Hej Mads Et andet tip, er at lade folk oprette sig via deres Facebook m.m. brug f.eks. Janrain, som er gratis for de første 2.500 brugere http://www.janrain.com/products/engage/features-comparison |
Jimi Hove:Okay Morten Madsen har lige skrevet det længste indlæg, ikke bare på Amino men på hele internettet ... ever !
Stik ham lige et badge han kan have på sin profil Thorborg
Og godt gået Morten :)
Hahaha! Tak for det Jimi :) :)
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:Men sikke et indlæg. WOW! Kan desværre "kun" kaste 5 stjerner efter det, for det da sgu mageløst godt og hvis trådstarter ikke kan blive kickstartet af dette - ja, så er den rette beslutning nok at droppe projektet.
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:Det kommer sgu´ - er jeg helt overbevist om efter at have læst dit indlæg. Du har lige lavet det flotteste indlæg jeg har set i mine 3 år på Amino. Fantastisk struktureret, fantastisk indholdsrigt, fantatisk indlevelsesrigt og ikke mindst hamrende flot formuleret.
Tak for de meget, meget pæne ord Brian! Det værdsætter jeg - det gør jo det hele værd! :)
KTJ-Media.dk:Pas på du ikke får vabler på fingrene... compeed kan være en god løsning :)Morten Madsen:Det var det.spøg til side... godt indlæg må man sige
MVH Kim
Tak for det Kim. Well, man kan sige.. er det godt nok til Wozniacki - så er det godt nok til mig
igang:Hold op et lang, og velformuleret indlæg. Der er en del at arbejde med, så er det op til Mads om det er noget han har tænkt sig.
Tak skal du have, og ja! Det er helt bestemt op til Mads, men efter at have læst hans svar igennem, ser det ud til at Mads er gået godt i gang - hvilket jo er fantastisk!
Mads A.:Gude indlæg, det var det indlæg jeg har efterspurgt i 6 mdr. nu :-) jeg har set lyset, læst sandheden og må på den baggrund træffe et valg.
Du har skrevet et 10 stjernet indlæg Morten....1000 tak.
Jeg er glad for at du kunne bruge det Mads! Det er netop dét der gør det værd at bruge et stykke tid på et svar som det. Til at starte med var det ikke meningen det skulle blive så langt, men fingrene tog over, og så gik det bare derud af. I øvrigt godt at høre at du afsætter lidt tid om aftenen til projektet. Alle tiders! Du vil nok se mig derinde i løbet af kort tid, da jeg gerne vil hjælpe dig lidt i gang på den konto også :)
I øvrigt vil jeg lige sige tak til ALLE, for den meget uventede, men positive respons på indlægget! Jeg havde aldrig troet at SÅ mange ville læse det igennem. Fantastisk.
Med Venlig Hilsen
Morten