Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 5 ud af 31 (310 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 16:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej..

Nej det har ikke noget på sig... Zinzino leverer produkter på lige fod med Tupperware og FLP.... osv..... og vi er optaget som prøve medlemmer i DISAFO.... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42 | Låst

Jeg giver chefredaktør ret i de er sensation skabende , med de ikke seriøse Ekstra bladet det er de ikke ,vis du læst artiklen siger de det ligner et pyramide spil , at det er rigtigt ja  , jeg synes det er  yderste dumt at Bo Hamburger stjal et af Ekstrabladet Bladets kamera , det synes jeg er yderste mistænkelig , at der er da forgået noget du i ikke siger er sandt , hvad det ved jeg ikke og vidste Vis det ikke er sandt at han stjal kameraet , intet lusket har forgået håber jeg i sagsøger ekstrabladet.

Overskriften er sensationskabende med læs lige artiklen, om hvad der står

Debattere her på amino.dk , der er 2 sider af en sag , det er let nok angribe når den anden ikke svare igen, altså chref redaktøren og Bo Hamburger

Du kunne evt. få de impliceret partner til give deres udlægning af sagen , da det ikke dig var dig der var med til mødet

Med mit umild bart indtryk er at Ekstra Bladet ikke tør lyve om at et kameraer blevet stjålet , hvad der forgået er sand synderlige vis noget i ikke vil frem med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 17:51 | Låst

Hvorfor skulle han løbe med et  kamara, hvis der ikke var noget lusket ved seancen. ?

Thomas

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:04 | Låst

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:06 | Låst

agel4you:

man kan også bare gå ind på ekstra bladet hjemmeside, de har en reklame kørende, at man kan score kassen hver dag :-)

hæ hæ hæ

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:08 | Låst

Hej Jørgen

Ja, så er jeg tilbage med en EkstraBladet til 16 kroner. Den er lidt billigere end en kaffemaskine til 5.990,-.

De stakkels tosser i Forbrugerrådet har åbenbart ikke forstået hvilken fantastisk mulighed Zenzino er. 

Lad være med at gå ind i det her. Man skal ikke lade sig lokke, selv om sælgeren fortæller, hvor fantastisk det er, og hvor mange penge man kan tjene på det.

siger deres jurist til EkstraBladet.

Som fortalerne for MLM gentagende gange har skrevet på Amino forgøgler seriøse networkere ikke folk hurtig rigdom, men realistisk information om det hårde arbejde man skal udføre for at få sucess i MLM. Efter Peter Sørensen har forklaret han kører BMW osv, siger han til EkstraBladets journalist:

Jeg drømmer om Ferrari og en villa til ti millioner kroner, der bliver det næste. Og som du sagde her den anden dag, Bo, kan du ikke leve fo runder en million om året.

Bo Hamburger forklarer også det er produktet som er i fokus, som jo er et hyppigt kritikpunkt:

Du skal ikke få for mange kunder. Det gælder om at få så mange partnere som muligt. Det er dem, du tjener dine penge på

Hvad angår venne-hvervning, så er det jo klart hvad Zinzino mener om den sag, men det kommer artiklen ellers ikke ind på:

Dette indebærer, at en partner anvender sit netværk af kontakter, til at markedsføre produkter, akkurat på samme måde som når du anbefaler en god film til dine venner. Partnere i Zinzino arbejder på samme måde, men anbefaler det fantastiske hjemmecafé system i stedet for. 

Som den etiske virksomhed Zinzino er anvender de 'Fairtrade' logo på deres forside. Det skyldes at man kan købe Max Harvelar kaffe, som er Fairtrade-mærket, gennem Zenzino. 

Er der nogen der ved hvad pods koster?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 18:09 | Låst

agel4you:

og?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:28 | Låst

Hej Morten

Morten:
Jeg mener helt seriøst at dette medie luderi bør lukkes... og jeg håber virkelig at både Disafo og Zinzino sagsøger røven ud af bukersne på ekstrabladet.....

For hvad? Hvad mener du EkstraBladet har gjort forkert?

Morten:
Ekstra Bladet skal være avisen med de overraskende nyheder. Fræk, respektløs, grænseoverskridende, højtråbende og troværdig. En avis, man kan hade eller elske. Men som aldrig er ligegyldig. Den nødvendige avis.

Jeg går ud fra det er dine fremhævninger, men jeg forstår ikke hvorfor. Jeg er da enig med EkstraBladets beskrivelse af sig selv - er du ikke det?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:40 | Låst

Der er så mange plattenslagere at det ikke er til at holde ud efterhånden, normale mennesker bliver mere eller mindre hjernevasket ved udsigten til hurtig penge! Det findes bare ikke! Hårdt arbejde og Investeringer i fremtiden er noget man kan bygge stort og længe på. Pyramidespil som ZinZino også er, surprise surprise, tror folk godt kan regne det ud hurtigt når man ser den måde de markedsfører sig selv på! De skjuler sig bag et opfundet produkt, nogle gange et reelt produkt som bliver misbrugt af pyramide organisationerne for at se legal ud. Derefter går det ud på at hverve så mange nye potentielle forhandlere som hver lægger en startkapital for at få lov til at forhandle dette fantastiske produkt! Altså de tjener pengene på de nye forhandlere som de får en procentdel af og ikke som man normalt skulle tro, ved at sælge produkterne! Det er set så mange gange nu og det er sørgeligt når folk som Bo Hamburger man burde stole på og mange måske ser op til misleder folk til at putte deres surt opsparede penge ind i dette foretagende som er et pyramide spil! Sørgeligt at se gode venner og kendte mennesker gå direkte efter det hurtige guld og skide på moral og etik, godt gået !

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49 | Låst

Hej!

Vi er helt normale forbrugere af dette produkt, som i øvrigt er et super produkt.

Og vi er aldrig blevet spurgt(af sælgeren), om vi vil forhandle produktet.

Det samme gælder for flere forbrugere, som vi kender personligt.

Mon ikke det hele er blæst op, og vi som forbrugere kan vel også være ligeglade med, hvordan Zinzino er

organiseret.

Side 5 ud af 31 (310 indlæg)