Det er måske fordi du ikke forstår hvad det er Martin skriver (og i øvrigt er jeg ikke altid enig med MT så tag ikke mit indlæg som røvslikkeri) Din side viser med al tydelighed at du ikke har fattet at fange brugernes interesser når de besøger den. Hvis nu du havde brugt noget tid på at gøre tingene rigtigt, så havde du måske lært noget. Se f.eks. på forsiderne på og så tag igen et kig på dit eget site. Når man vil lave ting som skal tiltrække brugere, så er man nødt til at have et minimum af forståelse for hvad det er der tiltrækker folk. Men det er langt fra nok, da det også skal være lækkert at se på. Det jeg tror du grundliggende ikke har forstået i forretningsmodeller er, hvad der skal til før du kan "læne" dig tilbage og det baserer jeg på at man har alle muligheder i dag for at skabe succes hvis man har bare en smule viden og kreativ sans, og i det henseende er der klare udfordringer på dit site. Men med hensyn til loyalitet, så er det korrekt at MT har opbygget dette fra en del af hans brugere. Han har også min loyalitet som Plus medlem (uden at jeg på nogen måde anvender fordelene) og det har han (til trods for uenighed til tider) fordi han gør en forskel for iværksættere og erhvervsdrivende i DK ved at drive Amino med sine medarbejdere og sit CREW af frivillige. Og hvis jeg så slutteligt skulle rådgive dig, selvom du ikke har bedt om det, så drop tankerne om et community af din art, det vil ikke vokse til noget brugbart, og det skyldes ikke at der ikke er plads, men din indstilling i almindelighed. |
Entrepreneur - Jan:
Naar jeg klikker ind paa de to her er jeg totalt forvirret.. Hvad er meningen med de to sider?
jeg er væk efter 5 sek, saa synes jeg nu at mediaplace er mere klar