Dette handler ikke om at byde ind, Thomas er fuldt ud klar over mit ansvar for vores forretningspræsentationer i København. Thomas har desværre oplevet hvor lidt loyalitet evt. partnere fundet via nettet optræder med, så snart de får kontakt til en der bor tættere på dem selv. MLM er ikke om at have partnere nær sig selv, det er jeg klar over, alle der laver MLM kan sikkert også nikke genkendede til at nettet ikke er formen hvormed man bygger en forretning. Vi har pt. forretningspræsentationer i København, Næstved, Århus og Thisted (31/1-2008) Jeg vil opdaterer denne tråd i takt med at vi laver præsentationer flere steder. Vi holder præsentation hver 14. dag Et indlæg, der fortæller at "vi" ønsker at købe 3 maskiner, i en tråd hvor der allerede er kontakt information er humbug, og kun skrevet for at tirre nogle af vores nyere medlemmer til at beskrive så meget af forretningen de kender til. Da du som er interesseret i Zinzino, som forretningsmulighed eller kunde, ikke kender mig eller har anden grund til at stole på min ærlighed, er det altid muligt at sende en mail til info@zinzino.com hvorefter de, med samme glæde finder en partner eller forretningspræsentation i din nærhed. At tegne folk op til at være partnere er et stort ansvar, for du lover samtidig at lære dem hvordan de laver en forretning. Det tager tid, tid som skal bruges sammen med den nye partner, så værd sikker på at det er en, du gider arbejde sammen med. Hvis alt går som vi drømmer om, kan dette meget vel blive til rigtig mange timer :-) De bedste hilsner Tim |
Nå ja - okay, hmmmm................... da jeg jo selv har været præsenteret for produktet, stillede jeg for knapt ét år siden et konkret spørgsmål:
Hvad med skrotningsafg. / Wee-system eller Dansk Elretur??? - jeg kan stadig ikke finde ansvarlig importør, der indbetaler gebyrer / medlemskab??? - og hvis dette stadig er tilfældet, ja så er skidtet ulovlig at sælge i DK. Det er ikke nok at være medlem i Sverige.
Så skulle man ikke lige sørge for, at baglandet er iorden - før man forsøger at udbrede produktet til en masse forhandlere, der ikke aner en skid om, at de faktisk kan blive stillet til ansvar.
Iøvrigt smager kaffen da udmærket, men er blot alt for dyr - i forhold til alm. espresso / kaffemaskiner.
mvh
Beno