Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 9 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Vi er fakktisk enige på en lang række punkter, men desværre finder ingen ud af, hvad Bo har sagt på de optagelser. Der kan være mange årsager til, at han tager kameraet med, for han kender alle sider af pressen. Han kan nok også godt lægge 2 og 2 sammen, for Ekstrabladets udgangspunkt har vel næppe været, at fortælle om Bo Hamburgers nye spændende forretning :-)

Jeg har som sådan heller ikke noget imod, at aviser går efter selskaber, hvis deres jagt  bygger på facts. Problemet med historen om Zinzino er, at Ekstrabladet får Zinzino til at lyde ulovlig, hvilket ikke er tilfældet. Hvis Ekstrabladet bragte en historie om bankdirektørers høje lønninger, og så samtidig indikerede, at der var tale om en kriminel handling, så ville Ekstrabladet også få på buklen. En sådan historie ville jeg også tage afstand fra.

Omkring den ærlige networker så vil jeg påstå, at jeg aldrig selv har lokket nogen med i min forretning, lovet guld og grønne skove uden arbejde, anprist mine produkter til skyerne etc. Gjorde jeg det, ville en forside på Ekstrabladet være fortjent!

Omkring lovgivningen så ønsker jeg strammere regler på området.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 14:38 | Låst

Hej Kim.

Upassende at reklamere for mit produkt i en Zinzino tråd! Som jeg skrev tidligere, så tager jeg afstand fra folk, som lokker folk ind i network marketing. Jeg tager ligeledes afstand fra folk, som presser andre til at udnytte familie og venner! Jeg tager også afstand fra selskaber, som sælger særdeles tvivlsomme produkter!

Omkring den 1% som du snakker om, så skal den hæves til 5% som i andre lande. Dette kan vi kun gøre, hvis vi får en strammere lovgivning på området. Jeg så gerne, at selskaberne og deres fremgangsmåde skulle godkendes i Danmark, inden forretningen kunne starte. På den måde vil man tvinge selskaberne til at træne deres team medlemmer, så vi undgår gøglere, og vi vil kunne forhindre useriøse selskaber i at lancere i Danmark.

Det firma, som jeg arbejde for, er fuldstændig psyko med deres policies. Du må absolut ikke gøre noget som helst, som ikke er blevet godkendt af firmaet. Det er sådan alle firmaer burde være, så vi ikke har team medlemmer, som krydrer forretningen med latterlige claims om indtjening etc.

Vi lancerer snart en koncept, som jeg selv mener, vil kunne påvirke Network Marketings image i den rigtige retning. Hvis vi får ryddet op i branchen, så kan det være, at network marketing får den respekt og anerkendelse, som den har opnået i andre lande!

Med venlig hilsen.

Anders

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:51 | Låst

Ufatteligt kedelig debat. Zansino sælgere eller pyramidespilsdeltagere kan i da i det mindste ikke give os en pris for en kop af verdens bedste kaffe, som selveste paven drikker til morgenkaffe? Eller var det kongen af Skotland.. kan jeg ikke lige huske.

Vi vil ha en pris! Jeg sætter 300g Nescafe på at forbrugeren/køberen af produktet i dette pyramidespilsforetagende betaler en mérpris pr. kop end hvad han kunne finde det til andetsteds.

Pris tak. Og btw. så er det direkte ulækker at se Zenseo sælgere oprette sig og forsvare produktet..

Cvr. nummer ville da også være belejligt når det nu er efterlyst i tråden flere gange.

Er dette virksomheden?

Zinzino ApS
Pilestræde 58
1112   København K
Cvr. nr. 27266940

P.s. der er netop nu en maskine til salg på Gul og Gratis til 2.300 så logisk koster den formentlig en del mere..

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 16:27 | Låst

Nå her er prisen åbenbart:

Grund pris for en maskine er 3490 dkr.   Tilsvarende pris, som tilsvarende maskiner koster i dk...

Tegner man et 12 mdr. abonnement til 219 kr. på måned (60 pods) koster maskinen + cappuchino maker samt et mix af div. kaffetyper,  totalt 2390 + fragt... 

Kilde: http://www.amino.dk/forums/t/60250.aspx?PageIndex=4

Kan den bruge andre pods end Zinzinos?

Hvorfor kan man ikke finde et nr. til Zinzinos hovedsæde i DK?

Hvor lang tids garanti er der på produktet?

Hvorfor er det godt for forbrugeren at  maskinen leverer 16 bar?

Når man får besøg af en sælger og skriver under kan man så fortryde efterfølgende?

