Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dagens mand til Kontant DR

Side 17 ud af 18 (171 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Må give igang ret !

Alt står sort på hvidt og endda også i toppen.

Folk ser et tilbud og bliver blinde, men læs da lige alt teksten igennem.

Havde det været ægte gulv havde man nok ikke kunne købe det til den pris

Synes også forbrugerne skal se sig lidt omkring !

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fflow:

Jeg er chokeret over alle jer på Amino som ikke skriver i denne tråd at det er helt til grin og han burde smutte og lade de rigtige iværksættere være i fred, han ødelægger det for alle.

Som du selv er inde på, så gør han tilsyneladende ikke noget ulovligt. Og hvad giver dig og mig ret til at dømme andre menneskers moral, så længe det kører efter bogen?

Jeg er oprigtigt talt ved at kaste op over alle de frelste og moralske mennesker, der sidder klar til at fortælle alle andre hvordan de skal leve deres liv, drive deres forretning og i det hele taget hvordan de skal opføre sig. Til de mennesker har jeg kun en lille bitte bøn: Luk røven og pas jer selv!

Fflow:
Jeg vil dog ærligt sige jeg er typen der ville udnytte det selv.

Men ikke desto mindre forhindrer det dig ikke i at sidde at være så pisse moralsk frelst på andres vegne? Tillykke med det champ, du er et stort menneske..

Fflow:

Jeg er chokeret...

ikke over Mattias Skovhøj for folk som ham vil der altid være, små drenge der blev mobbet i skolen og nu lader det gå ud over naive mennesker.

..hvilket du understreger med den kommentar. Flot gået, klap dig selv på skulderen. Og husk at rose den person du ser i spejlet over hvor moralsk frelst du er. Altså på andres vegne..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00 | Låst

igang:

Jeg har taget et screenshot af det Melanie så da hun "helt uforvarende" kom til at melde sig ind i en smykkeklub (Den røde boks har jeg indsat). Jeg synes egentlig ikke at det er så skjult som der gives udtryk for. Faktisk synes jeg det er så tydeligt, at jeg ikke kan se nogen undskyldning for ikke at have opdaget det, inden der blev trykket på "Send gaven" knappen.

Så jeg er uenig med dig. Jeg mener ikke at DR har ret, men at der er tale om endnu en forbruger der ikke gider at tage ansvar for egne handlinger. Og at DR igen står klar til at give forbrugeren ret :o)

det er fordi man får det tilsendt per sms ikke alle mobil telefoner er kæmpe store , det er bare problematiske med de sms konkurrencer , i udsendelse opdaget de første når de kom hjem og kigget på computer hvad de havde sagt ja til , en sms er svær få hele siden frem med .

du har taget et billedet hvordan det ser ud på en computer ikke den lille mobil telefon de har , der ser det en del anderledes ud på den.

forbruger tager da ansvar med de kan bare ikke se det de siger ja til nemt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:05 | Låst

Mikael:

Vi ved alle man ikke kan se alt på mobilen, men så er man vel fornuftig og vente til man kommer hjem ?

Synes det er sørgeligt og blive hængt ud på den måde og stadig drive 100% lovlig forretning.

Jeg ville da selv ønske jeg kunne lave sådan en kunkurence som skovhøj der har lavet, intet ulovligt, moral kan man altid diskutere

Jeg pudser vinduer og folk brokker sig som en sindsyg hvis der ikke bliver tørret karme af, folk forventer mere end de tit gider betale for!. Sådan er det bare og vil nok altid være.

Man kan aldrig drive virksomhed med 100% tilfredse kunder, uden selv og gå på kompromi og bruge ekstra tid uden at tjene penge.

Og nej man kan ikke skrive sig ud af alle problemerne og de sure kunder, der vil altid være kunder er misforstår eller drejer tingene til egen side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07 | Låst

Hej Igang, skulle lige til at forklare dig tingene.

Men.....

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:09 | Låst

Fflow:

Hej Igang, skulle lige til at forklare dig tingene.

Men.....

