Må give igang ret ! Alt står sort på hvidt og endda også i toppen. Folk ser et tilbud og bliver blinde, men læs da lige alt teksten igennem. Havde det været ægte gulv havde man nok ikke kunne købe det til den pris Synes også forbrugerne skal se sig lidt omkring ! |
Fflow:Jeg er chokeret over alle jer på Amino som ikke skriver i denne tråd at det er helt til grin og han burde smutte og lade de rigtige iværksættere være i fred, han ødelægger det for alle.
Som du selv er inde på, så gør han tilsyneladende ikke noget ulovligt. Og hvad giver dig og mig ret til at dømme andre menneskers moral, så længe det kører efter bogen?
Jeg er oprigtigt talt ved at kaste op over alle de frelste og moralske mennesker, der sidder klar til at fortælle alle andre hvordan de skal leve deres liv, drive deres forretning og i det hele taget hvordan de skal opføre sig. Til de mennesker har jeg kun en lille bitte bøn: Luk røven og pas jer selv!
Fflow:Jeg vil dog ærligt sige jeg er typen der ville udnytte det selv.
Men ikke desto mindre forhindrer det dig ikke i at sidde at være så pisse moralsk frelst på andres vegne? Tillykke med det champ, du er et stort menneske..
Fflow:Jeg er chokeret...
ikke over Mattias Skovhøj for folk som ham vil der altid være, små drenge der blev mobbet i skolen og nu lader det gå ud over naive mennesker.
..hvilket du understreger med den kommentar. Flot gået, klap dig selv på skulderen. Og husk at rose den person du ser i spejlet over hvor moralsk frelst du er. Altså på andres vegne..