Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 13 ud af 31 (310 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Jeg har været i gang i 1 år, men arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino!

Nej, men du arbejder med MLM - det var det jeg spurgte om.

Selvfølgelig pynter du ALDRIG på din forretning, det er der ingen der udtaler at de gør :) Og så er der nogen (måske dig heriblandt?) der forlanger troværdighed.

Jeg pynter på min forretning hvis det kan gavne mig i en forhandlingssituation hvis det kan gøre kunden mere tryg. Det er fup og fidus, og det er vi mange der gør. Hvis vi ellers derudover kan leve op til vores forpligtelser og mere til er det ikke videre problematisk.

F.eks. vil en MLM-pusher der skal sælge sit produkt til en ny "forhandler" fremstå mere troværdig og successfuld hvis han pynter lidt på sandheden - og det er ikke nogen forbrydelse hvis du spørger mig, idet det sker i god tro til et godt koncept og/eller et godt produkt.

Hvor mange penge har du tjent på det år og har du arbejdet fuldtid?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:11 | Låst

Hej Jørgen.

Mener at folk skal have info, som er repræsentativt for flertallet. Altså kan folk ikke bruge min historie til noget, da jeg har en helt anden baggrund end de fleste. Har været selvstændig i 8 år, sidder i en del bestyrelser og har i det hele taget erfaring med at drive forretning. For mig har det været let at opbygge et netværk, men sådan er det ikke for de fleste. Folk skal vide, hvad der kræves for at få succes, så de ikke føres bag lyset af latterlige overdrivelser.

Jeg er een af dem, som kan tillade mig at arbejde fuldtid med NWM!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Hej Fasion-Seller

Jeg er kommet til at holde helt af dig - du holder debatten i en god stil og er ikke så smooth som jeg først antog :-)

Fashion-Seller:

Husk nu på at hvis man skaber et brand, så betaler forbrugeren ik for produktet men brandet...

Klart og det er jo fair nok da man køber noget image osv.

Men kendetegnet for MLM er at det kun er produkter som kun sælges igennem MLM og ofte er produkter som de har eneret på eller selv opfundet.

Ofte er det cremer eller drikke som fyldt med vitaminer og antioxidanter osv. som nok er temmelig harmløse og har en virkning som at spise et stykke æble. Men de anprisninger som de kommer op med for at få det solgt er jo helt tossede. MLM har ikke på samme måde et brand at skulle passe på da anbefaliningerne kommer fra venner og bekendte.

Jo tættere du er på forbrugeren jo nemmere er det at overbevise enkelpersoner og det er det MLM går ud på.  At sælge tosse produkter som ingen kan gennemskue gemmen den tillid som der er mellem sælgeren og forbrugen, mellem venner og familie -  og det er her kæden knækker. MLM folk er jo hjernevasket til at tro på deres "produkt" og det der starter med en lille drøm om at tjene lidt ekstra får nogle til at blive griske og jo længere oppe du sidder i pyramiden jo mere grisk bliver du. 

Men så længe at pyramiden fodres med tillid i bunden - så strømmer pengende ind.

MLM er effektiv og en meget stærkt metode.

Jeg mener hvis en af mine venner fortæller mig at en given drik er supergod (fordi han er overbevist gennem regulær hjernevask og måske drevet af løfter om store biler osv) så er jeg måske ikke så skeptisk som jeg ville være nå jeg er bevist om at dette er en salgssitutation. Fordi alt foregår bag lukkede dører så kan man spille afsted med hvad som helst (og det skal ikke på kamera) for at overbevise - det kan Bilka, NIke osv. ikke.

Desværre er det 99% tosser som kommer ind i disse MLM organisationer. Enten er det folk som ikke fatter hvad de sælger og gør, måske drevet af et ønske at være en succes eller så er det folk som er griske og som faktisk er temmelig ligeglade med mennesker og produkterne - så længe der kommer kr. ind. Sidst nævnte gruppe er ofte begavede mennesker og kan formulere og argumentere korrekt - men uden moral og en god portion griskhed.

MLM er som metode fin nok - men det er de personer som udnytter det til salg af tosse produkter til tosse priser.

Jeg vil hellere blive bondefanget i Bilka end af mine venner som måske ikke engang ved at vedkommende er med i et scam/pyramide.

Og nej man kan ikke spare penge på produkter via MLM der er alt for mange niveauer der skal have en del.

Så tosser der sælger tosse produkter med tosse argumenter og til tosse priser.

Zinzion er et klasse eksempel på hvordan man bedrager folk. Måske er produktet endda fint nok men jeg ved det er noget scrap hvor man skal binde sig til at købe Zizino pods til overpriser endda med dårlig kaffe.

