der altså ingen der tjekker de lister og når de klikker på en SMS , det er klart en fordel for virksomheden , men det giver jo også en del utilfredse kunder, at man følger loven gør jo ikke at de ikke kan se det i sms og hurtigt overskue det , så det er op til dem der laver markedsføring vedr moral og der tror jeg han har en høj moral så han laver om på så ikke bruger den markedsføring måde jeg tror dog også han laver om på det , han virker ærlig og reel på mig og bloggen den bliver spændene at følge og hvad der sker på hans sider |
John J:Hvis ikke Kontant tager emnet op, hvem gør så ?
Personligt foretrækker jeg domstolene. Det er knap så spændende for hr. og fru Danmark, men det er den vej jeg synes det burde gå.
Jeg forsvarer på ingen måde den måde at drive sin forretning på, jeg påpeger bare at:
1: Det er tilladt at tage ansvar for egne handlinger, også selvom man er under det beskyttede prædikat "Forbruger".
2: Der er ting jeg hellere ville have fokus på end en småfusker. I det store billede gør denne sag jo ingen forskel. Så lav hellere en gennemarbejdet udsendelse om måneden, og slå på kvalitet fremfor kvantitet.
Bliv gratis medlem