Ok, så kriteriet for hvor vidt kaffen er dyr eller ej, hviler på din egen personlige mening! Hmm, så skulle jeg ikke have sat næsen op efter Nescafe!
Om jeg er mlm fanboy! Jeg er fan at Network marketing udført professionelt med et ordentligt produkt. Jeg er modstander at Network Marketing udført af amatører og med et skod produkt!
Husk nu! Verden er ikke sort og hvid!!!
Tjah indtil videre må det jo baseres på min personlige mening, da du bl.a. ikke har en mening om dette du vil dele. Og nej du kan godt skyde en hvid pil efter den netcafé - den er stadig på højkant!
Som sagt er det svært at bedømme.. der mangler et hav af informationer.. udfra hvad jeg har læst mig til på blogs af sælgere at dette MLM produkt, så skrives der under efter salgstalen ude ved kunden - uden at de får mulighed for at smage produktet.
For mig at se kan man dele produktet op i 2 dele. Selve maskinen som vi mangler specs på... men den virker dyr! Dyr, fordi jeg ikke har fået nogen forklaring på hvorfor den skal koste mere end andre lignende maskiner på makedet.
Man abonnerer på kaffen.. er man så stavnsbundet til dette abonnement fordi man ikke kan bruge andre pods? Der mangler informationer. Noget som er herskende i MLM universet.. hvorfor mon det er at tingene netop ikke skal være gennemsigtige for forbrugerne? Podsne lyder umiddelbart ikke som de dyreste.. ej heller de billigste. Igen.. det er super svært at sammenligne da producenten gør alt for at man ikke kan gøre dette.
Jeg ser på det fra en forbrugers synspunkt.. og der er mangle mangler. Hvilken vinkel du anvender skal jeg ikke kunne sige.. man skulle jo tro du var sælger af produktet sådan som du argumenterer for det... hmm
Dette er et spørgsmål til tråd starter ikke til anders kun de impliceret partner
Da den startet tråden ikke vil besvare mere , og ingen officielle udtagelser er der , er det svært at tage de svar som god sandfærdige svar i de sidste 30 indlæg , vi mangler en direkte besked hvad der har forgået.
vi har ingen udtagelser fra ekstrabladet og bo hamburger i denne debat og lige nu udenfor fra kommen der debattere for zinzino Vis vi ikke havde fået svare fra Anders havde denne debatten dødet hen indtil vi fik svar fra den der startet denne tråden Jeg ved ikke hvad jeg skal tro indtil jeg får en mere officielle udtagelse fra zinzino, pressen og bo hamburger uden udtagelser fra de impliceret partner bliver denne debat ikke saglige og kan reelt ikke bruges til så meget udover der er nogle der har en mening om det der stod i ekstrabladet , håber på svare fra de impliceret partner så denne debat kan blive mere saglige og kan bruges til noget
venter på svar fra tråd starter på mine spørgsmål og ikke fra anders
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
a Hvorfor mener i zinzino er et pyramide spil eller pyramide noget?
b Hvad er et pyramide spil?
c Hvad er MLM?
Nu hvor mine spørgsmål bliver besvare, kan jeg igen i god tro arbejde videre med forretningen zinzino. Men HUSK der er stor forskel på ZinZino og hvad eb har skrevet om det.
For Zinzino så vidt jeg har fået at vide er prøvemedlem af direkte salgs foreningen og er det ikke bevis nok til at DENNE SNAK OM PYRAMIDE NOGET ER OVER OG VI NU KAN SE ZINZINO SOM ET SERIØST FIRMA.....
a. Læs de indlæg der allerede er i tråden. Hvis nogen gider uddybe den for dig må de have for meget fritid - det vil være tidsspilde.
b. prøv at kigge på wikipedia
c. prøv at kigge på wikipedia.
tokeaars:
Nu hvor mine spørgsmål bliver besvare, kan jeg igen i god tro arbejde videre med forretningen zinzino. Men HUSK der er stor forskel på ZinZino og hvad eb har skrevet om det.
Jamen det skal jeg da huske på - eller burde du ikke lige overbevise mig om det først :)?
tokeaars:
For Zinzino så vidt jeg har fået at vide er prøvemedlem af direkte salgs foreningen og er det ikke bevis nok til at DENNE SNAK OM PYRAMIDE NOGET ER OVER OG VI NU KAN SE ZINZINO SOM ET SERIØST FIRMA.....
A´hva for noget? Den sætning forstod jeg slet ikke.