Kim den tossegode

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:22 | Låst

Hvis man søger på CVR registret på Zinzino Aps og deres cpr nr. så kommer nedenstående oplysninger frem, at selskabet har adresse hos
c/o Maqs Law Firm Advokat A/S
Pilestræde 58 4
1112 København K
og hvis man er lidt nysgerrig og klikker videre på "vis alle virksomheder på denne adresse", så er der  7 (skriver s y v ) sider med virksomheder, fonde ASX Aps  etc. der er enten tvangsopløste, i konkurs, i likvidation eller ophørt. Der er et fåtal aktive uden anmærkninger. Bl.a. noget ved navn Zystems Solutions, filial af Zystems Solutions by ENFO AB, Sverige. Måske bare en tilfældighed men måske p g a Z i navnet et sammenhæng. Jeg undersøger lige og vender tilbage.... Men hvis Zinzino kaffe systemet har adresse og tilhørighed med CVR nr 27266940, så ville jeg nok tænke mig om. Ikke fordi der er nogen plet eller anmærkning på selskabet ifølge CVR registret men det er forundrende at de har adresse hvor så mange andre har lidt en kedelig skæben. Se kopi for neden fra CVR.dk :
ZINZINO ApS
Webreg.dk
Er dine virksomhedsoplysninger ikke korrekte?

Opdatér på Webreg
Selskabsrapport (16,00 kr.)
Format: Pdf Csv Excel
Antal:  1
Læg i indkøbskurv
Fuldstændig rapport (32,00 kr.)
Læg i indkøbskurv
Forretningssteder (25,00 kr.)
Læg i indkøbskurv
Regnskaber
Regnskaber via e-mail:   37 kr.
Regnskaber via post:    100 kr.
Grønne regnskaber:        Gratis

Se tilgængelige regnskaber
Andre produkter
Tegningsudskrifter, sammen-skrevet resumé m.m.

Se oversigt.
Stamdata
Abonnement: Abonnér på denne virksomhed
Cvr-nr: 27266940
Startdato: 21.07.2003
Ophørsdato:
Adresse: c/o Maqs Law Firm Advokat A/S
Pilestræde 58 4
1112 København K

Vis alle virksomheder på denne adresse
Telefon:
Fax:
Email:
Branche: 643030 Investeringsselskaber
Virksomhedsform: 80 Anpartsselskab
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej
-->
Selskabsoplysninger
Binavn(e):
Senest offentliggjorte regnskab: 04.06.2009
Regnskabsår: Fra 01.01 til 31.12
Status: Selskabet er normalt
Journalsager: Ingen verserende sager.
Seneste registrering: 26.02.2007
Køb regnskaber: Klik her for en liste over tilgængelige regnskaber
-->
Øvrige informationer
P-numre for denne virksomhed:
1010000692  (ZINZINO ApS)
Indkaldelser til generalforsamlinger: Se oversigt
Dokumenter på EU-sprog: Se oversigt
Statstidende meddelelser: Se oversigt
Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:24 | Låst

Hej Kim.

Jeg er ked af at skulle sige dette her, men jeg er enig med dig :-)

Jeg har som sagt haft et mellemstort firma, som leverede produkter til Matas og apoteker. Når man driver sådan et firma, så skal man til enhver tid sørge for, at alle medarbejdere overholder gældende lovgiving, og sælger produktet indenfor, hvad produktet kan holde! Samme gælder Matas, som øser millioner i at træne deres personale, så produkterne i butikken ikke anprises forkert.

Ovennævnte SKAL også gælde for et network marketing firma. Vedr. claims på produkter, så skal der etableres såkaldte Claim lister, som bliver godkendt af rette myndighed. Team medlemmerne skal så holde sig til disse lister, og kan de ikke det, så skal de sparkes ud.

Hvor vidt et produkter er dårlig eller ej, bliver vi nok aldrig enige om. Det vigtigste er bare, at kunden er tilfreds og ikke føres bag lyset.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:29 | Låst

Hej Sejtræk.

De fleste network marketing selskaber har adresse hos en advokat i Danmark. Det skyldes, at selskaberne skal have en officiel importør, når de handler med fødevarer. Selskaberne er ikke interesserede i at have cash flow gennem Danmark, så man vælger udelukkende dette setup for at overholde gældende regler fra Fødevarestyrelsen.

Der er ikke noget hokus pokus ved det!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:36 | Låst

Anders Petersen:
Der er ikke noget hokus pokus ved det!

Nope!

Og at mange konkursramte firmaer har adresse hos en advokat er der heller ikke noget underligt i, da denne type selskaber ofte får adresse hos kurator.

Henrik

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:41 | Låst

Hej Henrik.

Godt set!!!

