Amino var ikke just nogen designperle den gang i de gode gamle dage :) Men det var simpelt, det ramte præcis sin målgruppe og der var ikke alt mulig andet end en god gammeldaws debat.
Nu skal jeg ikke pege finger af Martin, da han ikke er kommet med de kritik punkter, men som jeg lige kan se, så er Aminos "første" forum da også på både dansk og engelsk
Når man kigger på eks. warriorforum.com som kun er et forum, så må alt andet være lige meget end selve forummet, det er der jeg vil sætte ind, så kommer design og lækre feat. i anden række, men hvordan fungere det med førstehåndsindtrykket? når der kun er en forside og et forum ?
neej jeg synes nu bare ikke at de giver et hurtigt og godt indtryk af hvad siden handler om og hvad du kan der. Det er alt for meget rod og jeg skal komme efter dig.
Er det en blog/webshop/forum;. hvad er det.. Hvad for jeg ud af det??
De rammer ikke mig ihvertfald. Jeg skal bruge en masse tid paa at finde ud af hvad jeg skal bruge siderne til og det gider jeg ikke.
Kunne det tænkes at det skyldes at du ikke følger med internationalt i iværksætteri? (f.s.a. entrepreneur.com)
igen ser jeg nogen billeder paa siden, uden at jeg ved hvad siden handler om. Den er vel som saadan pæn men synes ikke den fortæller mig hvad jeg skal her..Hvor skal jeg clicke osv.. det er saadan lidt rode rundt igen synes jeg.
De er sikkert gode for dig der kender siderne og ved hvad du skal der men for en der ser dem foerste gang og aldrig har hoert om dem, ja der falder de igennem, iflg min menning.
Men du har da ret i at jeg ikke foelger med i internationalt i iværksætteri men det burde vel heller ikke være noedvendigt. Siderne skal jo være klare i spyttet uanset hvem der kigger forbi.
men hvordan fungere det med førstehåndsindtrykket? når der kun er en forside og et forum ?
Meget bedre end et site overfyldt med features der ikke bruges.
Det er vigtigt at fokusere på det det er, og det er jo et forum. Jeg ville nok allerede implementerer ideen med seneste indlæg i toppen som amino har idag, det synes jeg fungerer ufattelig godt, og jeg bruger stort set ikke andet når jeg er på amino.
Som skrevet før ville jeg rigtig gerne det, men mit template har ikke en modul position i midten af siden :-( jeg har dog fundet et fedt template ( se link længere oppe i tråden )
Kom lige til at tænke på en sjov ting. Lige nu ligger jeg i en autocamper in the middle of fucking know where på New Zealand, kl er 00.15 familien sover (og har gjort det længe) og det burde jeg også. Men jeg har et Community jeg bekymrer mig om :-)
Jeg sidder på en strand på Bali og passer mit Community, så lidt har vi måske tilfælles?...hehe