Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 1 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ved at opbygge en stor organisation i



Skandinavien, i samarbejde med Europas

førende kaffefirma -ROMBOUTS- som ligger



i Belgien.



Jeg har brug for dygtige folk, som har lederkvalifikationer



og som er god til at snakke med andre mennesker.




Jeg har også brug for en masse Zinzino kunder.



Få din helt egen hjemmeCafè.


Det vi tilbyder er kvalitetskaffe fra et af Europas førende


kaffefirma -ROMBOUTS- som ligger i Belgien.


Rombouts er bla. kongelige hofleverandør og forsyner cafèer,


restauranter, hoteller og kontorer i Belgien og Frankrig med


deres kaffe.


Hvorfor er det så lige du skal have en hjemmecafè?


Fordi jeg mener at du fortjener det bedste og kun det bedste.


Du kan læse mere på www.zinzino.com


Hvis man vil igang som Zinzino partner kan du se hvor


mange penge der er at tjene hvis man laver et lille stykke arbejde


Du får imellem 150 - 400 kr pr kunde du finder og du vil få en tilbagevendende

indkomst på 150 kr pr år hvis din kunde drikker 2-3 kopper kaffe pr dag.

  5 kunder:  750    - 2000  +  tilb.indkomst på    750 pr år.

15 kunder: 2250    - 6000  +  tilb.indkomst på  2250 pr år.

25 kunder: 3750 - 10.000  +  tilb.indkomst på  3750 pr år

Hvis din nye partner også finder nye kunder tjener du det samme pr kunde.


Så hvad venter du på.....start som Zinzino-Partner nu og vær med til at lave en

kanon indkomst må meget kort tid.


Glæder mig til at høre fra dig.


kontakt mig her på siden eller skriv til min mail på t.bundgaard@ofir.dk



M.v.h.Thomas











Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
"Så hvad venter du på.....start som XXXX nu og vær med til at lave en kanon indkomst må meget kort tid."

Sådan en sætning skræmmer mig mere end den lokker.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
 Hej Dimitri
 

Hvorfor skræmmer det dig?

 

M.v.h. Thomas


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person
Fordi det kan foranlede folk der ikke arbejder med Network Marketing, til at tro at blot ved at købe en forretning så kan de tjene kassen.

Ja, man kan sagtens tjene kassen igennem Network Marketing, men det er ikke ''bare'' noget man går ud at gør, og når folk ikke får indfriet forventningerne har vi endnu flere der taler dårligt om branchen.

Network Marketing skal, efter min mening, behandles som enhver anden forretning, og her går man ikke ud og siger: " Køb denne forretning på Strøget, Du kan tjene kassen på kort tid".

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri.
 

Jeg ved godt hvad du mener. for nogle kan det godt lyde for godt til at være sant.

Jeg kan kun skrive det jeg selv har oplevet med Zinzino og jeg har faktisk opbygget en god indkomst på kort tid.

Alt kan lade sig gøre hvis man tror på det man laver og man får den rette uddandelse og hjælp til sin forretning.

 

M.V.H Thomas


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
''Alt kan lade sig gøre hvis man tror på det man laver og man får den rette uddandelse og hjælp til sin forretning.''

Korrekt, alt kan lade sig gøre for der virkelig vil det, og ikke giver op.
Der hvor jeg ser et problem, er når den gennemsnitlige Dansker køber en forretning og tror at nu kan jeg gå ud og sige mit arbejde op om en måned, og købe et hus på fiji om to, måske tre måneder. Her kommer de til at se virkeligheden i øjnene, for uanset hvilken forretning der er tale om, så skal der knokles.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
"indkomst på 150 kr pr år hvis din kunde drikker 2-3 kopper kaffe pr dag."

 

Det hørtes ikke i utgangspunktet ut som en veldig god kompensasjonsplan for de der vil drive med dette. 150 kroner per år om kunden drikker 700-1000 kopper kaffe om året.

 

Hvor kan jeg finne kompensasjonsplanen? Og hva er prisen kunden betaler for de 700-1000 kopper kaffe kontra de 150 du tjener på om han/hun gjør det.

 

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no
Skype: amoinvest

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal da godt nok - i det regnestykke - have en ordeeeentlig kundeflade (det er vidst udover det man kalde nærmeste omgangskreds) - for at leve af den forretning.
Zinzino manden må lige op med en bonusplan... eller et mere håndtérbart regnestykke.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-05-2007 10:36:54 Forfatter: Lasse Burholt Man skal da godt nok - i det regnestykke - have en ordeeeentlig kundeflade (det er vidst udover det man kalde nærmeste omgangskreds) - for at leve af den forretning.
Zinzino manden må lige op med en bonusplan... eller et mere håndtérbart regnestykke.

MVH


Mon ikke der er mulighed for at opbygge et forhandlernetværk også ;-)

/Charly
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at Thomas har skrevet dette indlæg i en god mening, med håbet om at han via nettet, ville finde de personer der skulle til for at bygge hans netværk. Desværre er dette ikke måden at bygge et netværk på, mest fordi at det ikke er dublikerbart. Jeg er klar over at dette er en selvmodsigelse, for selvfølgelig kan jeg kommenterer på samme tråd, og selvfølgelig er du velkommen til at tage kontakt til undertegnede også, MEN når 1000 mennesker ligger en annonce op på nettet for at finde de personer de ønsker at lave forretning med, så er vi tilbage ved at chancen for at de lige vælger dig, at ringe til er næsten lige så lille, som chancen for at folk dukker op ved din hoveddør og spørger "undskyld, men er du ikke ham der sælger den der fantastiske kaffe fra zinzino?"

Selvfølgelig "tør" du at se hvor meget du kan tjene på forretningen zinzino, hvis du vælger at gå i gang. Som så mange andre forretninger er dette dog individuelt, hvor meget tid er du parat til at bruge om ugen? Har du det det kræver for at være selvstændig... kaldet vedholdenhed?
Faktum er at du på 6 måneder, med en indsats på ca. 7-10 timer om ugen, kan opbygge en ekstra indkomst på 3 - 5000,- om måneden.
Se hvorfor vi tror på Zinzino er en god ide på www.mereinformation.nu
Vi har netop fået stor ros, fra det uafhængige netværksmagasin MLMnytt.se, de kan se hvad de skriver her:
http://mlmnytt.se/2008/01/drfr-r-zinzino-brilliant.html her citeres John Grabber fra Finiancel Times

Vi har netop fået en ny espresso maskine, da den blev lanceret i Frankrig solgte den 45.000 eksemplarer den første måned, vil du se den?

 her er vores promo video.

Hvis du ønsker at komme til en af vores forretningspræsentationer, kan du kontakte mig og jeg vil finde en der kan tage dig med til en præsentation i nærheden af hvor du bor. Bor du i yderområderne af Danmark, eller i Sverige/Norge/Færøerne vil det formodentligt blive en 1 til 1 præsentation i første omgang.

De bedste Hilsner

Tim Skjold Pedersen

tim.skjold@hotmail.com

Side 1 ud af 31 (310 indlæg)