|
Vi affiliatere, kan gøres vores til at disse "scraper-metoder" ikke lykkes, ved at afholde os fra at benytte de survey-kampagner der udbydes. Jeg har personligt fravalgt alle surveys af samme grund. Herudover gennemgår jeg hver enkelt annoncør og afvejer etikken i deres forretning, inden jeg benytter mig af deres kampagner på mine sider. I sidste ende sidestiller den besøgende ofte annoncerne på en side, med selve domænet og det øvrige indhold, og ethvert underlødigt tilbud der måtte blive vist på en af mine sider, vil derfor falde tilbage på mig selv. (selvom de besøgene næppe opfatter at de tilmelder sig 100+ emaillister, når de har klikket på en annonce der lover præmie på 50.000,- når de udfylder et spørgeskema) |
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:"Fantatisk" at en Amino kerne vil forsvare Skovhøjs forretningsmetoder, og ovenikøbet nogle som ikke har set programmet.
Men det er ikke første gang Amino gør sig til forkerte dommerer.
Ja føj den sag STINKER langt væk.
Ib Abildgaard
Råd & Mal
P.S. Er der mon penge involveret i det ?
Jeg kan love dig at Aminos moderatorter gør et fantastisk stykke arbejde.
Og jeg kan også garantere dig et der ikke er penge invoilveret i det.
Hans og måske andre Amino folk mener måske de anklagede er uskyldige - men helt ærligt, så stinker sagerne af at arbejdet ikke er gjort godt nok fra de som er anklaget af Kontant. Hvorfor retter fiolk f.eks. først fejlene når Kontant er kommet ind i billedet? JEG GYSER OM SVARET.
God søndag til alle - også de som der "lige smarte nok til at tage fiolks penge" og glemmer ansvaret
Hilsen
Rolf
Bliv gratis medlem