Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 13 ud af 16 (156 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mads A.:

emcct:
Det er bare altid nemmere og give gode råd når man er rig, kendt og har ting der kører for en. Især for en som Martin som har et kæmpe netværk, rilligt med penge, og en stor fan-database som sikker ville følge ham i hvilket som helst projekt han åbner.

Der er vi meget enige

Det gør det da helt sikkert ikke sværere, men jeg kan garantere jer for, at havde jeg været ukendt, så havde jeg gjort det alligevel og med samme succes. Men jo, det havde så nok kostet mig 2-3 timers arbejde mere om dagen og successen havde nok taget mig et ekstra år, men tro mig, jeg var kommet i mål alligevel...

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:57

Ja er der ingen tvivl om ;-) du er bare pisse god til at være iværksætter og sådan er det bare.

Vi andre må så kæmpe det mere og håbe at vi når dig til sokkeholderne.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mads A.:

Ja er der ingen tvivl om ;-) du er bare pisse god til at være iværksætter og sådan er det bare.

Du har brug for ynk, det kan jeg godt mærke, men det får du ikke fra mig.
Succes kommer ikke af at blive sur på dem der gør det godt.
Det kommer af at tage hænderne op af lommerne og give den en skalle.
Jeg er ikke en skid klogere end dig, du har endda sikkert en fin uddannelse og en langt højre IQ end mig.
Men jeg kan edderbankemig love dig for, at jeg når de fleste af mine mål, for hvad jeg ikke har i hovedet, det har jeg i benene...

Så du kan vælge at tolke mine indlæg til dig som nedladende, eller du kan bruge dem til at komme videre i dit liv og få den succes du sikkert gerne vil have. Your choice...

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14

Martin Thorborg:

Mads A.:

Du har brug for ynk, det kan jeg godt mærke, men det får du ikke fra mig.
Succes kommer ikke af at blive sur på dem der gør det godt.
Det kommer af at tage hænderne op af lommerne og give den en skalle.
Jeg er ikke en skid klogere end dig, du har endda sikkert en fin uddannelse og en langt højre IQ end mig.
Men jeg kan edderbankemig love dig for, at jeg når de fleste af mine mål, for hvad jeg ikke har i hovedet, det har jeg i benene...

Så du kan vælge at tolke mine indlæg til dig som nedladende, eller du kan bruge dem til at komme videre i dit liv og få den succes du sikkert gerne vil have. Your choice...

De bedste hilsner

Martin

Yes

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har bestemt ikke brug for ynk, og jeg er ikke missundelig på dem som har succes, min side skal ikke være det nye Amino, men mere en hobby side som selvfølgelig skal køre rundt.

når vi nu er helt ærlige, så kan jeg ikke bruge dine råd til en dyt, jeg har gjort som du fortæller i dine videoer og det har ikke virket,jeg synes ikke du giver særlig gode råd ( ikke til mig )

Nææ nej, tag ham Morten som gav mig en god smøre, det har sgu sparket mig igang og mange af de råd jeg får har måske en anden dagsorden ? hvem ved ? Men det er sjovt at de samme kritiske indlæg kommer jeg dine "venner" af siden her.

Dine indlæg bære desværre præ af en vis "gør som mig" og som du skriver, så ved man jo ikke alt.

Ps. Min IQ er nok ikke højere end din, men det har heller ikke noget med sagen at gøre vel?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:27

Mads A.:

Jeg har bestemt ikke brug for ynk, og jeg er ikke missundelig på dem som har succes, min side skal ikke være det nye Amino, men mere en hobby side som selvfølgelig skal køre rundt.

når vi nu er helt ærlige, så kan jeg ikke bruge dine råd til en dyt, jeg har gjort som du fortæller i dine videoer og det har ikke virket,jeg synes ikke du giver særlig gode råd ( ikke til mig )

Nææ nej, tag ham Morten som gav mig en god smøre, det har sgu sparket mig igang og mange af de råd jeg får har måske en anden dagsorden ? hvem ved ? Men det er sjovt at de samme kritiske indlæg kommer jeg dine "venner" af siden her.

