Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 12 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Fashion-Seller:
At metoderne hvorpå de så sælges er latterlige, og MLM ofte er utroværdigt er en anden side af sagen...

Hov det skulle jeg til at nævne da jeg mente det var meget relevant, men så siger du det er en anden side af sagen - hvordan kan det være en anden side af sagen?

Fordi branding af et produkt er en ting, mens salgskanaler og metoder er noget andet... Så fordi prisen er høj, så har det intet med humbug, så længe forbrugeren bare på ærligvis vælger hvor de vil handle...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 00:05 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til dem af jer der åbenbart ikke fatter at google kan i søge på zinzino og finde direkte kontakt til support her...

https://www.zinzino.com/customer/(S(4s2qmk55mg2lnrbgjv0s0k33))/engine.proxy

Jeg har tilkendegivet min holdning og til dem der søger svar på priser kan vi diskutere pr. mail eller pr. telefon.. Er i en smule smarte finder i ud af mit telefon nummer ved at kigge lidt på min profil..

Over and out herfra...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17 | Låst

Hej Morten

Hvorfor starte en debat , når du ikke vil debattere så har det været forkert af dig  at lave dit indlæg , du vil kun snakke per tlf. eller per mail , der findes et sponsor links du kan købe her på amino.dk så behøver du ikke at debattere .Smile

Evt. hvor bliver den af der startet tråden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:23 | Låst

Vedr. priser.

Nu er det ikke helt unormalt, at importerede produkter koster mere i Skandinavien. Langt de fleste produkter, som man kan købe i butikkerne i Danmark, kan købes meget billigere via nettet fra andre lande. Købte en masse fed Ed Hardy i New York for lidt siden, men herhjemme skal jeg betale prisen X 3! Det samme gør sig gældende for Nike, Sony etc.

Her undgår man også 25% moms, men tilgengæld har man ikke samme service, hvis maskinen skulle gå i stykker.

Til Zinzino folk! Når man køber en maskine, får man så ikke en masse andet med? Mindes at der kommer en hel kasse med lækkerier lige fra Kaffe til Chokolade.

Hilsen

Anders.

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:32 | Låst

Anders Petersen:

Vedr. priser.

Nu er det ikke helt unormalt, at importerede produkter koster mere i Skandinavien. Langt de fleste produkter, som man kan købe i butikkerne i Danmark, kan købes meget billigere via nettet fra andre lande. Købte en masse fed Ed Hardy i New York for lidt siden, men herhjemme skal jeg betale prisen X 3! Det samme gør sig gældende for Nike, Sony etc.

Her undgår man også 25% moms, men tilgengæld har man ikke samme service, hvis maskinen skulle gå i stykker.

Til Zinzino folk! Når man køber en maskine, får man så ikke en masse andet med? Mindes at der kommer en hel kasse med lækkerier lige fra Kaffe til Chokolade.

Hilsen

Anders.

Nu må jeg grine ekstra meget - og det gør jeg i forvejen når jeg læser noget fra MLM.

Men jeg er helt sikker på du er manden der skal stå i spidsen for at give MLM et bedre rygte - du argumentere som MLM folk og din retorik er helt tilsvarende.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:44 | Låst

Morten:
Er i en smule smarte finder i ud af mit telefon nummer ved at kigge lidt på min profil..

Nej det er vi nok ikke...

Morten:
Over and out herfra...

Ja løb som Bo Hamburger og alle de andre Zinzino pushere.

Gem jer - Gem jer.

Jeg noterer mig at du ikke har besvaret vores sprøgsmål.

Men held og lykke med projektet.
Over and out herfra...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:49 | Låst

Bare det norske layout og billederne deri  får min mavesæk til at vende sig...det stinker af plat og fusentasteri og det er bedrøvligt at de mennesker som lader sig forblænde af sådanne lede karle ikke kan tænke selvstændigt og vurdere hvad der ret og vrang.

For nylig hørte jeg igen om et kvinde menneske som smidt  5.000.- ud i verdensrummet via Western Union for at få en lille skødehund leveret fra England. Hvad er det i folks hjerner der gør at de ikke kan sortere i hvad der er skidt og hvad der er kanel. Disse kaffemaskine/ hundehandlere/støvsugerbander  fra Camerun og København m.v. har frit spil, da det åbenbart ikke vurderes om det er OK eller ej. Kortsigtet griskhed og ta røven på alt og alle omkring dig mentaliteten, bare jeg får dollartegn i øjene. Ikke mærkelig at danskerne kaldes NORDENS JØDER i vores nabolande og at svenske handelsfolk foretrækker at bruge engelsk, når man handler med dansken for at "undgå misforståelser" pænt omskrevet !

Og undskyld til alle jøder det er ikke ment racistisk men blot talemåde som basererer sig på grove fordrejninger og animationer at et folkeslag. 

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 10:49 | Låst

Hej Kim.

Tak for dit kompliment! Vi må se om projektet lykkedes med tiden, selvom du næppe bliver omvendt :-) Skulle jeg fejle, så ligger 80% af min forretning udenfor Danmark, så jeg overlever nok!

Vedr. min argumentation så bestemmer modtageren budskabet, men mine argumenter er de facto, så dem kan der ikke pilles ved.

Held og lykke med dine projekter.

Hilsen

Anders

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:52 | Låst

Anders Petersen:
Vedr. min argumentation så bestemmer modtageren budskabet, men mine argumenter er de facto, så dem kan der ikke pilles ved.

Modtageren bestemmer budskabet? Tror du at du lever i 60'erne? I så fald så prøv at se om du om ikke andet kan komme ind i 90'erne og dermed lidt tættere på os andre der lever i det 21. århundrede.

Ja, vi må se :)

Hvor længe har du været i gang med dit MLM-foretagende? Sådan helt ærligt - jeg ved godt man skal pynte lidt på det, men vær nu sød at lade være.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 10:56 | Låst

Hej Jørgen.

At modtageren bestemmer budskabet er første lektion i markedsføring, og er i den grad hvordan nymoderne reklamefolk tænker! Om man havde samme tankegang i 60´erne, ved jeg ikke!

Jeg har været i gang i 1 år, men arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino!

Og jeg pynter ALDRIG på min forretning!

Hilsen

Anders

Side 12 ud af 31 (310 indlæg)