Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 13 ud af 31 (310 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:
Jeg har været i gang i 1 år, men arbejder som tidligere sagt ikke med Zinzino!

Nej, men du arbejder med MLM - det var det jeg spurgte om.

Selvfølgelig pynter du ALDRIG på din forretning, det er der ingen der udtaler at de gør :) Og så er der nogen (måske dig heriblandt?) der forlanger troværdighed.

Jeg pynter på min forretning hvis det kan gavne mig i en forhandlingssituation hvis det kan gøre kunden mere tryg. Det er fup og fidus, og det er vi mange der gør. Hvis vi ellers derudover kan leve op til vores forpligtelser og mere til er det ikke videre problematisk.

F.eks. vil en MLM-pusher der skal sælge sit produkt til en ny "forhandler" fremstå mere troværdig og successfuld hvis han pynter lidt på sandheden - og det er ikke nogen forbrydelse hvis du spørger mig, idet det sker i god tro til et godt koncept og/eller et godt produkt.

Hvor mange penge har du tjent på det år og har du arbejdet fuldtid?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:11 | Låst

Hej Jørgen.

Mener at folk skal have info, som er repræsentativt for flertallet. Altså kan folk ikke bruge min historie til noget, da jeg har en helt anden baggrund end de fleste. Har været selvstændig i 8 år, sidder i en del bestyrelser og har i det hele taget erfaring med at drive forretning. For mig har det været let at opbygge et netværk, men sådan er det ikke for de fleste. Folk skal vide, hvad der kræves for at få succes, så de ikke føres bag lyset af latterlige overdrivelser.

Jeg er een af dem, som kan tillade mig at arbejde fuldtid med NWM!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Hej Fasion-Seller