der ikke et sted i Amino at ens indlæg ikke kan slettes????.

Jo, jeg blev kontaktet af en moderator, der mente at det var imod Aminos regler, at jeg kaldte omtalte person for en 'Platugle'.

Mit senere indlæg blev i hvert fald ikke slettet, efter jeg havde undladt at bruge ordet 'Platugle'.

Jeg ved ikke om det handler om noget juridisk, eller det bare er fordi omtalte person rangerer højere på Amino end en simpel forbruger gør ?

Anyway. Kommer det til en erstatningssag, så vil jeg gerne udbetale en sådan i 18 karats guld - det har jeg nemlig også masser af Huh?

Mvh. John.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Seref Dogan

Ja den ”almindelige bruger”, du og jeg kan normalt ikke slette indlæg. Men jeg har masser af eksempler på at f.eks. Amino moderatorer/crew og hvad de nu kalder sig? sletter, redigerer, låser, sletter indlæg, som det nu passer dem, med henvisning til Aminos regler.

Nogle af de forskellige problemstillinger vil du også finde her på trustpilot.dk http://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk

I øvrigt er jeg enig med dig i at det er ”fantastisk” at man nu vil forsvarer Skovhøjs forretningsmetoder.

Der har igennem tiden været mange brodne kar på Amino, som Amino også har forsvaret.

Underligt når Amino burde vide at man ikke kan undgå diverse ytringer på nettet. Så vil Amino ikke have dem/behandle dem kommer de i stedet for andre steder på nettet.

Sidst har jeg selv haft omkring Billys Billing, som også af Amino er blevet behandlet helt uanstændigt. Men nu er indehaveren også ekspertblogger på Amino.

Men på www.trustpilot.dk kan vi nu se stigende utilfredshed med det firma.

Noget lignede startede det også med Green Business House, Køge som også kører diverse banner på Amino. Det samme med Pink Marketing med Rene Sørensen som ekspertblogger osv.

Nogle af disse konsekvenser er bl.a. at flere gode bidragsydere og debattører falder fra.

Der er jo masser af andre steder at ytre sig og finde nyttigt viden.

Så når John J. skiver der er slettet/redigeret i hans indlæg er det sikkert rigtigt.

”Spændende” hvor længe mit indlæg får lov at være.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:04 | Låst

Jesper Hansen:
Når man kan se Kontant manipulerer med sådanne ting, så får det jo en til at sætte spørgsmålstegn ved de andre ting de fremlægger. Syntes Kontant ville være et noget bedre program, hvis de var lidt mere selvkritiske, og ikke tilbageholdt / manipulerede så meget med deres information

Jeg kender også til en sag med et større forsikringsselskab i DK hvor de havde fordrejet sagen rigtig meget. De valgte at stille op til interview , men det blev redigeret så de fremstod helt forkert. Senere måtte de beklage deres fejl og kom med et hurtigt indslag ligesom i dette afsnit.

Hvad kan man så lære af det, tro ikke på det alt man ser fra de kanaler og vær kritisk :)

Men utroligt at sådan et program som skulle vogte over folk som ikke driver en ordentlig forretning selv er sådan :) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:12 | Låst

Thyregod:
Hvad kan man så lære af det, tro ikke på det alt man ser fra de kanaler og vær kritisk :)

Selv i USA lader det til at de er klogere og mere kritiske, end vi vælger at være her i lille Danmark :o) Det viser en ny Gallupmåling

Der er selvfølgelig noget politik i det, og et ønske om at tro hvad man gerne vil. Men i det mindste forholder de sig kritisk til hvad de får serveret.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:34 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tror faktisk de fleste forholder sig rimeligt kritisk til den slags programmer. Jeg tror også, at inden de går igang, har de jurister på til at bedømme, om der er tilstrækkelig substans til at køre programmet, uden at de ryger i retten for gennem usandheder, at ha skadet en forretning.

Skulle det vise sig, helt forkert, vil andre medier også stå klar

Jeg det er fint nok at der er programmer og aviser som holder øje med ting, også selv om det er iværksættere det drejer sig om, det er en del af 2012 - MEN jeg synes som nævnt også, at Mattias har reageret helt rigtigt ved at erkende, at en del skulle ændres, og så tror jeg også han kommer videre.

Hvad angår moderatorene her, så fra min side tak til jer fordi I gør jeres arbejde pænt. Denne tråd er i høj grad en balancegang. Jeg går 100% ind for, at man ikke på amino skal hænge navngivne personer ud, og vi skal bestemt heller ikke kalde hinanden platugler eller det der er værre. Man må naturligvis referere til retsafgørelser som måtte ha ramt personer eller virksomheder, når det gøres ærligt, men ellers skal man IKKE ha et forum hvor man bare kan tvinge sin vilje igennem og svine nogen til, heller ikke selv om man råber og bruger fede bogstaver. Keep up the good work moderators

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 14 ud af 18 (171 indlæg)