Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 3 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette handler ikke om at byde ind, Thomas er fuldt ud klar over mit ansvar for vores forretningspræsentationer i København.
Ved henvendelse til mig, tilbyder jeg kun at finde en forretningspræsentation i din nærhed, og en person der kan tage dig med.

Thomas har desværre oplevet hvor lidt loyalitet evt. partnere fundet via nettet optræder med, så snart de får kontakt til en der bor tættere på dem selv. MLM er ikke om at have partnere nær sig selv, det er jeg klar over, alle der laver MLM kan sikkert også nikke genkendede til at nettet ikke er formen hvormed man bygger en forretning.

Vi har pt. forretningspræsentationer i København, Næstved, Århus og Thisted (31/1-2008) Jeg vil opdaterer denne tråd i takt med at vi laver præsentationer flere steder. Vi holder præsentation hver 14. dag
Er du langt fra nogen af disse steder, vil kontakten blive videre givet til, den øverste i vores organisation i Danmark, han kan med sikkerhed finde en tæt på hvor du bor.

Et indlæg, der fortæller at "vi" ønsker at købe 3 maskiner, i en tråd hvor der allerede er kontakt information er humbug, og kun skrevet for at tirre nogle af vores nyere medlemmer til at beskrive så meget af forretningen de kender til.
Indlæg som disse kan ikke rettes eller slettes, efter en rum tid på forum. Ellers var denne tråd blevet slettet. Pris detaljer, kompensationsplan med mere, er måske korrekte i dag, men kan være forkerte i morgen, eftersom der kommer nye produkter.

Da du som er interesseret i Zinzino, som forretningsmulighed eller kunde, ikke kender mig eller har anden grund til at stole på min ærlighed, er det altid muligt at sende en mail til info@zinzino.com hvorefter de, med samme glæde finder en partner eller forretningspræsentation i din nærhed.

At tegne folk op til at være partnere er et stort ansvar, for du lover samtidig at lære dem hvordan de laver en forretning. Det tager tid, tid som skal bruges sammen med den nye partner, så værd sikker på at det er en, du gider arbejde sammen med. Hvis alt går som vi drømmer om, kan dette meget vel blive til rigtig mange timer :-)

De bedste hilsner

Tim

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 09:42 | Låst

Nå ja - okay, hmmmm................... da jeg jo selv har været præsenteret for produktet, stillede jeg for knapt ét år siden et konkret spørgsmål:

Hvad med skrotningsafg. / Wee-system eller Dansk Elretur??? - jeg kan stadig ikke finde ansvarlig importør, der indbetaler gebyrer / medlemskab??? - og hvis dette stadig er tilfældet, ja så er skidtet ulovlig at sælge i DK. Det er ikke nok at være medlem i Sverige.

Så skulle man ikke lige sørge for, at baglandet er iorden - før man forsøger at udbrede produktet til en masse forhandlere, der ikke aner en skid om, at de faktisk kan blive stillet til ansvar.

Iøvrigt smager kaffen da udmærket, men er blot alt for dyr - i forhold til alm. espresso / kaffemaskiner.

mvh

Beno

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:02 | Låst
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:45 | Låst

Det var glædeligt at se, så kan jeg jo kun rose jer for dette nødvendige initiativ - der er rigtig mange der endnu ikke har tilmeldt sig, hvilket betyder at de går og "nasser på systemet" - og lader os andre betale overpris.

Hermed æder jeg således mine ord - og kan derfor kun anbefale konceptet (bortset fra koppriser - så er det både nemt og godt) -

i øvrigt er det ikke under sekt. 10 men sekt. 2 - vedr. små husholdningsapparater.

mvh

Beno

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:34 | Låst

Hvor mange forhandlere er der i kbh og omeng?? Jeg er lige flyttet til kbh og er blevet tilbudt at starte i zinzino, men har fået fortalt

at det vrimler med aktive zinzino forhandlere. Selv om jeg jo nok kender nogle som de ikke kender, og kunne skaffe kunder, så ville det jo

være rart at man har muligheden for ikke at rende ind i 8-10 der allerede har en zinzino maskine.

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:56 | Låst

Hej Beno

Det der med kostprisen følte jeg indledningsvis også var lidt dyrt, men taget i betragtning at man ikke drikker 20 kopper om dagen, og der er tale om håndplukkede, Fairtrade kaffer, så er prisen ok.
Vi har smidt vore filterkaffemaskine ud, og drikker nu udelukkende Malongo/Rombouts, og en søndag giver jeg mig da "råd" til at drikke tre kopper, som jeg ikke kan få bedre andre steder. Hverdage drikker jeg to kopper. Så kan jeg ikke rumme mere :-)
Ideen - som bliver en trend - er jo at få mindst lige så god kaffe hjemme som ude, og ude koster en kop typisk mellem 30 og 40 kr. incl. det sociale samvær.  

Hilsener

Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16 | Låst

Det er ikke helt til at sige, nye partnere/forhandlere bliver startet op hele tiden... Men nu er KBH jo en pæn stor by og der er kundepotentiale nok :) personligt bor jeg selv i en meget mindre by end KBH og kender en del forhandlere i omegnen hvilket absolut ikke ødelægger nogens forretning når der er knap 25-30.000+ indbyggere...

Plus det er ikke alle forhandlere der har bestemt sig for at den her forretning skal være deres fremtidige levevej, nogen arbejder med den til at de måske bare har gratis kaffe fremover, 1000, 2000 eller 3000kr ekstra om måneden, - det er helt op til en selv.

Venlig Hilsen

Miki

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:41 | Låst

Kiel:

Ualmindelig dårlig stil at byde ind med sine egne kontakt info-oplysninger, i en kollegas tråd - du var sgu bare ikke hurtig nok.

Håber da du er downline til ham der startede tråden, eller er du bare en utrolig dårlig MLM kollega

"... Som brødre vi dele ..." ;-)

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 15:24 | Låst

Hahaha... Zinzino... helt fantastisk... Jeg elsker MLM navne!
Man skulle tro det var den samme mand som fandt på alle navnene....

Måske du kunne sælge noget Zinzino til dine ZenZuu venner (så ville du tjene dobbelt så meget) ...

Åh, jeg må da bare være medlem af det hele... så behøver jeg kun arbejde N* x 2-4 timer ... og så ville jeg have N x 37.500,- udbetalt hver måned... fordi jeg ville lave kaffebar og Facebook wannabee med alle i hele verdenen...

Downline med kaffe ... det bliver ikke bedre! *uuuh, pick me .. pick me*

* Antallet af MLM projekter jeg involverer mig i.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:42 | Låst

Emil Larsen:

Hahaha... Zinzino... helt fantastisk... Jeg elsker MLM navne!

Nu drager du en sammenligning mellem Zinzino og Zenzuu - det er på alle mulige måder to vidt forskellige koncepter - og ZenZuu - nej, det holder ikke vand - men Zinzino er en god solid forretning der basere grundlaget på kaffe - et produkt som konsumeres af ganske mange mennesker - og i denne niche findes også folk der sætter pris på god kaffe - og gerne betaler lidt mere for GOD kaffe.

Men du har måske helt glemt at folk rent faktisk køber og konsumere kaffe... jeg mener, de 5 år du stod i Faxe Bio bag disken er jo ikke så længe siden... men det var måske mest popcorn og cola du langede over disken?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 31 (310 indlæg)