Behøver du ikke at spilde din tid på. Du har forklaret rigeligt Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17 | Låst

Hej Søren

Mange tak, sætter stor pris på din tilkendegivelse, jeg vælger at tro på at grunden til at så få aminoer deler vores mening på denne tråd er at de andre simpelthen ikke orker endnu en platugle...
For andet vil jo betyde at det står slemt til...

Men endnu en gang tak :) ville give karakter men tror ikke jeg kan :D

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:18 | Låst

Valgte Hr. Skovhøj at hæve 1,-kr fast fra hver bruger hver mdr så jeg det mere som bondefangeri.

Så ville det næsten være usynligt, men her snakker vi et beløb alle ligger mærke til.

læs tingene eller ta følgerne !

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:18 | Låst

Mikkel og Sarah:

Mikael:

Vi ved alle man ikke kan se alt på mobilen, men så er man vel fornuftig og vente til man kommer hjem ?

Synes det er sørgeligt og blive hængt ud på den måde og stadig drive 100% lovlig forretning.

Jeg ville da selv ønske jeg kunne lave sådan en kunkurence som skovhøj der har lavet, intet ulovligt, moral kan man altid diskutere

Jeg pudser vinduer og folk brokker sig som en sindsyg hvis der ikke bliver tørret karme af, folk forventer mere end de tit gider betale for!. Sådan er det bare og vil nok altid være.

Man kan aldrig drive virksomhed med 100% tilfredse kunder, uden selv og gå på kompromi og bruge ekstra tid uden at tjene penge.

Og nej man kan ikke skrive sig ud af alle problemerne og de sure kunder, der vil altid være kunder er misforstår eller drejer tingene til egen side

det gør folk bare ikke de opdaget i programmet først når de kom hjem hvad de havde sagt OK til og så havde de bundet sig .

ja det er sørgeligt enig , der intet ulovligt i den markedsføring måde denne måde vil normalt skabe flere utilfreds kunder da folk ikke kan se alt på deres mobil telefoner måske skulle det laves lettere komme ud ad for det tror jeg vil styrke konceptet markedsføring måde altså vis siger ja til klub over sms så kan man fortryde det mindste 14 dage eller 1 måneden jeg ved ikke om det er muligt nu men et oplagt mulighed i at styrke sms markedsførings strategier

måske skal lave mere før godkender altså skal gå ind fra en computer og kun bliver på mindet per sms altså man laver ikke alle info er udfyldt på forhånd så det er let at godkende per sms , det kunne være en mulighed

jeg ved da godt folk kan forvente det vildeste at komme ud og strippe for nogle gravide kvinder der intet har drukket og virker på en bare står tæt op ad dem går de tilbage og så er der gulvtæppe det rykker og stolen er ustabil til lap dans og pladsen er lille og så forventer de det perfekte party shows som nogensinde har set , de har jo set en stripper på et diskotek hvor alle betingelser overholdes , det tænker de bare ikke over og er sådan set lige glad de forventer det perfekte  .

lige nu knokler jeg mod at finde en løsning så bedre kan afbryde de steder der overhovedet ikke tager hensyn til en , jeg knokler på finde den bedste løsning for mig og kunden , vis jeg viser nu på siden kan stå hovedet på en stol i lap dansen , skal folk nok forvente det altid selv en lille mini stol på 20X20 cm den er jo ikke særlig stabil det forstår kunder bare ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27 | Låst

Mikkel

Jeg har een ting at sige til dig...

Skulle jeg have pudsset mine vinduer fortrak jeg da ham som siger..

"hey den her pris du har fået er super billig så det betyder altså jeg ikke tørrer karmen af bag efter, vil du have gjort det koster det ekstra X kr."

Så har du skabt et godt kunde forhold, du har en glad kunde, du har mulighed for mersalg osv.

At give et godt tilbud og så skuffe kunden bag efter, som du selv beskriver du gør det.

Ja det er efter min mening ikke vejen frem........

Og så er det i øvrigt noget man lære på side 1 i alle bøger om god service..

Side 17 ud af 18 (171 indlæg)