Hej Jørgen. Vi er fakktisk enige på en lang række punkter, men desværre finder ingen ud af, hvad Bo har sagt på de optagelser. Der kan være mange årsager til, at han tager kameraet med, for han kender alle sider af pressen. Han kan nok også godt lægge 2 og 2 sammen, for Ekstrabladets udgangspunkt har vel næppe været, at fortælle om Bo Hamburgers nye spændende forretning :-) Jeg har som sådan heller ikke noget imod, at aviser går efter selskaber, hvis deres jagt bygger på facts. Problemet med historen om Zinzino er, at Ekstrabladet får Zinzino til at lyde ulovlig, hvilket ikke er tilfældet. Hvis Ekstrabladet bragte en historie om bankdirektørers høje lønninger, og så samtidig indikerede, at der var tale om en kriminel handling, så ville Ekstrabladet også få på buklen. En sådan historie ville jeg også tage afstand fra. Omkring den ærlige networker så vil jeg påstå, at jeg aldrig selv har lokket nogen med i min forretning, lovet guld og grønne skove uden arbejde, anprist mine produkter til skyerne etc. Gjorde jeg det, ville en forside på Ekstrabladet være fortjent! Omkring lovgivningen så ønsker jeg strammere regler på området. Hilsen Anders |
Hej Kim.
Upassende at reklamere for mit produkt i en Zinzino tråd! Som jeg skrev tidligere, så tager jeg afstand fra folk, som lokker folk ind i network marketing. Jeg tager ligeledes afstand fra folk, som presser andre til at udnytte familie og venner! Jeg tager også afstand fra selskaber, som sælger særdeles tvivlsomme produkter!
Omkring den 1% som du snakker om, så skal den hæves til 5% som i andre lande. Dette kan vi kun gøre, hvis vi får en strammere lovgivning på området. Jeg så gerne, at selskaberne og deres fremgangsmåde skulle godkendes i Danmark, inden forretningen kunne starte. På den måde vil man tvinge selskaberne til at træne deres team medlemmer, så vi undgår gøglere, og vi vil kunne forhindre useriøse selskaber i at lancere i Danmark.
Det firma, som jeg arbejde for, er fuldstændig psyko med deres policies. Du må absolut ikke gøre noget som helst, som ikke er blevet godkendt af firmaet. Det er sådan alle firmaer burde være, så vi ikke har team medlemmer, som krydrer forretningen med latterlige claims om indtjening etc.
Vi lancerer snart en koncept, som jeg selv mener, vil kunne påvirke Network Marketings image i den rigtige retning. Hvis vi får ryddet op i branchen, så kan det være, at network marketing får den respekt og anerkendelse, som den har opnået i andre lande!
Med venlig hilsen.
Anders