Anders

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 11:43 | Låst

Tak for den oplysning. Og Zystems ( ENFO AB) er et softwarehouse med hovedsæde i Sverige og der er ikke nogen link at finde til kaffe i deres materiale eller hos bolagsverket i Sverige.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 12:22 | Låst

Hvis man leder lidt, så finder man frem til en norman,Zinzino´s stifter/ejer Ørjan Sæle, og googler man hans navn, så kan man læse lidt og hvert. Ikke alt er så pænt, især  hans tidligere af pressen og Stortinget ( Norges Folketing) omtalt PYRAMIDE aktiviteter i et teleselskab hvor det gik rigtigt galt, mest for dem der hoppede på vognen. Hans mor sidder i Stortinget og har prøvet på at få lavet lidt "kreativt lovforslag" for at beskytte sin søns aktiviteter og specielt løfter om indtjenings muligheder, som er blevet forskønnede i sådan grad at Stortinget har taget disse aktiviteter op. Og med pressen skal det siges, at det  er det tung erhvervs- og dagpress og NRK som har omtalt Ørjan Sæle´s aktiviteter. Her er Zinzino´s ejerskab  ( note: Peter Sørensen bor på Orø og ejer også Cashflow Holding m.fl. selskaber og er dermed næst største ejer af Zinzino med 12,1%) :

« Tillbaka

ZinZino Holding AB
Hulda Lindgrens gata 8
Västra Frölunda

Hemsida:
www.seven.net

Logotype

Verksamhet
ZinZino Holding AB köper Seven Nox AB vars verksamhet består av marknadsföring och försäljning av koncept för hemmakaféet, såsom espressomaskiner, kaffe och tillbehör, genom direktförsäljning. Seven Nox har ett exklusivitetsavtal med Malongo/Rombouts vad gäller försäljning och marknadsföring av kaffe (s.k. ”pods”) filter och te, samt dess sortiment av espressomaskiner.

Ägare
Efter att ZinZino Holding AB köpt Seven Nox AB via en apportemission kommer ägarstrukturen att vara följande; Örjan Saele privat och via bolag 20,8%, Peter Sörensen via bolag 8,8%, Delvino Trust NZ 5,8%, Cashflow Holding APS 3,3%, O. Synnes Invest AS 3,0%, Jens-Ove Johannessen, privat och via bolag 4,7%, Daniel Lagesson via bolag 3,6%, Sophia Johansson 1,9%, Halstensen Invest 1,6%, VIVA Networks AB 1,5%, Network Funds AB 1,5%, Timio Skjold Pedersen 1,2%, MD Success AB 1,2%, Staffan Hillberg via bolag 1,0%, Hans Jacobsson via bolag 1,0%, Hans Lindroth 0,8%, Övriga (omkring 11.000 aktieägare) 38,6%.

Lista

Tid

Värdering

Övrigt
ZinZino Holding AB köper under våren 2009 Seven Nox AB via en apportemission. ZinZino Holding AB har innan köpet inte någon verksamhet. En notering planeras av ZinZindo Holding AB när så är lämpligt.
« Tillbaka

ZinZino Holding AB
Hulda Lindgrens gata 8
Västra Frölunda

Hemsida:
www.seven.net

Logotype

Verksamhet
ZinZino Holding AB köper Seven Nox AB vars verksamhet består av marknadsföring och försäljning av koncept för hemmakaféet, såsom espressomaskiner, kaffe och tillbehör, genom direktförsäljning. Seven Nox har ett exklusivitetsavtal med Malongo/Rombouts vad gäller försäljning och marknadsföring av kaffe (s.k. ”pods”) filter och te, samt dess sortiment av espressomaskiner.

Ägare
Efter att ZinZino Holding AB köpt Seven Nox AB via en apportemission kommer ägarstrukturen att vara följande; Örjan Saele privat och via bolag 20,8%, Peter Sörensen via bolag 8,8%, Delvino Trust NZ 5,8%, Cashflow Holding APS 3,3%, O. Synnes Invest AS 3,0%, Jens-Ove Johannessen, privat och via bolag 4,7%, Daniel Lagesson via bolag 3,6%, Sophia Johansson 1,9%, Halstensen Invest 1,6%, VIVA Networks AB 1,5%, Network Funds AB 1,5%, Timio Skjold Pedersen 1,2%, MD Success AB 1,2%, Staffan Hillberg via bolag 1,0%, Hans Jacobsson via bolag 1,0%, Hans Lindroth 0,8%, Övriga (omkring 11.000 aktieägare) 38,6%.

Lista

Tid

Värdering

Övrigt
ZinZino Holding AB köper under våren 2009 Seven Nox AB via en apportemission. ZinZino Holding AB har innan köpet inte någon verksamhet. En notering planeras av ZinZindo Holding AB när så är lämpligt.
Ägare

Ifølge www.nyemissioner.se

Side 13 ud af 31 (310 indlæg)