Er det ik af ens fejl, at man lære? Man lære intet af medgang, det er først når fejlene laves, at man får øjnene op, og tager tingene til efterretning... Totalt Of Topic, men det er jo sandt... |
Hej Jesper.
Vi kan godt blive enige om, at jeg ikke har fortiet noget, så hvad er problemet. Jeg har heller ikke sagt, at jeg er mlm ekspert!
Som du er bekendt med, så har mange spørgsmål til Zinzino været omkring pris, garanti, returret etc. Derfor har det relevans, at jeg ikke arbejder for selskabet. Jeg siger åbenlyst, at jeg kender Peter, hvilket i dine øjne gør mit utroværdig, fordi jeg har skrevet, at jeg ikke arbejder med Zinzino. Mit argument er, at jeg derfor er den eneste, som kan komme med en vurdering af manden.
Jeg forstår ikke helt, når du skriver, at jeg kunne have fortalt, hvordan tingene i virkeligheden hang sammen! Tænker du her på, at jeg kender Peter? Har jo netop fortalt, hvordan tingene hænger sammen, så hvad efterlyser du? At Peter ikke deltager her, kan der være mange årsager til. Kan ikke forestille mig, at Zinzino sætter sig tilbage, så de er nok en smule taktiske!
Omkring det er få nye forhandlere! Går Network Marketing ikke ud på at få nye forhandlere? Hvordan havde du forestille dig, at man skulle bygge forretningen, hvis ikke man fik nye forhandlere? At Ekstrabladet kritiserer Zinzino for at skaffe nye forhandlere, er da ekstremt grundløst!
Som sagt! Skruen uden ende!
Hilsen
Anders