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 19:39 | Låst

Hej Maelstrom.

Hvad så! Betaler man en merpris for Zinzino kaffen i forhold til tilsvarende på markedet?

Vil blot se om jeg kunne score lidt Nescafe :-)

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 19:43 | Låst

maelstrom:

Ufatteligt kedelig debat. Zansino sælgere eller pyramidespilsdeltagere kan i da i det mindste ikke give os en pris for en kop af verdens bedste kaffe, som selveste paven drikker til morgenkaffe? Eller var det kongen af Skotland.. kan jeg ikke lige huske.

Godt indlæg med stor saglighed og dybde! Jeg elsker, når folk har argumenterne i orden og tager afsæt i fakta :-(

Hilsen

Anders

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 19:50 | Låst

Jeps jeg synes det lyder som overpris. Både for maskine og kaffe.

Men kan maskinen bruges til andet end zimzalabim kaffe kan man jo trods alt bruge den alligevel..

Du mener ligesom OP ik Anders? Er du også MLM fanboy ?

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 19:57 | Låst

maelstrom:

Jeps jeg synes det lyder som overpris. Både for maskine og kaffe.

Du mener ligesom OP ik Anders? Er du også MLM fanboy ?

Ok, så kriteriet for hvor vidt kaffen er dyr eller ej, hviler på din egen personlige mening! Hmm, så skulle jeg ikke have sat næsen op efter Nescafe!

Om jeg er mlm fanboy! Jeg er fan at Network marketing udført professionelt med et ordentligt produkt. Jeg er modstander at Network Marketing udført af amatører og med et skod produkt!

Husk nu! Verden er ikke sort og hvid!!!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:58 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders,

Du gør dig på Amino til fortaler for professionel og seriøs network marketing og udnævner vist dig selv til "top 5%" af hæderlige MLM-personer i en anden tråd. Du udtaler dig om Zinzino på baggrund af en avisartikel vi begge har læst, men kender intet til firmaet. Du forholder dig ikke til kritikken, du svarer ikke på konkrete spørgsmål, men konkluderer blot at Zinzino er 100% i orden. Du negligerer totalt at Bo Hamburger stjæler Ekstrabladets kamera og mener ikke blot tvivlen skal komme ham til gode - du mener faktisk at hans handling er fuldt ud retfærdiggjort. 

Kritik af MLM affærdiger du med at folk er "mlm hadere" og at pressen er onde. Stop dog klynkeriet og lad os få et mandfolk på banen der kan svare for sig. Skidt være med detaljer som prisen på den enkelte pod, men lad os da få noget ansvarlig ledelse på banen. Den slags findes i alle seriøse virksomheder.

For folk uden økonomiske interesser i MLM, er det nok nemt at forstå hvorfor Bo Hamburger stjæler kameraet. Det gør han fordi han gør en uheldig optræden på optagelsen. Hvorfor tåler det ikke dagens lys?. Zinzinos ledelses manglende kritik kunne skyldes, at det var de samme der besøgte EkstraBladets journalist. 

Hvor om alting er, så kan jeg ikke bebrejde andre for at konkludere skidt om MLM, hvis dine indlæg repræsenterer de mest seriøse i branchen.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 20:14 | Låst

Hej Jesper.

Hvad er det egentlig at kritikken i Ekstrabladet lyder på? Der bliver snakket om pyramidspil, online gambling og vennehvervning, men det har jo ikke noget med Zinzino at gøre.

Kan du ikke fortælle mig, hvad Zinzino konkret har gjort forkert, så skal jeg besvare konkret!

At Bo stikker af med kameraet kan jeg egentlig godt forstå. Har selv optrædt på tv i forbindelse med et andet projekt (ikke mlm), og jeg kunne nærmest ikke genkende indslaget, da det blev sendt. For 3 måneder siden, ville tv udspørge mig igen! Jeg takkede pænt "ja tak", men satte som krav, at vi selv fik lov til at optage samtidig, så vi havde en orginal version. Dette kunne vi ikke få lov til! Hmm...

Og jeg kender faktisk en del til Zinzino, ellers var mine indlæg bundløse!

Og jeg har intet imod kritik, hvis den tager afsæt i fakta. Jeg hykler ikke, men synes det er banalt at skulle argumenter mod lomme filosofi!

At pressen skulle være onde, kommer heller ikke fra mig. Jeg har 2 journalister i familien, som desuden også har gennemgået artiklen! Hvis du læser, hvad jeg skriver, så tager jeg afstand fra skud fra hoften journalistik!

Hilsen

Anders

Side 9 ud af 31 (310 indlæg)