Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv fik aldrig succes :-(

Side 12 ud af 16 (156 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:12

Jimi Hove:

Okay Morten Madsen har lige skrevet det længste indlæg, ikke bare på Amino men på hele internettet ... ever !

Stik ham lige et badge han kan have på sin profil Thorborg

Og godt gået Morten :)

Hahaha! Tak for det Jimi :) :)

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Men sikke et indlæg. WOW! Kan desværre "kun" kaste 5 stjerner efter det, for det da sgu mageløst godt og hvis trådstarter ikke kan blive kickstartet af dette - ja, så er den rette beslutning nok at droppe projektet.

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det kommer sgu´ - er jeg helt overbevist om efter at have læst dit indlæg. Du har lige lavet det flotteste indlæg jeg har set i mine 3 år på Amino. Fantastisk struktureret, fantastisk indholdsrigt, fantatisk indlevelsesrigt og ikke mindst hamrende flot formuleret. Yes

Tak for de meget, meget pæne ord Brian! Det værdsætter jeg - det gør jo det hele værd! :)

KTJ-Media.dk:

Morten Madsen:
Det var det.
Pas på du ikke får vabler på fingrene... compeed kan være en god løsning :)

spøg til side... godt indlæg må man sige

MVH Kim

Tak for det Kim. Well, man kan sige.. er det godt nok til Wozniacki - så er det godt nok til mig Cool

igang:
Hold op et lang, og velformuleret indlæg. Der er en del at arbejde med, så er det op til Mads om det er noget han har tænkt sig.

Tak skal du have, og ja! Det er helt bestemt op til Mads, men efter at have læst hans svar igennem, ser det ud til at Mads er gået godt i gang - hvilket jo er fantastisk!

Mads A.:

Gude indlæg, det var det indlæg jeg har efterspurgt i 6 mdr. nu :-) jeg har set lyset, læst sandheden og må på den baggrund træffe et valg.

Du har skrevet et 10 stjernet indlæg Morten....1000 tak.

Jeg er glad for at du kunne bruge det Mads! Det er netop dét der gør det værd at bruge et stykke tid på et svar som det. Til at starte med var det ikke meningen det skulle blive så langt, men fingrene tog over, og så gik det bare derud af. I øvrigt godt at høre at du afsætter lidt tid om aftenen til projektet. Alle tiders! Du vil nok se mig derinde i løbet af kort tid, da jeg gerne vil hjælpe dig lidt i gang på den konto også :)

I øvrigt vil jeg lige sige tak til ALLE, for den meget uventede, men positive respons på indlægget! Jeg havde aldrig troet at SÅ mange ville læse det igennem. Fantastisk.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads A.:
Du kan dog chatte som gæst på siden. Jeg ser ikke noget problem i at gæster ikke kan skrive i forummet eller på bloggen, det er få sider man kan dette. Det kan du heller ikke her på Amino vel ?

En af de største svenske køb-salg sider kræver ikke login - blot email adresse så man kan fjerne sin annonce.

Så jo.... login bør IKKE være et krav men kan være noget der giver brugerne flere muligheder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 06:42

Det er ikke svært at ændre, så jeg vil lave siden åben for gæster i et stykke tid og se hvordn det går ?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 08:53

@ Lundsby

Det har jeg prøvet, men det Facebook plugin jeg havde på siden virkede desværre ikke 100 % :-( men jeg er obs. på dette.

Jeg har nu igennem weekenden arbejdet på siden og forbedret de kritikpunkter som i har fremlagt.

Hele siden er nu på dansk ( håber jeg )
Nyt logo
Gjort reg. nemmere
Fjernet det ene email felt.
Tilføjet CAPTCHA
Gjort så gæster kan se hele siden og skrive i både forummet og kommentere på bloggen.
Der er kommet liv på siden, nye brugere er kommet til og bruger siden.

Jeg mangler kun topbanner og ”Om Mediaplace.dk” som skal have en makeover.

Hvad mener du med dette Morten ”random font stukket i hovedet” ???

Jeg har dog en bange anelse om at jeg skal skifte mit template ud med et bedre? Hvad siger nye brugere ???

