Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 4 ud af 31 (310 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, nu tog jeg kun stilling til navnet - ikke til produktet....

Men jeg tager hatten af for den research du gjorde dig, før du svarede på mit indlæg..

For the record - med alt det jeg laver til daglig, så virker 4-5 år sq som lang tid..... er dog stadig ikke blevet kaffedrikker og bliver det nok aldrig, Zinzino eller ej..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:09 | Låst

Emil Larsen:

Well, nu tog jeg kun stilling til navnet - ikke til produktet....

Men jeg tager hatten af for den research du gjorde dig, før du svarede på mit indlæg..

Det er nu osse for lige at "drille lidt" - for bare LIDT research kan jo ofte give en dialog en helt anden mening - ligesom det faktum at du finder navnet Zinzino humoristisk, selvom du arbejder for et selskab der kalder sig SAPLING... ;-) where did THAT come from?

Spøg til side - og ja, 4-5 år virker som længe - but damn, tiden flyder osse hurtigt!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:46 | Låst

(Hehe, sandt nok...)^2

:)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:35 | Låst

endnu et piratskip med lykkesøger som narres af snu bagmænd med fortid i andre lignende fup foretagener som bla. KIRKBY Støvsuger, ringer det stadig i ørerne? Dyrk heller de rigtige pyramider i Ægyptien og tænk efter og brug kræfter på et eget projekt istedet for disse nederdrægtige fup og snyd din næste og nærmeste for din egen vindings skyld. It really sucks.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:07 | Låst

Jeg kan se at i(zinzino) har fået dårlig omtale på ekstrabladet, har det noget på sig ?

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:08 | Låst
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 15:54 | Låst

Tak for linket, MP.

Tror jeg smutter ud og koper EkstraBladet nu :)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:08 | Låst

Jesper G:

Tak for linket, MP.

Tror jeg smutter ud og koper EkstraBladet nu :)

// Jesper

Haha - lige mine ord.

Det er godt nok snedigt at man læser deres artikel og så var det kun en demo-version - der var også en stemme i mit hovede der sagde jeg skulle købe ekstrabladet.

De er fandme snedige :-)

VH Jørgen Olsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 16:09 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Læs lige Chefredaktørens leder..

Jeg mener helt seriøst at dette medie luderi bør lukkes... og jeg håber virkelig at både Disafo og Zinzino sagsøger røven ud af bukersne på ekstrabladet.....

Det nødvendige medie

HVER DAG LÆSER en halv million danskere Ekstra Bladet. De fleste køber avisen i kiosker og butikker. Ekstra Bladet er landets største formiddagsavis. Det forpligter. Når folk ser vores plakat eller forside, skal det krible og krable: ”Den avis må jeg have fat i.” Ekstra Bladet skal være avisen med de overraskende nyheder. Fræk, respektløs, grænseoverskridende, højtråbende og troværdig. En avis, man kan hade eller elske. Men som aldrig er ligegyldig. Den nødvendige avis.

I artiklerne samlet her på ekstrabladet.dk fortæller vi om et bladhus, som aldrig går i seng. Et dagblad, som døgnet rundt følger begivenheder i ind- og udland. Ekstra Bladet har med rette ry for at være en avis, der går lige på og hårdt. En avis, der taler rent ud af posen og i ofte stærke reportagefotografier viser, hvordan verden ser ud. Vi leverer hårdtslående og afslørende journalistik. Bagmænd, svindlere og platugler bryder sig ikke om Ekstra Bladet. Ministre, direktører og fagforeningsbosser er heller ikke altid begejstrede. Det er vi ligeglade med. For Ekstra Bladet er ikke en avis, der bare skal behage.

EKSTRA BLADET ER ikke bange for tabuer. Vi kalder tingene ved deres rette navn - og lader andre om at tale udenom. Ekstra Bladet er Danmarks politisk mest ukorrekte avis - stiller de spørgsmål, som andre ikke tør. Ekstra Bladet er aldrig i regering. Altid i opposition. Vi løber aldrig bare med strømmen. I Ekstra Bladet er vi udholdende, graver og borer og holder ikke op, fordi nogen bliver sure. I Ekstra Bladet møder du den benhårde journalistik, som skaber larm og ballade, men sætter dagsorden og debat. Indimellem forargelse. Men Ekstra Bladet er også avisen, der lægger vægt på god underholdning, sport og alt det sjove og frække. Vi kan være meget bidske - men gerne med et glimt i øjet. Alvorlig uden at være kedelig.

FIND DIG I EKSTRA BLADET eller find dig i hvad som helst siger vi i vores imagekampagne. Det forpligter. Ekstra Bladet er vagthunden, som bider hårdt, når myndigheder, magthavere, offentlige eller private virksomheder og institutioner begår fejlgreb. Alle avisens journalister og fotografer er sporet til den opgave. Men uden læserne gik det ikke. På Ekstra Bladet er vi hver eneste dag i tæt kontakt med et stort antal læsere. Dagligt modtager vi masser af breve, e-mails og telefonopringninger fra folk, som er kommet i klemme i systemerne. Som brænder inde med en sag, de synes fortjener at blive trukket frem i lyset. Som er blevet udsat for elendig behandling på institutioner og i virksomheder. Eller som synes, at noget er så groft, at det må frem til debat. Alle henvendelser bliver nøje gennemgået. Mange af disse sager havner i avisen - og en del finder en løsning. Ekstra Bladet sætter skub i tingene. I et samfund med masser af organisationer, foreninger, lobbyister og pengemagt er der brug for en avis, der varetager interesserne for de mennesker, der ikke har nogen til at tale deres sag. Den opgave løser Ekstra Bladet.

FORESTIL DIG EN verden uden Ekstra Bladet? Det ville være et andet samfund. Mange ville fryde sig, hvis de kunne slippe for Ekstra Bladet. Hvem skulle så kigge dem i kortene, afdække og afsløre ? Men de slipper ikke. For Ekstra Bladet vil fortsat passe opgaven som den vakse, vågne og kritiske vagthund. Som Danmarks mest nødvendige avis. Hvordan vi løser den opgave, kan du læse meget mere om ved at klikke på emnerne i spalten til højre.

Med venlig hilsen

Poul Madsen, ledende chefredaktør

Side 4 ud af 31 (310 indlæg)