Dine indlæg bære desværre præ af en vis "gør som mig" og som du skriver, så ved man jo ikke alt.

Ps. Min IQ er nok ikke højere end din, men det har heller ikke noget med sagen at gøre vel?

Jeg er ked af at sige det, men så har du ikke hørt ordentligt efter.
Jeg er meget klar omkring hvor vigtigt det er at vælge en veldefineret niche og kommunikere klart, det er nogle af grundstenene i et godt community og også enhver virksomhed. Begge dele fejler du på big time.
Før du får to så grundliggende ting i orden, er der ingen pointe i at give dig flere råd. Det svarer til at du sidder i din bil uden motor og hjul og bliver sur over at jeg ikke også fortæller dig at dine bremser ikke virker.

Gør nu grundarbejdet ordentligt og når det er lavet, så kom tilbage, så skal jeg nok give dig lidt mere at arbejde med.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 11:29

dejligt med et konkret svar på et konkret problem, istedet for de der pille ned indlæg.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:35

Mads A.:

dejligt med et konkret svar på et konkret problem, istedet for de der pille ned indlæg.

Mads, se hvad jeg skrev til dig første gang, det har jeg kopieret ind herunder.
Der skriver jeg præcis det samme, som jeg lige har skrevet til dig.
Jeg har ikke forsøgt at pille dig ned, men blot prøvet på en pædagogisk måde prøvet at hjælpe dig og vise dig hvordan jeg opfatter din side.
Jeg syntes ærligt talt at det var et både hjælpsom og høfligt indlæg, men jeg kan forstå at du ikke tolker det på same måde. 

Mads, problemet er ret enkelt.

For det første kan man ikke på forsiden se hvad der drejer sig om.
10 - 90 årige der kan lide medier????

Er det folk der ser Paradise Hotel, er det folk der kan lide at gå i biografen???

Efter lidt tid, får jeg fornemmelsen af at det er marketing du vil arbejde med, men det står ingen steder og jeg er heller ikke engang sikker nu. Du har helt tabt mig og jeg gider som bruger ikke spilde mit liv med at gætte hvad du har gang i.

Dertil er det alt for bredt.

10 - 90 årige, det er edderbankemig en stor niche og det duer ikke, i hvert tilfælde til en start.

Så find en niche at arbejde med og kommuniker tydeligt hvad jeg får ud af at bruge tid hos dig.

Ændrer du det og giver den 3-4 timer hver aften i 3-4 år, så vil jeg tro du kan få en god succes.

Men husk nu at finde en niche der interesserer dig, for ellers går du kold. 

Held og lykke med det.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det kan ikke komme bag på så mange at jeg nogle gange tager tingene meget personligt :-/

men jeg lytter til de råd jeg får og har også rettet ca. 10 større kritiske fejl på siden i week.

jeg går straks igang med de 2 råd Martin ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:45

Mads A.:

det kan ikke komme bag på så mange at jeg nogle gange tager tingene meget personligt :-/

men jeg lytter til de råd jeg får og har også rettet ca. 10 større kritiske fejl på siden i week.

jeg går straks igang med de 2 råd Martin ;-)

Det lyder godt.
Start med din Amino Signatur:

Danmarks nye debat og community site www.mediaplace.dk ...mødestedet for alle med interesse for medierne WEB :: TV :: RADIO :: MOBIL

Jeg forstår stadigvæk ikke hvad jeg får ud af at deltage.
Kan jeg læse tv-programmer og finde linksnettet? Eller er det noget helt andet?

Vær super klar i spyttet, for du får er par sekunder af folks opmærksomhed og spilder du dem, så kommer de ikke tilbage.
Held og lykke med det.

De bedste hilsner

Martin

Side 13 ud af 16 (156 indlæg)