Er det farverne på siden eller selve designet som er forkert ( førstehåndsindtryk )

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:11

Overskriften: "Der arbejdes fortsat på siden", ville have sendt mig direkte væk fra siden igen, hvis jeg ikke havde fulgt med i denne tråd.
Jeg forventer af alle seriøse sider, at der "fortsat arbejdes på siden", men en sådan overskrift får mig til at tænke, at siden er under opbygning - og det er mit liv simpelthen for kort til. 

Selve siden er måske ikke så spændende, men jeg kan jo høre, at du er i gang med at tænke på at skifte template ud, så det skal nok blive fint. Du er puttet i "foretrukne", så jeg lover at kigge ind engang imellem, selv om jeg ikke føler mig som målgruppen for siden (endnu).

Hilsen Birte

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 09:13

Keep up the good spirit man!.

If you want it, you can get it :).

Idag motivator, imorgen noget andet! :D

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Efter 4 år med Amino, har jeg en forretning jeg kan leve af, mens jeg rejser verden rundt... 

Mads A.:
Det jo da være skide fedt at have det sådan :-) men jeg er nu ret sikkert på at du ikke har startet Amino med 0 kr på lommen og kun din fritid til brug ;-)

Der er lagt en del kr og tilkøbte ydelser i denne side, som jeg desværre i har samme mulighed for at starte med. Det er forskellen på din og alle os andre debat sider :-/ 

I har faktisk begge 2 ret.

Martin: Du har fuldstændig ret i at ting tager tid og bygge op, og at det kræver hårdt arbejde. Det er virkelig sjældent at man får den der hurtige eller "overnight" success. Og ja, det er meget vigtigt man finder noget man kan li' og lave, samt ikke kører med en bred målgruppe.

Mads A: Du har også helt ret i at Martin sikkert ikke startede Amino med samme økonomi og tid som dig. Endvidere så er jeg ret sikker på at Amino som idé er en MILLIARD gange mere værd fordi "Martin Thorborg" startede den. Jeg vil væde min gamle hat på at hvis en tilfældig Per Hansen havde startet siden, så havde det været langt fra samme success. Det at Martin var en kendt iværksætter, som har haft success med Jubii og andre projekter gør jo at siden her bliver attraktiv, da de fleste kommer nettop pga han er en kendt person.

Jeg har selv prøvet det med en community side nogen år siden, og jeg ved hvordan du har det Mads. Det er bare altid nemmere og give gode råd når man er rig, kendt og har ting der kører for en. Især for en som Martin som har et kæmpe netværk, rilligt med penge, og en stor fan-database som sikker ville følge ham i hvilket som helst projekt han åbner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:35

jeg kunne se titlen til google heder forside det giver i hvert fald ikke ret meget målrette klik fra google af

arbejdes forsat siden fjern der arbejdes også forsat på amino.dk meget hårdt på at forbedre siden det skriver de heller ikke , jeg ville også have hoppet fra siden med det samme med den meddeles , når man ser det .

man sagtens selv også brande sit navn presse meddelers skrive ud , videoer i massevis og være aktive over alt og plus på forummet jeg vil gætte på 2-4 år kan du godt nå mod det samme som Martin Thorborg , dog er din kæreste med på det for jo kendt opstarter iværksættere har tit ikke noget andet liv lige der hvor det lykkes men vis kæreste og familie er med på det kan det blive en super succes , men intet foræres

giv den helt ud med iværksættere energi , jeg på det lykkes for dig , skriv løs på siden Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 09:45

emcct:
Det er bare altid nemmere og give gode råd når man er rig, kendt og har ting der kører for en. Især for en som Martin som har et kæmpe netværk, rilligt med penge, og en stor fan-database som sikker ville følge ham i hvilket som helst projekt han åbner.

Der er vi meget enige

Jeg fjerner den første nyhed om at der arbejdes på siden, men det er måske ikke nok ?

jeg skal så også lige have fundet min video som er forsvundet fra forsiden ????

Side 12 ud af 16 (156 indlæg)